Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is alweer bijna een half jaar geleden

+17
Melis_je
TGR
Sjaantje
Zininzon
Suus
Angela_1986
Janelie
Oasis
Snoes
Pussycat
Spring
Shisha
Middleme
Monte
Tania
Lejow
Okidoki
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 3 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:44

Dolcis_ schreef:
Bazyle schreef:
Megara schreef:Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.
+1!
Op de index pagina staat links onder de pijler Koken wel een knop met actieve topics van vandaag.
Oh inderdaad ja, die kende ik nog niet. Maar het stomme is dat die topics niet op volgorde staan. Het topic waar het laatst in is gepost, staat niet noodzakelijkerwijs bovenaan.

@Donna: ik sta ook automatisch ingelogd, maar toch werkt het niet met die berichten sinds laatste bezoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 3 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:45

Ik sluit alleen m`n tabblad, misschien ligt daar het verschil?

Ik sluit sowieso nooit m`n venster, behalve als ik de PC afsluit..
:-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 3 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:55

Ja misschien dat dat het is dan, anders zou ik het ook niet weten, haha. Maar ach, inmiddels ben ik het wel weer gewend om gewoon alle subforums af te struinen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 3 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:56

Ja, het is wel zo dat je vaak alsnog wat moet zoeken he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 3 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum