Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

+40
Aardbei
Luce
Printje
MADDIE
sabje
Twellie
Pompoen
_Jet
ShallY
_Lana_
M@niek
Maudy
Snoes
Teddyaapje
bolus26
Suus
tweeling
PapillonRose
Diese
Joli86
strawberry
Puggle
sanne-84
Jasmine
Stitch
Flip Fluitketel
Flower_L
nillis
Lejow
Annemie
Sylvana
L!ND@
Pinkel
Muppetje
Amber-
Filoria
Mysterious
Jezzie
liesje
Weegschaal
44 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Weegschaal za 2 maa 2013 - 18:12

dat ik stopte met de pil.
Wat was ik blij dat mijn cyclus gelijk regelmatig was na jaren pilgebruik. Met alle mogelijke vruchtbaarheidsproblemen in mijn achterhoofd kon ik mijn geluk niet op toen ik voor het eerst postief testte. Het werd een miskraam, maar dat kon nou eenmaal gebeuren. Na de tweede miskraam was ik er van overtuigd dat het een volgende keer wel goed zou gaan, maar helaas. Toch wel hopend dat er iets uit de onderzoeken zou komen, want dat kan vaak behandeld worden. Maar nee, geen oorzaak gevonden. Toch nog maar een keer proberen met weer niet het zo gewenste resultaat. De laatste keer stond ik er al minder positief in, maar met vitamine b12 injecties en mogelijk progesteron capsules hoopte ik toch dat het deze keer zou lukken. Nu gaan we op naar Belgie, na 5 mislukte pogingen hoop ik met eventuele medicatie die ik in Nederland niet krijg toch een zwangerschap uit te mogen dragen.

Ik heb al met zoveel meiden mee geschreven in het zwanger worden en prille zwangerschapstopic. Het is raar om te beseffen dat zij al kindjes hebben van soms al 1 jaar oud. En dat wij nog steeds met lege handen staan.
Ik wil niet teveel terug kijken, maar vooruit kijken. Maar vandaag sta ik toch weer even stil bij de afgelopen 2 jaar...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  liesje za 2 maa 2013 - 18:20

heel veel sterkte en ik hoop echt dat dit jaar jullie wens in vervulling mag gaan
heel veel succes in België
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Jezzie za 2 maa 2013 - 18:38

Wat een verhaal meid!
Heel veel succes en sterkte in belgie! hug
Ik hoop voor jullie dat het daar wel lukt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Mysterious za 2 maa 2013 - 18:53

2 jaar verder. en steeds de hoop: zou het deze keer wel goed gaan.
ik zie het van dichtbij bij mijn beste vriendin wat het met je doet als je iets zooooo graag wilt maar de wens niet in vervullig gaat.

ik hoop dat het voor jullie toch zo mag zijn en dat belgie het gaat worden. ik wens jullie heel veel succes
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Filoria za 2 maa 2013 - 19:11

Ik had je toch verteld van die collega van mij die 5 miskramen heeft gehad? Ondertussen verwachten ze hun tweede kindje. Het kan echt! Weegschaal, ik heb heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen. En hoe het je lukt om lief te blijven reageren als het bij andere meiden wel lukt. Op een dag zijn jullie aan de beurt, dat moet hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Amber- za 2 maa 2013 - 19:31

Lieve weegschaal, ik heb ook echt respect voor je doorzettingsvermogen. Je betrokkenheid bij de andere forummers.
Ik blijf voor je duimen tot het moment dat jij een kindje in je armen hebt. Net zoals filoria zegt dat moet gewoon.
hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Muppetje za 2 maa 2013 - 19:54

Amber- schreef:Lieve weegschaal, ik heb ook echt respect voor je doorzettingsvermogen. Je betrokkenheid bij de andere forummers.
Ik blijf voor je duimen tot het moment dat jij een kindje in je armen hebt. Net zoals filoria zegt dat moet gewoon.
hug

Dit dus. Tranen in mn ogen, ik vind het zo oneerlijk. Jullie kindje komt er, dat moet gewoon.

Dikke knuffel!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Pinkel za 2 maa 2013 - 19:55

Lieve Weegschaal,

Wat heb jij een doorzettingsvermogen!! Elke keer als ik je onderschrift zie krijg ik er gewoon kippenvel van! Ik heb zelf 2 vroege miskramen gehad, maar heb inmiddels wel een dochtertje. Ik hoop dat ze je in België wel kunnen helpen om een zwangerschap uit te dragen, ik gun het je van harte!

Heel veel sterkte en succes de komende tijd! Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... 699888
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  L!ND@ za 2 maa 2013 - 20:18

Amber- schreef:Lieve weegschaal, ik heb ook echt respect voor je doorzettingsvermogen. Je betrokkenheid bij de andere forummers.
Ik blijf voor je duimen tot het moment dat jij een kindje in je armen hebt. Net zoals filoria zegt dat moet gewoon.
hug
Ik hoop toch zo dat ze jullie in België beter kunnen helpen. Dikke knuffel! Ik heb echt respect voor je.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Sylvana za 2 maa 2013 - 20:19

Wat verdrietig zeg, ik hoop echt dat het jullie gegund is en het in België wel gaat slagen. Mag ik vragen wat voor een medicatie dat is, wat je daar wel kunt krijgen en hier niet?

Heel veel succes gewenst hug

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Annemie za 2 maa 2013 - 20:21

Heel veel succes en sterkte in Belgie! Ik hoop echt voor jullie dat het nu wel goed mag gaan!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Lejow za 2 maa 2013 - 20:26

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  nillis za 2 maa 2013 - 20:27

Lieve weegschaal, ik bewonder je om je doorzettingsvermogen en je positiviteit en je interesse in alle andere forummers. Stil staan bij de afgelopen 2 jaar is heel normaal en wat heb je het mooi omschreven. Ik wil je alle succes wensen in België en ik hoop dat ze daar jullie wens kunnen waarmaken. Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... 699888
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Flower_L za 2 maa 2013 - 20:30

Het moet gewoon echt een keer goed gaan.....hopelijk boeken jullie snel succes in Belgie hug

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Flip Fluitketel za 2 maa 2013 - 20:31

Een dikke hug
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Stitch za 2 maa 2013 - 20:39

Lieve Weegschaal, alles wat ik wilde zeggen is ondertussen al gezegd, maar toch wilde ik je nog een hele dikke knuffel geven. Ik ben het met Filoria eens, jullie dag komt ook, ik weet het zeker. Ik hop heel hard dat ze jullie in België wel goed kunnen helpen, wat ze hier in Nederland niet kunnen of willen.
Respect dat je nog steeds zo meelevend bent met alle andere forummers, en dat je toch nog zo positief kan blijven. Ik weet niet of mij dat was gelukt in jou situatie.

Hele dikke knuffel!
hug
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Jasmine za 2 maa 2013 - 21:30

Lieve Weegschaal, wat een verdriet draag jij met je mee en wat ben je toch een sterke vrouw. In de afgelopen twee jaar heb je er al meerdere malen even aan mogen ruiken, maar steeds niet meer dan dat. Het lijkt me ontzettend moeilijk dat je ondertussen keer op keer met nieuwe zwangerschappen geconfronteerd wordt, ook al gun je het ze nog zo erg. Ook hier op het forum, dat de eersten al voor de tweede keer zwanger zijn en over een paar weken al twee kindjes hebben. Dat mag best pijn doen, daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Ik zou je zo graag met zekerheid zeggen dat het ook bij jou goed zal komen. Ja, het kan echt goed gaan na meerdere miskramen. Die verhalen zijn er, ook op het forum, genoeg. Helaas zijn ook de andere verhalen bekend.

Ik hoop van harte dat jullie volgend jaar rond deze tijd bij de eerste groep behoren en dat jij dan een lief, klein babytje in de wieg hebt liggen. Laat Belgie jullie alsjeblieft brengen waar jullie zo naar verlangen. Ik gun het jullie zo, het moet gewoon lukken.

Tot slot nog even een hele dikke hug voot jou.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  sanne-84 za 2 maa 2013 - 21:42

Tuurlijk mag jij hier nu even naar terugkijken, het is ook niet niks. En anders kom jij zo sterk over, respect! Ik hoop dat ze in belgie meer voor je kunnen doen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Puggle za 2 maa 2013 - 21:50

Een hug voor jou! En veel succes in België.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  strawberry za 2 maa 2013 - 21:54

Muppetje schreef:
Amber- schreef:Lieve weegschaal, ik heb ook echt respect voor je doorzettingsvermogen. Je betrokkenheid bij de andere forummers.
Ik blijf voor je duimen tot het moment dat jij een kindje in je armen hebt. Net zoals filoria zegt dat moet gewoon.
hug

Dit dus. Tranen in mn ogen, ik vind het zo oneerlijk. Jullie kindje komt er, dat moet gewoon.

Dikke knuffel!

Helemaal mee eens! Dikke knuffel!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Diese za 2 maa 2013 - 22:00

Ik vind het super knap hoe je met alles omgaat. Natuurlijk mag je dan ook even achterom kijken. Hoop ook heel erg dat Belgie meer voor je kan betekenen!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Joli86 za 2 maa 2013 - 22:00

Lieve weegschaal,
Ik ben er even stil van, wat heb je dit mooi geschreven.
Ik hoop echt dat belgie je kan brengen waar jij en je man/vriend zo naar verlangen.q
Ook wil ik je nog een dikke knuffel geven!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  PapillonRose za 2 maa 2013 - 22:09

Ik hoop echt van harte dat het jullie straks ook gegund is, je hebt al zoveel moeten doorstaan, respect hoe je daar allemaal mee omgaat. Ik hoop dat België wat gaat opleveren en wens jullie alle succes, hopelijk mogen ook jullie in de toekomst een mooi kindje in de armen sluiten hug
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  tweeling za 2 maa 2013 - 22:40

Zo oneerlijk!
Heel veel sterkte en succes in België! hug
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Suus za 2 maa 2013 - 22:47

Lieve Weegschaal, ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe moeilijk het voor jullie moet zijn. Ik hoop heel erg dat met de medicatie uit Belgie jullie wens in vervulling mag gaan. Heel veel sterkte! Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... 699888
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum