Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Chocolate Cookie schreef:Thanks stuiterbal! Nu ga ik dus ook een macaronisalade maken, veel te warm voor een ovenpasta! Sla die van jou ook eventjes op hihi!
hahaha smakelijk. Ik eet met dit weer meestal iets kouds ! En ik ben dus dol op macaronisalade. En het is zo klaar.
Stokbrood met kruidenboter erbij en we hebben een lekkere zomerse maaltijd !
Gast- Gast
Wij eten lasagne, lang geleden dat we dat hebben gehad!
Heb net even heerlijk in de zon gelegen.
Toch wel een voordeel van aan het water wonen (en aan het eind van het dorp) het is altijd wat frisser hier dus kan nu heerlijk in de tuin liggen!
Zo nu nog even snel in huis wat opruimen/stofzuigen/dweilen
Heb net even heerlijk in de zon gelegen.
Toch wel een voordeel van aan het water wonen (en aan het eind van het dorp) het is altijd wat frisser hier dus kan nu heerlijk in de tuin liggen!
Zo nu nog even snel in huis wat opruimen/stofzuigen/dweilen
Gast- Gast
Ik sjees eventjes naar de supermarkt! Bye bye!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan lekker uit eten vanavond hoor ik net
*zucht* ik word gek. Ik heb mijn 3e laptop sinds 4 jaar, en wéér zijn er heel veel problemen waardoor die 6 tot 8 weken opgestuurd moet worden. De accu werkt (bijna) niet meer, de oplader doet het (bijna) niet meer, het scherm zit helemaal los, de scharnieren wankelen, de toetsen zijn kapot + versleten, mijn touchpad reageert (bijna) niet meer, en de knopjes ook niet meer & het oplaadpunt is kapot. En dat binnen 1.5 jaar
*zucht* ik word gek. Ik heb mijn 3e laptop sinds 4 jaar, en wéér zijn er heel veel problemen waardoor die 6 tot 8 weken opgestuurd moet worden. De accu werkt (bijna) niet meer, de oplader doet het (bijna) niet meer, het scherm zit helemaal los, de scharnieren wankelen, de toetsen zijn kapot + versleten, mijn touchpad reageert (bijna) niet meer, en de knopjes ook niet meer & het oplaadpunt is kapot. En dat binnen 1.5 jaar
Laatst aangepast door Isabella op ma 30 mei 2011 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pfoe, dat heb ik gelukkig net al gedaan!Patriesje schreef:Zo nu nog even snel in huis wat opruimen/stofzuigen/dweilen
Dus ik ga zo maar even in de tuin liggen, het wordt al iets minder heet, geloof ik en dan kan ik mooi even van mijn nieuwe tuintje genieten. Ik ben er zoooooooooooo blij mee! x1000
Ik denk trouwens dat ik maar een soepje maak vandaag. Geen puf om te koken dus lekker tomatensoep met brood, mjammie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Tuurlijk!Maple schreef:Mag dat? Met, met, met.. pindakaas?
Ik ga zo pannekoeken in de magnetron opwarmen, ff spek bakken en dan lekker pannekoeken met spek en pindakaas eten. Mjammie!!
Gast- Gast
Ik moet nog de woonkamer, slaapkamer, extra kamer, badkamer, gang en keuken stofzuigen, en de badkamer, gang en keuken dweilen
Gast- Gast
Lily schreef:soep met dit weer
Dat is juist heerlijk. In Turkije vertelde ze dat ook dat ze juist met de warmte soep eten omdat dat gewoon 'licht' is om te eten.
Gast- Gast
m`n paps eet ook altijd soep maaktie uit wat voor weer het is. Elke avond een bord soep.
Gast- Gast
En dan wil je mij een boterham slijten?ProudMama schreef:Tuurlijk!Maple schreef:Mag dat? Met, met, met.. pindakaas?
Ik ga zo pannekoeken in de magnetron opwarmen, ff spek bakken en dan lekker pannekoeken met spek en pindakaas eten. Mjammie!!
Gast- Gast
Owh ja ik heb ook nog een pan soep staan, eten we die er ook lekker bij!
Ik heb even jullie hulp nodig,
ik mag kiezen uit 4 verschillende geurtjes maar weet niet welke ik moet kiezen
- Davidoff - echo (50ml)
- Tommy hilfiger - Dreaming (50ml)
- Ed hardy - love & luck (50ml)
- Calvin klein - Contradiction (100ml)
Welke zouden jullie kiezen?!
Ik heb even jullie hulp nodig,
ik mag kiezen uit 4 verschillende geurtjes maar weet niet welke ik moet kiezen
- Davidoff - echo (50ml)
- Tommy hilfiger - Dreaming (50ml)
- Ed hardy - love & luck (50ml)
- Calvin klein - Contradiction (100ml)
Gast- Gast
Pannekoeken mag ook hoor! Zeg het maar...Maple schreef:En dan wil je mij een boterham slijten?ProudMama schreef:Tuurlijk!Maple schreef:Mag dat? Met, met, met.. pindakaas?
Gast- Gast
Die vind ik echt lekker! Mijn fles lag altijd in de auto, was mijn werk- geurtje.Patriesje schreef:- Calvin klein - Contradiction (100ml)
Gast- Gast
Pannekoeken natuurlijk!ProudMama schreef:Pannekoeken mag ook hoor! Zeg het maar...Maple schreef:En dan wil je mij een boterham slijten?ProudMama schreef:Tuurlijk!Maple schreef:Mag dat? Met, met, met.. pindakaas?
Gast- Gast
Isabella schreef:Jullie lezen gewoon over mijn laptop frustratie heen
ik wou net gaan reageren maar was ff aan het lezen nog
wat voor laptop had je dan?! want dat is echt snel hoor..ik zou dat echt niet accepteren en wat denk je van garantie? 1 a 2 jaar heb je wel garantie hoor
ik zeg net tegen mijn vriend; ik ben echt zo lui vandaag... heb echt niks gedaan dus, klein afwasje, was draait en meer niet..oeps
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
En over mijn FB frustratieIsabella schreef:Jullie lezen gewoon over mijn laptop frustratie heen
Maar schat, jouw laptop is een onding.. Kan je niet geld terugkrijgen en dan bijleggen om een nieuwe te kopen (van een ander merk?)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik heb me een Compaq, wil niks anders meer.Isabella schreef:Jullie lezen gewoon over mijn laptop frustratie heen
Dit ding is al zo vaak op de grond gevallen enz, en doet het altijd.
Hiervoor had ik een Acer, die was meer voor reparatie als dat ik m in gebruik had. En dat duurde iedere keer ook weken, vreselijk!!
Gast- Gast
dat is wel erg snel isa, heb je inderdaad geen garantie meer? En welk merk heb je?
Ik ken de parfums niet, heb altijd dezelfde.
Ik ken de parfums niet, heb altijd dezelfde.
Gast- Gast
Hier is het 32 graden buiten zag ik net in de auto, dus het is gewoon te warm om iets te doen...ExpressoB schreef:
ik zeg net tegen mijn vriend; ik ben echt zo lui vandaag... heb echt niks gedaan dus, klein afwasje, was draait en meer niet..oeps
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: