Het is alweer bijna een half jaar geleden
+17
Melis_je
TGR
Sjaantje
Zininzon
Suus
Angela_1986
Janelie
Oasis
Snoes
Pussycat
Spring
Shisha
Middleme
Monte
Tania
Lejow
Okidoki
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden
Ik mis het oude forum totaal niet, ik vind dit forum veel fijner werken! Op het oude forum kon ik nooit fatsoenlijk reageren en was ik dus noodgedwongen ruim 6 jaar een meelezer. Ik heb nu in 5 maanden al tig keer méér posts dan in 6 jaar op het oude forum
*nadeel is dus wel dat de verslaving aan dit forum erger is dan de verslaving aan het oude forum*
*nadeel is dus wel dat de verslaving aan dit forum erger is dan de verslaving aan het oude forum*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Sjaantje schreef:Ik mis het oude forum totaal niet, ik vind dit forum veel fijner werken! Op het oude forum kon ik nooit fatsoenlijk reageren en was ik dus noodgedwongen ruim 6 jaar een meelezer. Ik heb nu in 5 maanden al tig keer méér posts dan in 6 jaar op het oude forum
Is dat een nadeel? Ik vind het wel gezellig!
Gast- Gast
Jaaaah ik ook, maar t kost zoveel tijd!Alex schreef:Sjaantje schreef:Ik mis het oude forum totaal niet, ik vind dit forum veel fijner werken! Op het oude forum kon ik nooit fatsoenlijk reageren en was ik dus noodgedwongen ruim 6 jaar een meelezer. Ik heb nu in 5 maanden al tig keer méér posts dan in 6 jaar op het oude forum
Is dat een nadeel? Ik vind het wel gezellig!
Die tijd maak je toch? Anders kwam je niet zo vaak!
Gast- Gast
't kost me m'n nachtrustAlex schreef:Die tijd maak je toch? Anders kwam je niet zo vaak!
Dit werkt veel sneller dan het oude forum. De enige optie die ik mis is makkelijk plaatjes verkleinen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Alex schreef:Ik mis het oude forum ook niet.
Het enige dat ik jammer vind is dat ik het topic waarin verteld wordt dat ik bevallen ben niet helemaal heb opgeslagen, alleen de eerste pagina. Zo zonde
Stond er zoveel meer in dan "gefeliciteerd bladiebla" ?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Melis_je schreef:Dit werkt veel sneller dan het oude forum. De enige optie die ik mis is makkelijk plaatjes verkleinen.
Ja dat mis ik ook
Gast- Gast
Razz_ schreef:Melis_je schreef:Dit werkt veel sneller dan het oude forum. De enige optie die ik mis is makkelijk plaatjes verkleinen.
Ja dat mis ik ook
Kan wel vrij makkelijk extern he, via imageshack.us
Gast- Gast
Ja ik mis hem best wel, vond de lay out fijner en de sfeer ook. De klik die ik daar had met een aantal forummers is er niet meer, maar dat ligt misschien ook wel aan het feit dat ik anders ben gaan forummen.
Gast- Gast
Zero schreef:Ja ik mis hem best wel, vond de lay out fijner en de sfeer ook. De klik die ik daar had met een aantal forummers is er niet meer, maar dat ligt misschien ook wel aan het feit dat ik anders ben gaan forummen.
Maar een klik met bepaalde forummers hangt toch niet van een lay out af?
Gast- Gast
Ik vond het lettertype mooier. Maar voor de rest mis ik niks en vind ik deze veel beter!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Tania schreef:Mwah, ik ben hier inmiddels wel gewend eigenlijk.
Het enige wat ik jammer vind is dat er hier minder nieuwe mensen komen.
Er zou hier toch een site aan gekoppeld worden om zo meer mensen te trekken? Ben benieuwd in hoever dat gerealiseerd gaat worden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zusje schreef:Zero schreef:Ja ik mis hem best wel, vond de lay out fijner en de sfeer ook. De klik die ik daar had met een aantal forummers is er niet meer, maar dat ligt misschien ook wel aan het feit dat ik anders ben gaan forummen.
Maar een klik met bepaalde forummers hangt toch niet van een lay out af?
Nee, van de sfeer. En zoals ik al zei, ook omdat ik anders ben gaan forummen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Nee. Maar ik mis het weekblad wel.
Ik ook!
Ohja, en het oude forum mis ik niet echt, daar kwam ik alleen maar meelezen
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Angel Blue Eyes schreef:Nee. Maar ik mis het weekblad wel.
Ik ook!
Ohja, en het oude forum mis ik niet echt, daar kwam ik alleen maar meelezen
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik ben helemaal gewend. Ik mis alleen de functie ''ongelezen berichten". De functie die er nu is (sinds je laatste bezoek oid) is een stuk minder handig. Soms ben ik per ongeluk even online, 5 minuutjes later weer, en zijn er dus geen nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
+1! Die functie mis ik inderdaad ook wel.Zora schreef:Ik ben helemaal gewend. Ik mis alleen de functie ''ongelezen berichten". De functie die er nu is (sinds je laatste bezoek oid) is een stuk minder handig. Soms ben ik per ongeluk even online, 5 minuutjes later weer, en zijn er dus geen nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gast- Gast
Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.
Gast- Gast
+1!Megara schreef:Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.
Gast- Gast
Dan doe ik gewoon 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' :-)
Gast- Gast
Ja maar dat is dus precies wat Zora zei. Bij actieve topics werden altijd gewoon de topics weergegeven waarin de laatste posts zijn gepost, maar bij berichten sinds laatste bezoek staan echt alleen de berichten sinds de laatste keer dat je bent ingelogd. Dus stel dat ik nu mijn venster afsluit en dan weer in een nieuw venster naar het forum ga en ik druk op berichten sinds laatste bezoek bekijken, dan staan daar maar 1 of 2 topics._Donnaa schreef:Dan doe ik gewoon 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' :-)
Gast- Gast
Op de index pagina staat links onder de pijler Koken wel een knop met actieve topics van vandaag.Bazyle schreef:+1!Megara schreef:Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.
Gast- Gast
Ik sta automatisch ingelogd, dus dat is bij mij niet het geval..Vergeet-me-nietje schreef:Ja maar dat is dus precies wat Zora zei. Bij actieve topics werden altijd gewoon de topics weergegeven waarin de laatste posts zijn gepost, maar bij berichten sinds laatste bezoek staan echt alleen de berichten sinds de laatste keer dat je bent ingelogd. Dus stel dat ik nu mijn venster afsluit en dan weer in een nieuw venster naar het forum ga en ik druk op berichten sinds laatste bezoek bekijken, dan staan daar maar 1 of 2 topics._Donnaa schreef:Dan doe ik gewoon 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' :-)
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?
» Een jaar geleden....
» Een jaar geleden.....
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» Nog een half jaar te leven.. Wat doe jij?
» Een jaar geleden....
» Een jaar geleden.....
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: