Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sla jij weleens reacties over?

+11
Mamsie
Lady4
Jeanette
Sugarfall
Caroow
Rovine
Zwoesj
mzcharlotte
Lotus
Blond
Susan
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? - Pagina 3 Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 1:10

Donderwolkje schreef:Fijn dat ik niet de enige ben die het meteen op zichzelf betrekt.

Haha ja, ik doe het dus ook. Zie mijn vorige post.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? - Pagina 3 Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Phileine zo 12 dec 2010 - 1:40

Ik sla niet selectief van bepaalde forummers reacties over, maar als een verhaal ontzettend lang is lees ik het soms niet helemaal van begin tot eind.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:05

Tea-Leaf schreef:
Ik val nu ik wat reacties lees hier, voor sommigen dus wel in t rijtje "irritant", ik kan namelijk hele verhalen typen. Net als in het dagelijks leven kan ik de oren van je kop kletsen haha.

Jij? Irritant? Oh, dat vind ik nou dus eigenlijk helemaal niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:11

Ik vind niemand irritant en ik sla dus ook niet bewust reacties van bepaalde forummers over. Soms zie ik wel dat bepaalde (interessante) topics na een aantal pagina's langzaam veranderen in 'chatboxen' vol met berichten die niks meer met met onderwerp van het topic te maken hebben. Dan ben ik wel gauw uitgelezen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: