Openbaar vervoer op Gran Canaria
+3
Lotus_
Blond
Sunshine24
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Openbaar vervoer op Gran Canaria
Iemand ervaringen met het reizen met de bus op Gran Canaria? Dus welke buslijn van playa de ingles naar bijvoorbeeld Las Palmas gaat? Op de site van de busorganisatie kan ik dit nog niet echt vinden. Ben benieuwd!
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Re: Openbaar vervoer op Gran Canaria
Ik heb op Gran Canaria alles met de huurauto of met de taxi gedaan, had geen zin om de bus daar uit te zoeken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Toen wij op cran ganaria waren hebben we de bus ook gebruikt om van de ene naar de andere plaats te komen. Had dit van te voren niet opgezocht dus kan er niet veel over zeggen. Wij hebben toen op de bordjes gekeken daar. Ik vond dat vrij duidelijk en goed te doen. Is wel al 5 jaar geleden, maar lijkt mij dat dat nog moet kunnen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus_ schreef:Toen wij op cran ganaria waren hebben we de bus ook gebruikt om van de ene naar de andere plaats te komen. Had dit van te voren niet opgezocht dus kan er niet veel over zeggen. Wij hebben toen op de bordjes gekeken daar. Ik vond dat vrij duidelijk en goed te doen. Is wel al 5 jaar geleden, maar lijkt mij dat dat nog moet kunnen.
Okay dan moet dat idd wel goed komen. Wij huren 1 dag een auto, en de andere dagen willen we met de bus. Bedankt voor de info!
Sunshine24- Fluisteraar
bij CC tropical zit een busstation,denk als je daar heen gaat je wel weg wijs word welke bus je moet nemen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben er van de zomer geweest, maar heb niks met de bus gedaan, maar met de taxi. Ik weet wel dat alles goed aan gegeven stond.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vorig jaar in gran canaria geweest en zijn ook een paar keer met de bus geweest. Makkelijk en goedkoop! Je kan gewoon op de bordjes kijken word wel goed aan gegeven. Ook kan je informatie vragen aan de medewerkers van het hotel die weten het vaak ook wel. Welkt hotel of appartement zit je?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ben er afgelopen oktober geweest en de bussen zijn er goed geregeld. De lijnnummers weet ik niet meer, maar ik ben gewoon bij ons in het hotel gaan vragen en kreeg een fijn kaartje/boekje met alle bussen, lijnnummers en tijden
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Sunshine24 schreef:Iemand ervaringen met het reizen met de bus op Gran Canaria? Dus welke buslijn van playa de ingles naar bijvoorbeeld Las Palmas gaat? Op de site van de busorganisatie kan ik dit nog niet echt vinden. Ben benieuwd!
Bedankt voor alle tips enzo! Was inderdaad een goed bussysteem op GC. We hebben veel gebruik gemaakt van de bus.
Sunshine24- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Gran Canaria
» Gran Canaria
» Tips Gran Canaria?
» Op zoek naar autokaart van Gran Canaria
» Vliegreis naar La Palma-Gran Canaria
» Gran Canaria
» Tips Gran Canaria?