Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Ja.. misschien moet ik het uit mn bank zuigen
Tuit je lippen en ZUIG!
Gast- Gast
Alcohol is wel echt heel leuk in combi met 13 dagen dieet
Ik denk dat ik straks olifanten ga zien ofzo. In roze tutu's.
Gast- Gast
Ik ga slapen... Bedankt voor jullie bijdrage aan het kiezen van de jurk voor morgen haha. Nu maar hopen dat mijn schoenen het houden. Een van de hakjes zit wat los haha.
Trusten!
Trusten!
Gast- Gast
Reva schreef:Alcohol is wel echt heel leuk in combi met 13 dagen dieet
Of alle nadelen. Koppijn morgen!
Gast- Gast
ABE, weet je wat het is... Ik heb met Aniet afgesproken dat ik zaterdagochtend vertrek. Dan kan ik wel naar Friesland, maar zij heeft nog verjaardag 's avonds waarvan ze wel wilt vragen of ik mee mag en dan zouden we de zondag nog samen hebben om bij te kletsen enzo. Maar dan red ik het niet echt om ook nog naar jou te sjeezen, tenzij ik laat aankom de 26e. Etenstijd ofzo, dat we gelijk doorgaan naar V. En dan is het ook nog de vraag of ik 's avonds dan ook nog naar huis sjees, of misschien een nachtje op je bank kan blijven pitten, dat ik de volgende ochtend naar huis ga?
Óf.... ik kom zaterdags vanaf Aniet naar jou, en ga dan zondags naar Friesland, is alleen kilometertechnisch minder logisch. Maar ik weet niet of je überhaupt wel een logee kunt gebruiken???
Truste, Zusje!
Óf.... ik kom zaterdags vanaf Aniet naar jou, en ga dan zondags naar Friesland, is alleen kilometertechnisch minder logisch. Maar ik weet niet of je überhaupt wel een logee kunt gebruiken???
Truste, Zusje!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zet gewoon Dombo op, weet je het in ieder geval zeker.Reva schreef:Alcohol is wel echt heel leuk in combi met 13 dagen dieet
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Zet gewoon Dombo op, weet je het in ieder geval zeker.Reva schreef:Alcohol is wel echt heel leuk in combi met 13 dagen dieet
Ik ga het gelijk doen. Alleen volgens mij heeft Dombo toch geen tutu? Of 1 van die andere olifanten misschien wel? Ik weet het over 1.5 uur, dat soiwieso!
Gast- Gast
Jullie moeten maar even kijken. Je mag Aniet ook meenemen naar S. om bij V. wat heerlijks te eten. En ik heb geen tweepersoonsbank, maar wel een bed. en ik kan best op de bank. Want ik heb eindelijk rolgordijnen!
Gast- Gast
Zelfs Dombo is dronken:Reva schreef:girli schreef:Zet gewoon Dombo op, weet je het in ieder geval zeker.Reva schreef:Alcohol is wel echt heel leuk in combi met 13 dagen dieet
Ik ga het gelijk doen. Alleen volgens mij heeft Dombo toch geen tutu? Of 1 van die andere olifanten misschien wel? Ik weet het over 1.5 uur, dat soiwieso!
girli- Ratel
Denk niet dat Aniet daar puf voor heeft, heb juist afgesproken zaterdag 's ochtends te vertrekken zodat zij nog een dag rust heeft. Het gekkenhuis dat toerisme heet, begint daar langzamerhand weer dus voor haar is het écht aanpoten. Daarom is het wel fijn dat ik dit keer vroeg in de zomer kom, voorheen had ik eerste 2 weken van augustus standaard vrij, maar dat is niet meer. Zal het voorstellen maar reken er maar op dat ik alleen kom!
Maar komt zaterdag uit? Dan kan ik aan Miss Friesland vragen of het haar uitkomt als ik zondags pas aankom en dan maandag ofzo weer naar t Zuiden vertrek. Wat een geregel... Waarom wonen jullie allemaal zo ver weg???
Maar komt zaterdag uit? Dan kan ik aan Miss Friesland vragen of het haar uitkomt als ik zondags pas aankom en dan maandag ofzo weer naar t Zuiden vertrek. Wat een geregel... Waarom wonen jullie allemaal zo ver weg???
Ik weet niet waarom, maar ik vond dat altijd zó'n akelig stukje uit Dombo...
girli schreef:Zelfs Dombo is dronken:Reva schreef:girli schreef:Zet gewoon Dombo op, weet je het in ieder geval zeker.Reva schreef:Alcohol is wel echt heel leuk in combi met 13 dagen dieet
WHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik voel een band met Dombo. Qua figuur en mentale staat.
Dombo rules....
Gast- Gast
Sjaan, dat is ook geen probleem. Kijk maar even. Ik moet eerste eens even slapen, want die K-wekker gaat om zeven uur alweer. We bespreken het wel even, komt goed!
Gast- Gast
Reva schreef:WHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dombo rules....
+1, ik moet ook slapen want mijn wekker gaat ook om 7u. Gedeelde smart is halve smart. Je hoort het nog! Maar wel onder voorbehoud dus, ik hou je op de hoogte Heb nu al zin in pizza!Angel Blue Eyes schreef:Sjaan, dat is ook geen probleem. Kijk maar even. Ik moet eerste eens even slapen, want die K-wekker gaat om zeven uur alweer. We bespreken het wel even, komt goed!
Truste!
Voor zover ik mij foto's kan herinneren van jou, lijk je fysiek niet op Dombo!
girli- Ratel
girli schreef:Voor zover ik mij foto's kan herinneren van jou, lijk je fysiek niet op Dombo!
De laatste keer dat ik keek had ik geen slurf. Al zou dat wel handig zijn met dat vele plassen. Als ik wijn zie moet ik al plassen.
Gast- Gast
Reva schreef:
WHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dombo rules....
Jij bent echt zo grappig
Gast- Gast
Meiden, ik wens jullie een goede nachtrust, ik ga slapen.
Truste!!
Truste!!
Trusten, Sjaan!
Ik ga ook slapen. Voel me niet zo lekker, dus ik hoop dat een beetje slaap goed doet.
Weltrusten allen!
Ik ga ook slapen. Voel me niet zo lekker, dus ik hoop dat een beetje slaap goed doet.
Weltrusten allen!
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: