Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Helft van de mensen heeft geen idee wat voor weer het de volgende dag wordt hoorloontjes-power schreef:En als je je bedenkt dat het zo warm word ga je je echt neit dik aankleden toch
Maar idd op de fiets word je wel warm, maar ik had geen idee dat het vanochtend al zo lekker was..
Gast- Gast
Ik houdt het weer toch altijd wel goed in de gaten!! maar volgens mij ben ik zowat de enige haha..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily ik heb een heerlijk weekend gehad!! eerste festival van het jaar weer gehad!!
Moezie- Kletskop
Ik hou het weer inderdaad ook altijd goed in de gaten, maar ik moet bijna wel omdat ik een uur op de fiets zit naar m'n werk (enkele reis).
Mijn weekend was leuk! Zaterdag goed geshopt voor ons huis en zondag naar een vriendin gegaan om haar nieuwe huis te bekijken.
Mijn weekend was leuk! Zaterdag goed geshopt voor ons huis en zondag naar een vriendin gegaan om haar nieuwe huis te bekijken.
Gast- Gast
Ik ben zaterdag naar Groove garden geweest! Niet zo groot als wat ik gewend ben.. Maar zeker gezellig. Natuurlijk ook met een hele leuke groep...
Moezie- Kletskop
Goeiemorgen!
Jeetje tis hier nu al 18 graden buiten!
Jeetje tis hier nu al 18 graden buiten!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Het is hier super rustig.. Ik heb een hele hoop werk in te halen..
En ik ben echt zo zenuwachtig voor m`n date, terwijl er nog niets specifieks geplant is omdat we het zo druk hebben..
En ik ben echt zo zenuwachtig voor m`n date, terwijl er nog niets specifieks geplant is omdat we het zo druk hebben..
Gast- Gast
De zon schijnt hier inmiddels en draait gelukkig nu al van mijn raam weg!
Ik heb het gevoel dat ik een writersblock heb... sinds 9 uur nog maar 159 woorden geschreven. Maarja het is in Engels en vrij technisch!
Ik heb het gevoel dat ik een writersblock heb... sinds 9 uur nog maar 159 woorden geschreven. Maarja het is in Engels en vrij technisch!
Gast- Gast
Het is hier echt heel erg rustig!! Vandaag niet zo heel druk op het werk..
Dus word een lange dag
Dus word een lange dag
Moezie- Kletskop
Asje Reva, wat warmte en zon van hier
Hier zijn m`n facturen en adresstickert nog aan het printen en als dat klaar is heb ik het ff ontzettend druk.
Hier zijn m`n facturen en adresstickert nog aan het printen en als dat klaar is heb ik het ff ontzettend druk.
Gast- Gast
Pff hier schijnt de zon al flink. Moet toch echt mijn benen scheren als ik naar buiten wil, nu kom ik er niet meer onderuit
Gast- Gast
Storm schreef:Pff hier schijnt de zon al flink. Moet toch echt mijn benen scheren als ik naar buiten wil, nu kom ik er niet meer onderuit
of je doet gewoon een lange broek aan
Gast- Gast
Lily schreef:Storm schreef:Pff hier schijnt de zon al flink. Moet toch echt mijn benen scheren als ik naar buiten wil, nu kom ik er niet meer onderuit
of je doet gewoon een lange broek aan
Dat lijkt me alleen wel warm voor vandaag
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Morgen word het weer lange broeken tijd.. Ik heb nu anders ook een lange broek aan maar dan een linnen
Moezie- Kletskop
Ik had voorheen zomers altijd lange broeken aan.. Nu nog steeds lange leggings trouwens, whaha!
Gast- Gast
Goedemorgen!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
nah ik had echt geen zin om vanochtend nog m`n benen nog te moeten scheren dus maar een spijkerbroek aan gedaan
Gast- Gast
Ik heb zomers en winter mijn benen geschoren.. Dus daar heb ik gelukkig geen last van!!
Ik draag graag 3 kwart broeken of rokjes.. Maar een linnen broek zit ook als gegoten
Ik draag graag 3 kwart broeken of rokjes.. Maar een linnen broek zit ook als gegoten
Moezie- Kletskop
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: