Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Waarom zeg je er dan niet gewoon iets van, Reva? Drank is wel lekker en anderhalve fles kennelijk ook wel, maar het heeft je woede nog niet doen zakken. De enige die je ermee hebt is jezelf. Ik zeg, morgen vieze smaak in de mond en barstende koppijn.
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:De kapster vroeg vanavond aan me hoe lang ik nu was? Zeg ik één meter zeventig, gingen zij en mijn man zitten lachen. Ze bedoelde mijn haar ... Dat vroeg ze toch niet?
Vroeg ze niet hoelang het nu was? Anders is de kapster blond!
Nee, ze vroeg letterlijk: 'Hoe lang ben je nu?'
Dan is mijn antwoord toch logisch?
Ja!
Gast- Gast
Jaaah Lex, dan had ik de goeie voor me. Je schoenen zullen echt geweldig staan! Ik eis wel een foto he
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Huh? Ik vat m ff niet??Angel Blue Eyes schreef:Negeer je V sjaan?
Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Hooooooooooooi, Sjaan komt nog even langs voor het slapengaan
En ik zeg ook jurk 3, maar dat zal ik in het andere topic ook nog even gaan vertellen
Wat is het einde van Juni? Daar zit ik nu al een tijdje aan te denken. (Pizza @ V?)
Deze bedoelt ze, Sjaan.
Toch, ABE??
Gast- Gast
Ja, inderdaad!Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Hooooooooooooi, Sjaan komt nog even langs voor het slapengaan
En ik zeg ook jurk 3, maar dat zal ik in het andere topic ook nog even gaan vertellen
Wat is het einde van Juni? Daar zit ik nu al een tijdje aan te denken. (Pizza @ V?)
Deze bedoelt ze, Sjaan.
Toch, ABE??
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Waarom zeg je er dan niet gewoon iets van, Reva? Drank is wel lekker en anderhalve fles kennelijk ook wel, maar het heeft je woede nog niet doen zakken. De enige die je ermee hebt is jezelf. Ik zeg, morgen vieze smaak in de mond en barstende koppijn.
Scheelt dat ik nooit hoofdpijn heb Ik had er gewoon geen reactie op, wilde er niet te zwaar aan tillen.
Gast- Gast
Even een persoonlijk vraagje van mij;
Ben ik meer opener of meer geslotener dan eerder?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Even een persoonlijk vraagje van mij;
Opener, maar wel even verwarrend
Gast- Gast
Oh sorry, die had ik helemaal niet gelezen Maar idd, pizza @ V, als je er ook zin in hebtAlex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Hooooooooooooi, Sjaan komt nog even langs voor het slapengaan
Deze bedoelt ze, Sjaan.
Toch, ABE??
Is het eigenlijk gek dat ik aan mijn 2e ijsje van vanavond zit??
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom zeg je er dan niet gewoon iets van, Reva? Drank is wel lekker en anderhalve fles kennelijk ook wel, maar het heeft je woede nog niet doen zakken. De enige die je ermee hebt is jezelf. Ik zeg, morgen vieze smaak in de mond en barstende koppijn.
Scheelt dat ik nooit hoofdpijn heb Ik had er gewoon geen reactie op, wilde er niet te zwaar aan tillen.
Nee, kan ik me voorstellen. Maar ik vind de uitspraak bijzonder bagger. Ze bedoelden waarschijnlijk iets heel anders. Mag ik toch hopen?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh sorry, die had ik helemaal niet gelezen Maar idd, pizza @ V, als je er ook zin in hebtAlex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Hooooooooooooi, Sjaan komt nog even langs voor het slapengaan
Deze bedoelt ze, Sjaan.
Toch, ABE??
Is het eigenlijk gek dat ik aan mijn 2e ijsje van vanavond zit??
Kijk ik mag mijn collega altijd pesten met zijn gehoor (twee gehoorapparaatjes), maar zonder dat je mijn lach ziet mag ik vast niet zeggen dat ik snap dat je eind juni langstkomt, maar dat mijn vraag wanneer eind juni.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom zeg je er dan niet gewoon iets van, Reva? Drank is wel lekker en anderhalve fles kennelijk ook wel, maar het heeft je woede nog niet doen zakken. De enige die je ermee hebt is jezelf. Ik zeg, morgen vieze smaak in de mond en barstende koppijn.
Nee, kan ik me voorstellen. Maar ik vind de uitspraak bijzonder bagger. Ze bedoelden waarschijnlijk iets heel anders. Mag ik toch hopen?
Het was gewoon als grapje neem ik aan, dat zelfs dat geen reden zou zijn voor haar preutsheid. Maar ik voel(de) me gewoon aangesproken. Wat ik niet moet doen.. Maar ja dat is nou net lastig
Gast- Gast
abe, wacht ff...
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom zeg je er dan niet gewoon iets van, Reva? Drank is wel lekker en anderhalve fles kennelijk ook wel, maar het heeft je woede nog niet doen zakken. De enige die je ermee hebt is jezelf. Ik zeg, morgen vieze smaak in de mond en barstende koppijn.
Het was gewoon als grapje neem ik aan, dat zelfs dat geen reden zou zijn voor haar preutsheid. Maar ik voel(de) me gewoon aangesproken. Wat ik niet moet doen.. Maar ja dat is nou net lastig
Jij preuts? Niet zoasl je je op het forum opsteld.
En ik... even teruglezen.... verwarrend? Nee, ik ben vaag! (Snap wat je bedoeld, maar ben in ontkenning. )
Gast- Gast
Zo hehe dat typt makkelijker. Ik was een ijshoorntje aan het eten en typen met 1 hand kan ik niet zo goed...
Sorry ABE, ik had je vraag eerst over het hoofd gezien en daarna verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedoelde wat er eind juni ook alweer was Maar het wordt zo 26 of ma 27 juni denk ik. Maakt het voor jou nog wat uit?
Edit: even onder voorbehoud want ik weet niet wanneer ik naar het ziekenhuis ga...
Sorry ABE, ik had je vraag eerst over het hoofd gezien en daarna verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedoelde wat er eind juni ook alweer was Maar het wordt zo 26 of ma 27 juni denk ik. Maakt het voor jou nog wat uit?
Edit: even onder voorbehoud want ik weet niet wanneer ik naar het ziekenhuis ga...
Sjaantje schreef:Zo hehe dat typt makkelijker. Ik was een ijshoorntje aan het eten en typen met 1 hand kan ik niet zo goed...
Ijshoorntje? Jaloers!
26 juni is sowieso geen probleem. Ik weet nog niet hoe de 27e eruit gaat zien.
Edit; En dat snap ik.
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op di 31 mei 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Waarom zeg je er dan niet gewoon iets van, Reva? Drank is wel lekker en anderhalve fles kennelijk ook wel, maar het heeft je woede nog niet doen zakken. De enige die je ermee hebt is jezelf. Ik zeg, morgen vieze smaak in de mond en barstende koppijn.
Jij preuts? Niet zoasl je je op het forum opsteld.
En ik... even teruglezen.... verwarrend? Nee, ik ben vaag! (Snap wat je bedoeld, maar ben in ontkenning. )
Haha, nee ik ben niet preuts.. Maar het 'get over it' ben ik boos over.
En idd, vaag is beter. Vaag a.k.a. ABE
Gast- Gast
Reva schreef:
Leer sinds de laatste dagen wat men met vaag bedoeld. En hoe ik overkom op mensen.
Maar goed, sommige dingen zijn niet om overheen te komen. Dat heeft navraag en antwoord nodig. Maar heb je de twee al naar binnen?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:
Leer sinds de laatste dagen wat men met vaag bedoeld. En hoe ik overkom op mensen.
Maar goed, sommige dingen zijn niet om overheen te komen. Dat heeft navraag en antwoord nodig. Maar heb je de twee al naar binnen?
Bijna. Maar telt niet helemaal, want ik stootte 1 glas om, over mezelf
Gast- Gast
Het was m'n tweede al van vanavondAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Zo hehe dat typt makkelijker. Ik was een ijshoorntje aan het eten en typen met 1 hand kan ik niet zo goed...
Ijshoorntje? Jaloers!
Edit; En dat snap ik.
Ik moet nog even kijken hoe ik het het beste kan combineren allemaal, aangezien ik tussen Aniet en jou nog een tussenstop in Friesland wil maken. Heb m'n Friese vriendinnetje al gemaild, moet nu even kijken hoe het het beste uitkomt. Wanneer weet jij meer over de 27e? Heeft dat met je werkrooster te maken?
Sjaantje schreef:Het was m'n tweede al van vanavondAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Zo hehe dat typt makkelijker. Ik was een ijshoorntje aan het eten en typen met 1 hand kan ik niet zo goed...
Ijshoorntje? Jaloers!
Edit; En dat snap ik.
Ik moet nog even kijken hoe ik het het beste kan combineren allemaal, aangezien ik tussen Aniet en jou nog een tussenstop in Friesland wil maken. Heb m'n Friese vriendinnetje al gemaild, moet nu even kijken hoe het het beste uitkomt. Wanneer weet jij meer over de 27e? Heeft dat met je werkrooster te maken?
Ja! Zit nu in een huge callcenter, dus moet me aanpassen. Wel een callcenter van nog steeds maar 14 personen, maar hé, ik moet me aanpassen (merk de frustratie). Meestal begin ik op maandag pas om 11.30u, maar ik kan hem vast ruilen tegen iemand die zijn weekend niet wil inkorten. Kolerewerk.
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:
Bijna. Maar telt niet helemaal, want ik stootte 1 glas om, over mezelf
ZONDE!!!!!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: