Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is alweer bijna een half jaar geleden

+17
Melis_je
TGR
Sjaantje
Zininzon
Suus
Angela_1986
Janelie
Oasis
Snoes
Pussycat
Spring
Shisha
Middleme
Monte
Tania
Lejow
Okidoki
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Sjaantje di 31 mei 2011 - 10:18

Ik mis het oude forum totaal niet, ik vind dit forum veel fijner werken! Op het oude forum kon ik nooit fatsoenlijk reageren en was ik dus noodgedwongen ruim 6 jaar een meelezer. Ik heb nu in 5 maanden al tig keer méér posts dan in 6 jaar op het oude forum Very Happy
*nadeel is dus wel dat de verslaving aan dit forum erger is dan de verslaving aan het oude forum*
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  TGR di 31 mei 2011 - 10:27

Welk forum?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:27

Sjaantje schreef:Ik mis het oude forum totaal niet, ik vind dit forum veel fijner werken! Op het oude forum kon ik nooit fatsoenlijk reageren en was ik dus noodgedwongen ruim 6 jaar een meelezer. Ik heb nu in 5 maanden al tig keer méér posts dan in 6 jaar op het oude forum Very Happy
*nadeel is dus wel dat de verslaving aan dit forum erger is dan de verslaving aan het oude forum*

Is dat een nadeel? Ik vind het wel gezellig! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Sjaantje di 31 mei 2011 - 10:30

Alex schreef:
Sjaantje schreef:Ik mis het oude forum totaal niet, ik vind dit forum veel fijner werken! Op het oude forum kon ik nooit fatsoenlijk reageren en was ik dus noodgedwongen ruim 6 jaar een meelezer. Ik heb nu in 5 maanden al tig keer méér posts dan in 6 jaar op het oude forum Very Happy
*nadeel is dus wel dat de verslaving aan dit forum erger is dan de verslaving aan het oude forum*

Is dat een nadeel? Ik vind het wel gezellig! Very Happy
Jaaaah ik ook, maar t kost zoveel tijd! lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:32

Die tijd maak je toch? Anders kwam je niet zo vaak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Sjaantje di 31 mei 2011 - 10:33

Alex schreef:Die tijd maak je toch? Anders kwam je niet zo vaak!
't kost me m'n nachtrust Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Melis_je di 31 mei 2011 - 10:35

Dit werkt veel sneller dan het oude forum. De enige optie die ik mis is makkelijk plaatjes verkleinen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Mamsie di 31 mei 2011 - 10:35

Alex schreef:Ik mis het oude forum ook niet.

Het enige dat ik jammer vind is dat ik het topic waarin verteld wordt dat ik bevallen ben niet helemaal heb opgeslagen, alleen de eerste pagina. Zo zonde Sad

Stond er zoveel meer in dan "gefeliciteerd bladiebla" ?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:35

Melis_je schreef:Dit werkt veel sneller dan het oude forum. De enige optie die ik mis is makkelijk plaatjes verkleinen.

Ja dat mis ik ook

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:45

Razz_ schreef:
Melis_je schreef:Dit werkt veel sneller dan het oude forum. De enige optie die ik mis is makkelijk plaatjes verkleinen.

Ja dat mis ik ook

Kan wel vrij makkelijk extern he, via imageshack.us

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:57

Ja ik mis hem best wel, vond de lay out fijner en de sfeer ook. De klik die ik daar had met een aantal forummers is er niet meer, maar dat ligt misschien ook wel aan het feit dat ik anders ben gaan forummen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 11:07

Zero schreef:Ja ik mis hem best wel, vond de lay out fijner en de sfeer ook. De klik die ik daar had met een aantal forummers is er niet meer, maar dat ligt misschien ook wel aan het feit dat ik anders ben gaan forummen.

Maar een klik met bepaalde forummers hangt toch niet van een lay out af?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Jeanette di 31 mei 2011 - 11:11

Ik vond het lettertype mooier. :P Maar voor de rest mis ik niks en vind ik deze veel beter!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Jeanette di 31 mei 2011 - 11:14

Tania schreef:Mwah, ik ben hier inmiddels wel gewend eigenlijk.

Het enige wat ik jammer vind is dat er hier minder nieuwe mensen komen.

Er zou hier toch een site aan gekoppeld worden om zo meer mensen te trekken? Ben benieuwd in hoever dat gerealiseerd gaat worden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 11:27

Zusje schreef:
Zero schreef:Ja ik mis hem best wel, vond de lay out fijner en de sfeer ook. De klik die ik daar had met een aantal forummers is er niet meer, maar dat ligt misschien ook wel aan het feit dat ik anders ben gaan forummen.

Maar een klik met bepaalde forummers hangt toch niet van een lay out af?

Nee, van de sfeer. En zoals ik al zei, ook omdat ik anders ben gaan forummen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Error di 31 mei 2011 - 11:51

Angel Blue Eyes schreef:Nee. Maar ik mis het weekblad wel. nerd

Ik ook!

Ohja, en het oude forum mis ik niet echt, daar kwam ik alleen maar meelezen study
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Error di 31 mei 2011 - 11:51

Angel Blue Eyes schreef:Nee. Maar ik mis het weekblad wel. nerd

Ik ook!

Ohja, en het oude forum mis ik niet echt, daar kwam ik alleen maar meelezen study
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Zora di 31 mei 2011 - 18:29

Ik ben helemaal gewend. Ik mis alleen de functie ''ongelezen berichten". De functie die er nu is (sinds je laatste bezoek oid) is een stuk minder handig. Soms ben ik per ongeluk even online, 5 minuutjes later weer, en zijn er dus geen nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 19:14

Zora schreef:Ik ben helemaal gewend. Ik mis alleen de functie ''ongelezen berichten". De functie die er nu is (sinds je laatste bezoek oid) is een stuk minder handig. Soms ben ik per ongeluk even online, 5 minuutjes later weer, en zijn er dus geen nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
+1! Die functie mis ik inderdaad ook wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 19:17

Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 19:47

Megara schreef:Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.
+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:01

Dan doe ik gewoon 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:08

_Donnaa schreef:Dan doe ik gewoon 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' :-)
Ja maar dat is dus precies wat Zora zei. Bij actieve topics werden altijd gewoon de topics weergegeven waarin de laatste posts zijn gepost, maar bij berichten sinds laatste bezoek staan echt alleen de berichten sinds de laatste keer dat je bent ingelogd. Dus stel dat ik nu mijn venster afsluit en dan weer in een nieuw venster naar het forum ga en ik druk op berichten sinds laatste bezoek bekijken, dan staan daar maar 1 of 2 topics.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:19

Bazyle schreef:
Megara schreef:Ik mis alleen nog steeds het lijstje van actieve topics dat aan de rechterkant stond.
+1!
Op de index pagina staat links onder de pijler Koken wel een knop met actieve topics van vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:19

Vergeet-me-nietje schreef:
_Donnaa schreef:Dan doe ik gewoon 'berichten sinds laatste bezoek bekijken' :-)
Ja maar dat is dus precies wat Zora zei. Bij actieve topics werden altijd gewoon de topics weergegeven waarin de laatste posts zijn gepost, maar bij berichten sinds laatste bezoek staan echt alleen de berichten sinds de laatste keer dat je bent ingelogd. Dus stel dat ik nu mijn venster afsluit en dan weer in een nieuw venster naar het forum ga en ik druk op berichten sinds laatste bezoek bekijken, dan staan daar maar 1 of 2 topics.
Ik sta automatisch ingelogd, dus dat is bij mij niet het geval..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het is alweer bijna een half jaar geleden - Pagina 2 Empty Re: Het is alweer bijna een half jaar geleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum