Iphone email verzenden
Pagina 1 van 1
Iphone email verzenden
Hoi!
Op de een of andere manier lukt het me niet om een email te verzenden met mijn iphone. Ik heb alle instellingen die ik op internet heb gevonden al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Hopelijk kan iemand me helpen.
Heb dus een Iphone, provider is Vodafone en ik gebruik hotmail.
Thanks!
Op de een of andere manier lukt het me niet om een email te verzenden met mijn iphone. Ik heb alle instellingen die ik op internet heb gevonden al geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Hopelijk kan iemand me helpen.
Heb dus een Iphone, provider is Vodafone en ik gebruik hotmail.
Thanks!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Re: Iphone email verzenden
Ik heb een gmail-account aangemaakt voor op m'n iPhone, die loopt synchroon met het mailprogrammaatje wat m'n iPhone standaard heeft. Werkt super.
Gast- Gast
Nou eerst werkte het wel, maar heb al even geen emails meer verstuurd vanaf mijn Iphone dus snap niet waarom ie het ineens niet meer doet.
SoCali- Fluisteraar
Maar doe je het via de site van hotmail, dus vanuit Safari? Want dan werkt hotmail bij mij ook niet altijd. Volgens mij kun je hotmail niet synchroniseren met dat mailprogramaatje, of wel? Bij mij in elk geval niet, maar ik heb de 3GS, en jij de 4, denk ik?
Gast- Gast
Nee heb ook de 3GS en als ik email wil verzenden gebruik ik ook dat mail programma wat er standaard op zit. Daarom snap ik niet waarom het ineens niet meer werkt..
SoCali- Fluisteraar
Dan weet ik het ook niet Ik vind gmail en m'n iPhone heel prettig samengaan, in elk geval.
Gast- Gast
Yeey! Het is me dan toch gelukt!
SoCali- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Ongewenste email
» Wat is een header (email)?
» Email op telefoon
» Iets verzenden met DHL?