Dagcafé
+20
silly-one
Happydobby
Bimbam
Atelier Madame
Suus
Inge
Oasis
Minx
girli
Zininzon
Zwoesj
Burn
Phileine
Jordana
SuperGrover
Try
ExpressoB
Moezie
Chocolate Cookie
Sjaantje
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Zo ik ben er vandoor. Ik ga mijn knappe prins op halen en dan eten bij vrienden !!
Tot vanavond !!!!
Tot vanavond !!!!
Gast- Gast
Ik ken de geurtjes niet dus vandaar dat ik even op jullie een beroep doe
Ik neig zelf een beetje naar Calvin klein maar dat is meer omdat daar het meest in zit.
En het flesje/verpakking van Davidoff vind ik het mooist haha
Ik neig zelf een beetje naar Calvin klein maar dat is meer omdat daar het meest in zit.
En het flesje/verpakking van Davidoff vind ik het mooist haha
Gast- Gast
Zo warm is het nou ook weer niet en soep kan toch prima????????????Lily schreef:soep met dit weer
Gast- Gast
Zal net in de auto, die gaf buitentemperatuur aan van 32 graden!!Smikkell schreef:Zo warm is het nou ook weer niet en soep kan toch prima????????????Lily schreef:soep met dit weer
Gast- Gast
Ik heb een verzekering op mijn laptop, dus het valt sowieso daaronder, maar ik ben erg gewoon klaar mee. Ik had eerst Packard bell, onding, toen een Acer uitgezocht, rot ding en toen kreeg ik een Packard bell, wat ik niet wilde omdat het onddingen zijn. Nou dat is wel weer bewezen. Nu hoop ik dat ze hem niet meer kunnen maken, en dan wil ik geld, en zoekt Dixons het maar uit, ik wil daar geen laptop meer van. Ik wil zelf een Dell samenstellen of sparen voor een duurdere betere laptop, van HP oid, niet meer Packard Bell of Acer iig. Máár het kan dat ze hem gaan maken, en dan hoop ik dat hij goed is, anders stuur ik hem weer terug. Maar het is gewoon balen om hem weer weken kwijt te zijn
Gast- Gast
Niks mee te maken, Sjaan heeft zin in soep ook al vallen de mussen van het dak!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jezus.. ik smelt zowat. Ben onderweg naar huis, heb net gewerkt.
Ik heb winter kleding aan.. oops
Gast- Gast
Heb ze allebei gehad, wat een drama!Isabella schreef:Ik heb een verzekering op mijn laptop, dus het valt sowieso daaronder, maar ik ben erg gewoon klaar mee. Ik had eerst Packard bell, onding, toen een Acer uitgezocht, rot ding en toen kreeg ik een Packard bell, wat ik niet wilde omdat het onddingen zijn. Nou dat is wel weer bewezen. Nu hoop ik dat ze hem niet meer kunnen maken, en dan wil ik geld, en zoekt Dixons het maar uit, ik wil daar geen laptop meer van. Ik wil zelf een Dell samenstellen of sparen voor een duurdere betere laptop, van HP oid, niet meer Packard Bell of Acer iig. Máár het kan dat ze hem gaan maken, en dan hoop ik dat hij goed is, anders stuur ik hem weer terug. Maar het is gewoon balen om hem weer weken kwijt te zijn
Gast- Gast
Girl- power!!Sjaantje schreef:Niks mee te maken, Sjaan heeft zin in soep ook al vallen de mussen van het dak!
Gast- Gast
Voel jij je wel helemaal lekker?Jade schreef:Jezus.. ik smelt zowat. Ben onderweg naar huis, heb net gewerkt.
ProudMama schreef:Hier is het 32 graden buiten zag ik net in de auto, dus het is gewoon te warm om iets te doen...ExpressoB schreef:
ik zeg net tegen mijn vriend; ik ben echt zo lui vandaag... heb echt niks gedaan dus, klein afwasje, was draait en meer niet..oeps
ja dat zei hij ook, zag hij ook in de auto
hij kwam thuis en zijn werkshirt was van voren en achteren zeiknat .. ik zeg: airco kapot:P (is die ook...)
hij zei; ja je bent ook lui!
nou moet ik dalijk weer voor eten zorgen en daar heb ik ook niet eens zin in..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Yeah, baby!!ProudMama schreef:Girl- power!!Sjaantje schreef:Niks mee te maken, Sjaan heeft zin in soep ook al vallen de mussen van het dak!
Sjaantje schreef:Voel jij je wel helemaal lekker?Jade schreef:Jezus.. ik smelt zowat. Ben onderweg naar huis, heb net gewerkt.
Vanmorgen om half 7 had ik nog niet bedacht dat het vandaag zo warm zou worden..
Gast- Gast
Joh, vanavond extra lief voor m zijn en op tijd een koud biertje naast m neerzetten, dat is tie weer gelukkig toch?ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Hier is het 32 graden buiten zag ik net in de auto, dus het is gewoon te warm om iets te doen...ExpressoB schreef:
ik zeg net tegen mijn vriend; ik ben echt zo lui vandaag... heb echt niks gedaan dus, klein afwasje, was draait en meer niet..oeps
ja dat zei hij ook, zag hij ook in de auto
hij kwam thuis en zijn werkshirt was van voren en achteren zeiknat .. ik zeg: airco kapot:P (is die ook...)
hij zei; ja je bent ook lui!
nou moet ik dalijk weer voor eten zorgen en daar heb ik ook niet eens zin in..
Heb je niks kant en klaars?
Gast- Gast
Laat maar, ik had niet goed gekeken. Maar er kwam wel zo nu en dan even een wolk voorbij. Dus ik duik de zon in
Ik ga er ook vandoor!
Nog even dweilen, dan m´n was opvouwen.
Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben ik mijn vriend ook weer tijd dus kunnen we gaan eten!
Daaag!
Nog even dweilen, dan m´n was opvouwen.
Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben ik mijn vriend ook weer tijd dus kunnen we gaan eten!
Daaag!
Gast- Gast
En toen ploefte me laptop uit, te warm geworden maar is toch mn oudje
Ik heb nog gehaktballetjes over en bak aardappelschijfjes alleen duurt altijd zo alle jezus lang, met brocolli. Hij wou wel een patatje halen; ik zeg nee niks ervan we eten gezond.
Ben altijd lief voor hem hoor;) en bier krijgt ie niet en hebben we ook niet eens haha.
Ik heb nog gehaktballetjes over en bak aardappelschijfjes alleen duurt altijd zo alle jezus lang, met brocolli. Hij wou wel een patatje halen; ik zeg nee niks ervan we eten gezond.
Ben altijd lief voor hem hoor;) en bier krijgt ie niet en hebben we ook niet eens haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pff het is inderdaad te warm om wat te doen, ik heb alles stofgezogen en gedweild en het zweet loopt van mijn voorhoofd haha.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: