Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar autokaart van Gran Canaria

5 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar autokaart van Gran Canaria Empty Op zoek naar autokaart van Gran Canaria

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 29 mei 2011 - 8:43

Aankomende zaterdag vliegen wij voor een 12-daagse vakantie naar Gran Canaria. Nu willen graag tijdens onze vakantie daar een auto huren.
Ik ben dus nu op zoek naar een goede Nederlandse wegenkaart van Gran Canaria.
Ik heb nu dit gevonden, maar ik vroeg mij ook af of het wegennet van Gran Canaria op deze kaart staan:
(er staat als je op uitvergroot klikt 'plaats- en straatnamenregister Gran Canaria'..)
Zou dit een goede kaart zijn of heeft iemand een andere tip?

http://www.anwb.nl/webwinkel/kaarten-boeken-en-gidsen,/wegenkaarten-en-atlassen/wegenkaarten/anwb-wegenkaarten/anwb-wegenkaart-spanje-portugal.html#moreInformation

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar autokaart van Gran Canaria Empty Re: Op zoek naar autokaart van Gran Canaria

Bericht  Mamasapje zo 29 mei 2011 - 11:33

Kamperseboekenwurm schreef:Aankomende zaterdag vliegen wij voor een 12-daagse vakantie naar Gran Canaria. Nu willen graag tijdens onze vakantie daar een auto huren.
Ik ben dus nu op zoek naar een goede Nederlandse wegenkaart van Gran Canaria.
Ik heb nu dit gevonden, maar ik vroeg mij ook af of het wegennet van Gran Canaria op deze kaart staan:
(er staat als je op uitvergroot klikt 'plaats- en straatnamenregister Gran Canaria'..)
Zou dit een goede kaart zijn of heeft iemand een andere tip?

http://www.anwb.nl/webwinkel/kaarten-boeken-en-gidsen,/wegenkaarten-en-atlassen/wegenkaarten/anwb-wegenkaarten/anwb-wegenkaart-spanje-portugal.html#moreInformation

De wegen op Gran Canaria zijn eigenlijk vrij simpel ( zeker in het toeristische zuiden!). Nu is het wel aan te bevelen om een tripje naar het noorden te maken, je ziet een heel ander soort Gran Canaria... Mooi groen, bergen, geen tot weinig Engelsen... haha...
De ritjes in het noorden waren wel wat lastig maar omdat het allemaal kleine smalle weggetjes zijn dwars door boerendorpjes. Een wegenkaart is best wel handig daar |( al vraag ik me af of al die kleine straatjes erop staan). Ik ben ook naar een bergkerkje geweest, uit de rotsen gehakt.. heel mooi..

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Op zoek naar autokaart van Gran Canaria Empty Re: Op zoek naar autokaart van Gran Canaria

Bericht  Zora zo 29 mei 2011 - 18:29

Kun je niet gewoon veel handiger daar een kaart kopen?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Caramba zo 29 mei 2011 - 22:09

Zora schreef:Kun je niet gewoon veel handiger daar een kaart kopen?

Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Dat heeft mijn vriend 2 jaar terug wel zo gedaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:09

Ik neem mijn tomtom gewoon altijd mee Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 29 mei 2011 - 22:48

Wij hebben op Gran Canaria zelf een autokaart gekocht.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: