Dagcafé
+20
Try
Zwerver
Bimbam
Burn
Happydobby
VeryCherry
Minx
Jordana
Chocolate Cookie
Moezie
Atelier Madame
Oasis
Flippin' Bitch
Mamasapje
ExpressoB
May
Merai
Sjaantje
Suus
Zwoesj
24 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb een spijkerbroek aan, maar dat is toch wel heel warm. Vanmiddag ga ik op de fiets naar R.dam, dat is een uurtje fietsen en met dit weer echt geen straf. Ik denk dat ik dan wel wat anders aantrek.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Morning Jordana!
Wat voor auto is het nou geworden?
Een opel corsa
Nog 7 weken te gaan en dan heb ik hem
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Oehh, aftellen! Nice hoor, goeie keus!Jordana schreef:_Donnaa schreef:Morning Jordana!
Een opel corsa
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oehh, aftellen! Nice hoor, goeie keus!Jordana schreef:_Donnaa schreef:Morning Jordana!
Een opel corsa
Ben er nou al helemaal blij mee hahahaha
Jordana- Ratel
Jaaaa i can imagine.. Jammer dat je dan nog zolang moet wachten, maar het is het waard!
Gast- Gast
Moooorninggggg!
Hehe, ik ben ook eindleijk m'n bed uit, gedouched en wel. Nu manlief nog.
Gast- Gast
Maple schreef:Moooorninggggg!
Kikt manlief van pmale uit bed
Morgen
Ja, Kan ik makkelijk een keer jou kant op komen Don, Ga diesel rijden
Jordana- Ratel
Soms vraag ik me af wat ik moet doen om niet over het hoofd worden gezien.
(nee niet alleen op het forum)
Gast- Gast
Wat dan? Voel je je genegeerd?Anousch schreef:Soms vraag ik me af wat ik moet doen om niet over het hoofd worden gezien.
Gast- Gast
Lekker begin van je ochtend: De bel gaat, ik was net onderweg naar beneden vanuit mijn bedje. Weer werklui die de stoep open hebben gegooit.
'Ja mevrouw, het is de vorige keer niet goed gegaan, dus u heeft vandaag geen water'.
Aaagghrrrr.... alweer?
Gelukkig waren ze voor rede vatbaar en zouden ze 10 min wachten met afsluiten zodat ik kon douchen, moet vanmiddag naar de gyn, dan wil ik toch voor die tijd echt even douchen.
Maar ik wordt iedere keer dat afsluiten van gas, stroom en/of water echt helemaal zat. t Is maar goed dat ik niet thuis ga bevallen, je zou zien dat ze het op zo'n dag ook onverwacht afsluiten...
'Ja mevrouw, het is de vorige keer niet goed gegaan, dus u heeft vandaag geen water'.
Aaagghrrrr.... alweer?
Gelukkig waren ze voor rede vatbaar en zouden ze 10 min wachten met afsluiten zodat ik kon douchen, moet vanmiddag naar de gyn, dan wil ik toch voor die tijd echt even douchen.
Maar ik wordt iedere keer dat afsluiten van gas, stroom en/of water echt helemaal zat. t Is maar goed dat ik niet thuis ga bevallen, je zou zien dat ze het op zo'n dag ook onverwacht afsluiten...
Gast- Gast
Voor de uitslag van de onderzoeken van de vorige keer? En?Anousch schreef:Goedemorgen!
Ben alweer terug uit het ziekenhuis!
Gast- Gast
Een weekje tot?Maple schreef:pmale?
Nog een weekje, nog een weekje, nog een weekje, nog een weekje
Gast- Gast
Fijn PM!
Ik heb 345 woorden, mijn eigen gestelde limiet dus gehaald! Morgen weer hard verder typen, zo even inlezen in andere stof!
Wat voelt het toch goed als je je eigen doel behaald!
Ik heb 345 woorden, mijn eigen gestelde limiet dus gehaald! Morgen weer hard verder typen, zo even inlezen in andere stof!
Wat voelt het toch goed als je je eigen doel behaald!
Gast- Gast
Is het echt zo warm buiten? Moet me nog in wat stof hijsen, maar geen spijkerbroek en lange mouwen dus?Alex schreef:Ik heb een spijkerbroek aan, maar dat is toch wel heel warm. Vanmiddag ga ik op de fiets naar R.dam, dat is een uurtje fietsen en met dit weer echt geen straf. Ik denk dat ik dan wel wat anders aantrek.
Gast- Gast
Ik bekend ga maken dat ik één van de zwangere biechtjes ben?ProudMama schreef:Een weekje tot?Maple schreef:pmale?
Gast- Gast
Waarom nog een week wachten?Maple schreef:Ik bekend ga maken dat ik één van de zwangere biechtjes ben?ProudMama schreef:Een weekje tot?Maple schreef:pmale?
Gast- Gast
Haha nee natuurlijk niet, dat zou ze toch niet zo bekend maken_Donnaa schreef:WAT?!!?!?! Maple? Serieus!!
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: