Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
wij waren vrienden, tochMerai schreef:Haha Reva je hebt het er maar druk mee Ik heb hier nog wel een goodiebag liggen met wat producten die sinds mijn vrijgezelle periode voorbij is nooit meer tevoorschijn komen
Gast- Gast
De smiley wordt ondergeyoghurt, vandaar dat ie wit wordt...Merai schreef:Haha PM, wat een woord. Als je vent zo kijkt terwijl hij je 'onderyoghurt' is er toch mis lijkt me
Gast- Gast
Ja, met nog een andere smiley ter illustratie..._Donnaa schreef:Klopt, maar iemand anders kwam met de 'onderyoghurten' term geloof ik
Gast- Gast
Bazinga_Donnaa schreef:Klopt, maar iemand anders kwam met de 'onderyoghurten' term geloof ik
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik ga naar bed, meiden. Ik val bijna in slaap hier in de tuin (jaaaaah ik zit nog lekker buiten!) Morgen weer mega-vroeg op want moet naar de orthopeed voor mijn knieën. Zie er wel tegenop maar ben toch ook benieuwd wat hij te zeggen heeft. En ik ben echt helemaal kapot en ik ben nog een zandbeest nu dus ik moet eigenlijk ook nog even flink onder de douche. Blegh, geen zin in want heb er eigenlijk de energie niet meer voor, maar toch maar even doen.
Lekker slapen Sjaan, droom maar over je mooie tuin
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Gaat het over seks? Ik heb niet teruggelezen hahahaha..Merai schreef:_Donnaa schreef:Goodevening ladies!
Haaai! Rook je dat het over seks ging? Vertel eens over gisterenavond
Ik zal zo even m`n story vertellen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:wij waren vrienden, tochMerai schreef:Haha Reva je hebt het er maar druk mee Ik heb hier nog wel een goodiebag liggen met wat producten die sinds mijn vrijgezelle periode voorbij is nooit meer tevoorschijn komen
Haha er is genoeg voor iedereen
Merai- Ratel
Merai schreef:Smikkell schreef:wij waren vrienden, tochMerai schreef:Haha Reva je hebt het er maar druk mee Ik heb hier nog wel een goodiebag liggen met wat producten die sinds mijn vrijgezelle periode voorbij is nooit meer tevoorschijn komen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bazinga_Donnaa schreef:Klopt, maar iemand anders kwam met de 'onderyoghurten' term geloof ik
Merai- Ratel
Ik hoef niet, dank je. Morgen staat er weer een man met enge apparatuur op me te wachten...Merai schreef:Smikkell schreef:wij waren vrienden, tochMerai schreef:Haha Reva je hebt het er maar druk mee Ik heb hier nog wel een goodiebag liggen met wat producten die sinds mijn vrijgezelle periode voorbij is nooit meer tevoorschijn komen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Gaat het over seks? Ik heb niet teruggelezen hahahaha..Merai schreef:_Donnaa schreef:Goodevening ladies!
Haaai! Rook je dat het over seks ging? Vertel eens over gisterenavond
Ik zal zo even m`n story vertellen..
You'd better
Merai- Ratel
Jakk. Opeens heb ik ook meeting-angst!Maple schreef:Ik geloof dat de meetingplannen wederom gewijzig moeten worden.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik hoef niet, dank je. Morgen staat er weer een man met enge apparatuur op me te wachten...Merai schreef:Smikkell schreef:wij waren vrienden, tochMerai schreef:Haha Reva je hebt het er maar druk mee Ik heb hier nog wel een goodiebag liggen met wat producten die sinds mijn vrijgezelle periode voorbij is nooit meer tevoorschijn komen
Ja dat lijkt me nou zo'n vreemde gewaarwording, dat dat gedeelte voor zoiets gebruikt wordt
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Van het weekend? Genoeg om trots op te zijn toch? Als je het op hebt geschreven kun je met een gerust hart gaan (proberen te) slapen
Merai- Ratel
Maple schreef:Ik geloof dat de meetingplannen wederom gewijzig moeten worden.
Merai- Ratel
Ow, maar Maple, daarmee kunnen we wel die glijbaan glijklaar mee maken. Hebben wie die zeep ook niet nodig. Ik denk alleen dat we te weinig mannelijke forummers hebben voor die hele glijbaan.
Gast- Gast
Voor anderenMerai schreef:Smikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Van het weekend? Genoeg om trots op te zijn toch? Als je het op hebt geschreven kun je met een gerust hart gaan (proberen te) slapen
Gast- Gast
Ik las: Zite hier al 2 uur met lege ovulatiesSmikkell schreef:Ow, ik moet echt gaan slapen.Zit hier al 2 uur met nog steeds lege evaluaties
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: