Op zoek naar autokaart van Gran Canaria
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op zoek naar autokaart van Gran Canaria
Aankomende zaterdag vliegen wij voor een 12-daagse vakantie naar Gran Canaria. Nu willen graag tijdens onze vakantie daar een auto huren.
Ik ben dus nu op zoek naar een goede Nederlandse wegenkaart van Gran Canaria.
Ik heb nu dit gevonden, maar ik vroeg mij ook af of het wegennet van Gran Canaria op deze kaart staan:
(er staat als je op uitvergroot klikt 'plaats- en straatnamenregister Gran Canaria'..)
Zou dit een goede kaart zijn of heeft iemand een andere tip?
http://www.anwb.nl/webwinkel/kaarten-boeken-en-gidsen,/wegenkaarten-en-atlassen/wegenkaarten/anwb-wegenkaarten/anwb-wegenkaart-spanje-portugal.html#moreInformation
Ik heb nu dit gevonden, maar ik vroeg mij ook af of het wegennet van Gran Canaria op deze kaart staan:
(er staat als je op uitvergroot klikt 'plaats- en straatnamenregister Gran Canaria'..)
http://www.anwb.nl/webwinkel/kaarten-boeken-en-gidsen,/wegenkaarten-en-atlassen/wegenkaarten/anwb-wegenkaarten/anwb-wegenkaart-spanje-portugal.html#moreInformation
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Op zoek naar autokaart van Gran Canaria
Kamperseboekenwurm schreef:Aankomende zaterdag vliegen wij voor een 12-daagse vakantie naar Gran Canaria. Nu willen graag tijdens onze vakantie daar een auto huren.
De wegen op Gran Canaria zijn eigenlijk vrij simpel ( zeker in het toeristische zuiden!). Nu is het wel aan te bevelen om een tripje naar het noorden te maken, je ziet een heel ander soort Gran Canaria... Mooi groen, bergen, geen tot weinig Engelsen... haha...
De ritjes in het noorden waren wel wat lastig maar omdat het allemaal kleine smalle weggetjes zijn dwars door boerendorpjes. Een wegenkaart is best wel handig daar |( al vraag ik me af of al die kleine straatjes erop staan). Ik ben ook naar een bergkerkje geweest, uit de rotsen gehakt.. heel mooi..
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Kun je niet gewoon veel handiger daar een kaart kopen?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Kun je niet gewoon veel handiger daar een kaart kopen?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Dat heeft mijn vriend 2 jaar terug wel zo gedaan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wij hebben op Gran Canaria zelf een autokaart gekocht.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vliegreis naar La Palma-Gran Canaria
» Gran Canaria
» Gran Canaria
» Tips Gran Canaria?
» Openbaar vervoer op Gran Canaria
» Gran Canaria
» Gran Canaria