Gran Canaria
+3
Pepper
Blond
Shopelle
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gran Canaria
Wie is er wel eens in Gran Canaria geweest?
Welke plaats raad je mij het meeste aan? Is het uberhaupt een leuke zomervakantie bestemming?
Ik ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de plaatsen waar je kan verblijven. Onze voorkeur gaat nu uit naar Maspalomas. Maar is dit plaatsje op loopafstand van Playa des Ingles?
Welke plaats raad je mij het meeste aan? Is het uberhaupt een leuke zomervakantie bestemming?
Ik ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de plaatsen waar je kan verblijven. Onze voorkeur gaat nu uit naar Maspalomas. Maar is dit plaatsje op loopafstand van Playa des Ingles?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Gran Canaria
Ik ben in de zomer van 2007 naar Gran Canaria geweest. Ik ben toen in Playa des Ingles geweest, in het bungalowpark Santa Barbara. Heel goed bevallen, op loopafstand van het centrum de Jumbo, waar je 's avonds lekker een drankje kan doen.
http://www.sudtours.nl/spanje/gran_canaria/playa_del_ingles/bungalows_santa_barbara.htm
Maspolomas heeft mooie stranden, maar ligt niet echt op loopafstand van Playa des Ingles. Het bungalowpark waar ik zat lag wel tegen Maspalomas aan, dus geen herrie van feestvierders.
http://www.sudtours.nl/spanje/gran_canaria/playa_del_ingles/bungalows_santa_barbara.htm
Maspolomas heeft mooie stranden, maar ligt niet echt op loopafstand van Playa des Ingles. Het bungalowpark waar ik zat lag wel tegen Maspalomas aan, dus geen herrie van feestvierders.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben zelf nog nooit op Gran Canaria geweest, maar als ik zo vrij mag zijn Tenerife aan te bevelen? Ik ben er nu 1 x op vakantie geweest en het eiland heeft mijn hart wel gestolen. Wij zaten overigens niet in de buurt van Playa de las Americas en Adeje, maar helemaal aan de noordkant van het eiland.
Gast- Gast
Ik ben een jaar of 5 geleden op Gran Canaria geweest. Wij zaten toen in Playa del Ingles. Maspalomas is idd niet op loopafstand zoals hierboven ook al door iemand gezegd werd.
Wij zaten ook vlakbij zo'n centrumpje waar winkels en restaurantjes etc zitten (kashba of iets in die trant heet dat?)
Wij zaten ook vlakbij zo'n centrumpje waar winkels en restaurantjes etc zitten (kashba of iets in die trant heet dat?)
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ongeveer 3 jaar terug op Gran Canaria geweest, Playa del Ingles. Wij hebben toen een auto gehuurd en zo een beetje rond gereden en veel gezien. Dat is wel een aanrader als je daar de mogelijkheid toe hebt
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Ik ben in 2009 op cran canaria geweest, ik vond het wel leuk daar maar zoals ik hier al eerder lees, ik vind tenerife leuker/mooier. Het ligt er wel aan met wat voor gezelschap je gaat. Met partner zeg ik sowieso tenerife, met vriendengroep is cran canaria misschien wel leuk. Als je van winkelen houdt, ik vond de winkels (kasbah enzo) echt helemaal niets, de winkels op tenerife waren wel leuk.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Hihihi, ik sluit me aan bij Break of Day. Tenerife is ook een erg mooi eiland om eens te bezoeken.
Omdat ik er familie heb wonen, ga ik er elk jaar wel 1 keer naartoe. Ik blijf me elke keer verbazen hoe mooi de natuur is. Zowel aan de Noord kant als de zuid kant.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar het zuiden. De kans op mooi weer is een stuk groter. In het zuiden is het warmer (de temperatuur in de winter is volgens mij nog 20 graden).
Omdat ik er familie heb wonen, ga ik er elk jaar wel 1 keer naartoe. Ik blijf me elke keer verbazen hoe mooi de natuur is. Zowel aan de Noord kant als de zuid kant.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar het zuiden. De kans op mooi weer is een stuk groter. In het zuiden is het warmer (de temperatuur in de winter is volgens mij nog 20 graden).
kuikje83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 45
Registratiedatum : 16-12-10
Ik ben zelf op Gran Canaria en Tenerife geweest. Ik vond het beide erg leuk, ik denk dat Tenerife wat toeristischer is. Op Gran Canaria zaten wij ook in Playa del Ingles en daar waren (naar mijn mening) wel voldoende mogelijkheden.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gran Canaria
» Tips Gran Canaria?
» Openbaar vervoer op Gran Canaria
» Vliegreis naar La Palma-Gran Canaria
» Op zoek naar autokaart van Gran Canaria
» Tips Gran Canaria?
» Openbaar vervoer op Gran Canaria