Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Haha don nee ik hou ook niet zo van een klimop
Noh de 2 auto´s waarvan ik zeg oké zijn weg.
Ik hou ook niet zo van die sterren, maar die audi a3 daar doe je het dus gewoon om hè
Ik hou ook niet zo van die sterren, maar die audi a3 daar doe je het dus gewoon om hè
Gast- Gast
Hoe lang ben je nu bezig en hoe veel kilo kwijt?Reva schreef:Storm schreef:Nee ik zie het al, alleen koffie met een klontje suiker als ontbijt is niks voor mij...
Dat is maar vier keer. Acht dagen eet je twee boterhammen als ontbijt. Mijn koffie als ontbijt dagen vielen bewust allemaal in het weekend.
Gast- Gast
Samen gelukkig: AbsoluutStorm schreef:Als je samen gelukkig bent in een leuk huisje, en de rekeningen kunt betalen wel iddProudMama schreef:Da's wel eerlijk!Alex schreef:Ik ben ook met K. getrouwd om zijn geld. Na ons trouwen was dat geld alleen op. Zo jammer
Nee, dat hebben wij nooit gehad, dus dan kan je het niet missen ook. Maar goed, hebben een huisje, een auto, iedere dag eten op tafel... dat is toch genoeg?
Leuk huisje: Ja, maar niet ideaal met 2 kinderen straks, maar zal best goed komen
Rekeningen betalen: Lukt meestal wel.
Conclusie: Ik ben eigenlijk hartstikke rijk!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik doe straks het borstvoedings- dieet. Meerdere keren per dag en nacht kinderen aanleggen en de kilo's vliegen eraf.
Intussen kan je alles blijven eten...
Dat klinkt ook als een goed dieet
Gast- Gast
Ja, ik vind Merdeces echt van die pooierbakken, maar goed..Patriesje schreef:Haha don nee ik hou ook niet zo van een klimop
Ik ga idd voor die A3..
Gast- Gast
fijn!ProudMama schreef:Samen gelukkig: AbsoluutStorm schreef:Als je samen gelukkig bent in een leuk huisje, en de rekeningen kunt betalen wel iddProudMama schreef:Da's wel eerlijk!Alex schreef:Ik ben ook met K. getrouwd om zijn geld. Na ons trouwen was dat geld alleen op. Zo jammer
Nee, dat hebben wij nooit gehad, dus dan kan je het niet missen ook. Maar goed, hebben een huisje, een auto, iedere dag eten op tafel... dat is toch genoeg?
Leuk huisje: Ja, maar niet ideaal met 2 kinderen straks, maar zal best goed komen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik doe straks het borstvoedings- dieet. Meerdere keren per dag en nacht kinderen aanleggen en de kilo's vliegen eraf.
Ik hoop dat dat bij jou wel werkt ...
Gast- Gast
Met 2 kinderen?! Absoluut!Alex schreef:ProudMama schreef:Ik doe straks het borstvoedings- dieet. Meerdere keren per dag en nacht kinderen aanleggen en de kilo's vliegen eraf.
Ik hoop dat dat bij jou wel werkt ...
Sttt... laat me ff in die waan
Gast- Gast
ProudMama schreef:Samen gelukkig: Absoluut
Dat zegt mijn vriend ook vaak.
We hebben elkaar, een leuk huisje, alle 2 een auto, geen schulden ook geen studieschuld, kunnen iedere maand de rekeningen betalen.
Dus eigenlijks zijn we heel rijk!
Gast- Gast
O, het is wel essentieel om eerst zwanger te worden (lees: dik, moe, opgezet, striae, maanden geen seks, lekkende borsten, inwendige onderzoeken enz) en te bevallen (lees: auwauwauwauw, overtollig vel, weken aan het vloeien, stuwing, lekkende borsten).Patriesje schreef:ProudMama schreef:Ik doe straks het borstvoedings- dieet. Meerdere keren per dag en nacht kinderen aanleggen en de kilo's vliegen eraf.
Dat klinkt ook als een goed dieet
Daarna geen nacht meer doorslapen de eerste jaren...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik voel me altijd heel rijk als ik nieuwe schoenen aan heb..
Dat heb ik ook als ik dan nieuwe kleren heb en dan mooie (nieuwe) schoenen erbij aan.
Haartjes helemaal mooi en make up ook.
Dan kan ik me ook heel rijk voelen!
i audi a3! maar het ziet er voorlopig niet naar uit dat we die gaan kopen
(moest heel erg lachen om je twitter, dat is ook wel een goed dieet. wie weet volg je er straks 2 )
Gast- Gast
Haha ja ik ook! Of nieuwe kleren_Donnaa schreef:Ik voel me altijd heel rijk als ik nieuwe schoenen aan heb..
Gast- Gast
Nou Alex, als ik jouw figuur krijg na een bevalling dan ga ik vanavond nog klussen!
Gast- Gast
Whaha reva dat wil ik ook wel
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ProudMama schreef:O, het is wel essentieel om eerst zwanger te worden (lees: dik, moe, opgezet, striae, maanden geen seks, lekkende borsten, inwendige onderzoeken enz) en te bevallen (lees: auwauwauwauw, overtollig vel, weken aan het vloeien, stuwing, lekkende borsten).
Daarna geen nacht meer doorslapen de eerste jaren...
Tsja ieder dieet heeft zijn voor en nadelen toch
Wat mij betreft wil ik dit dieet snel gaan volgen
Gast- Gast
Ik wil dat dieet ook volgen Reva, maar ik ben bang dat ik het niet volhoud. Ik heb me voorgenomen om elke ochtend en elke avond buikspieroefeningen te doen en elke avond een halfuur te gaan hardlopen. Daarbij minder gaan snoepen.
Gast- Gast
mensen lief wat kletsen jullie erop los, kijk ff youtube filmpjes en kan weer een aantal pagina`s teruglezen
Gast- Gast
Lijkt me best een zwaar dieet, Reva! Op dag 7 eet je bijna niets...! Denk niet dat ik dat vol zou houden.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben gewoon heel rijk alleen dat hebben de juiste mannen nog niet door
Rijk aan:
- vrije tijd
- gezelligheid
- vul maar in...
Rijk aan:
- vrije tijd