Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het niet lezen van reacties

+7
Tazz
Elliot
Theeleut
Blond
girli
RYW
Jerry
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Het niet lezen van reacties

Bericht  Jerry do 20 sep 2012 - 23:41

Misschien is hier al een topic over geweest (maar dan heb ik dat niet gelezen Laughing Laughing ), maar het valt mij vaak op dat als er reacties worden gegeven in een topic, er overduidelijk niet gelezen is wat er eerder is gezegd (bijvoorbeeld omdat dan 2x hetzelfde antwoord/dezelfde tips/etc. wordt gegeven)... Best irritant (vooral als het om míj gaat cheers )

Wie maakt zich hier schuldig aan? En wie worstelt iedere pagina door voor een reactie te geven?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  RYW do 20 sep 2012 - 23:45

Ik lees heus wel alle reacties, maar ik ga niet maar niks meer posten omdat iemand anders al iets van de gelijke strekking gepost heeft. Misschien zit er net een verschil in taalgebruik, zijn de nuances net anders en bovendien is het misschien overtuigender als er 10 mensen zijn die dat ook vinden in plaats van eentje smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  girli vr 21 sep 2012 - 0:24

Jerry schreef:Misschien is hier al een topic over geweest (maar dan heb ik dat niet gelezen Laughing Laughing ), maar het valt mij vaak op dat als er reacties worden gegeven in een topic, er overduidelijk niet gelezen is wat er eerder is gezegd (bijvoorbeeld omdat dan 2x hetzelfde antwoord/dezelfde tips/etc. wordt gegeven)... Best irritant (vooral als het om míj gaat cheers )

Wie maakt zich hier schuldig aan? En wie worstelt iedere pagina door voor een reactie te geven?
Dan zijn beterschapstopics en topics waarin iemand wordt gefeliciteerd ook niet meer nodig. Eén iemand heeft dan al gefeliciteerd.

Verder sluit ik me aan bij RYW. Als iemand een tip geeft en andere bevestigen dat het werkt, is dat alleen maar fijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Blond vr 21 sep 2012 - 0:30

Ik denk dat Jerry meer doelt op vragen in het Sinterklaas lootjes topic, waar ongeveer 5 keer is gevraagd wat het budget is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 0:33

RYW schreef:Ik lees heus wel alle reacties, maar ik ga niet maar niks meer posten omdat iemand anders al iets van de gelijke strekking gepost heeft. Misschien zit er net een verschil in taalgebruik, zijn de nuances net anders en bovendien is het misschien overtuigender als er 10 mensen zijn die dat ook vinden in plaats van eentje smile
+ 1 dan maar...

Geen dubbel antwoord :cheering:

Ik snap best dat het vervelend is wanneer iemand een reactie geeft die duidelijk de overige reacties niet gelezen heeft, maar anderzijds lekker belangrijk, er wordt iig moeite gedaan een reactie te geven.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Elliot vr 21 sep 2012 - 0:34

girli schreef:
Jerry schreef:Misschien is hier al een topic over geweest (maar dan heb ik dat niet gelezen Laughing Laughing ), maar het valt mij vaak op dat als er reacties worden gegeven in een topic, er overduidelijk niet gelezen is wat er eerder is gezegd (bijvoorbeeld omdat dan 2x hetzelfde antwoord/dezelfde tips/etc. wordt gegeven)... Best irritant (vooral als het om míj gaat cheers )

Wie maakt zich hier schuldig aan? En wie worstelt iedere pagina door voor een reactie te geven?
Dan zijn beterschapstopics en topics waarin iemand wordt gefeliciteerd ook niet meer nodig. Eén iemand heeft dan al gefeliciteerd.

Verder sluit ik me aan bij RYW. Als iemand een tip geeft en andere bevestigen dat het werkt, is dat alleen maar fijn.

Ik denk niet dat Jerry het zo zwart wit bedoelt hoor, meer dat mensen dezelfde vragen gaan stellen terwijl daar eerder in een topic al antwoord op is gegeven. Dat vind ik ook wel eens irritant.

Verder vind ik het ook altijd jammer als er niet op elkaar gereageerd wordt, in de Goeiemorgen-topics bijvoorbeeld, of bij vragenlijstjes invullen. Soms typ ik wel eens een reactie waar vervolgens niemand op reageert, dan vraag ik me echt af wat het nut is van mijn reactie.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 0:35

Chance schreef:Ik denk dat Jerry meer doelt op vragen in het Sinterklaas lootjes topic, waar ongeveer 5 keer is gevraagd wat het budget is.
Als dat zo is, waarom wordt er in dat topic dan niet hierover gepraat?
Zoals nu naar voren komt is het in allerlei topics anders qua reacties. Een maal gefeliciteerd is nog al lullig, iemand willen overtuigen en een mening delen kan dan niet meer enz.

Dus wees dan meteen duidelijk in welke vorm het vervelend is en zég dat dan gewoon smile
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Elliot vr 21 sep 2012 - 0:36

Theeleut schreef:
Chance schreef:Ik denk dat Jerry meer doelt op vragen in het Sinterklaas lootjes topic, waar ongeveer 5 keer is gevraagd wat het budget is.
Als dat zo is, waarom wordt er in dat topic dan niet hierover gepraat?
Zoals nu naar voren komt is het in allerlei topics anders qua reacties. Een maal gefeliciteerd is nog al lullig, iemand willen overtuigen en een mening delen kan dan niet meer enz.

Dus wees dan meteen duidelijk in welke vorm het vervelend is en zég dat dan gewoon Het niet lezen van reacties 561177

Waarschijnlijk omdat dit toevallig een recent voorbeeld is, maar het veel vaker voorkomt waardoor Jerry vond dat het wel een algemeen topic waard was.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 0:38

Caroline. schreef:
Theeleut schreef:
Chance schreef:Ik denk dat Jerry meer doelt op vragen in het Sinterklaas lootjes topic, waar ongeveer 5 keer is gevraagd wat het budget is.
Als dat zo is, waarom wordt er in dat topic dan niet hierover gepraat?
Zoals nu naar voren komt is het in allerlei topics anders qua reacties. Een maal gefeliciteerd is nog al lullig, iemand willen overtuigen en een mening delen kan dan niet meer enz.

Dus wees dan meteen duidelijk in welke vorm het vervelend is en zég dat dan gewoon Het niet lezen van reacties 561177

Waarschijnlijk omdat dit toevallig een recent voorbeeld is, maar het veel vaker voorkomt waardoor Jerry vond dat het wel een algemeen topic waard was.
Dat kan.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Tazz vr 21 sep 2012 - 0:40

meestal worstel ik me door alle reacties heen en heb dan geen energie meer om er zelf nog op te reageren. En als ik dat wel doe, dan mag ik best de mening delen van iemand die al eerder iets gepost heeft toch?
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 0:41

Tazz schreef:meestal worstel ik me door alle reacties heen en heb dan geen energie meer om er zelf nog op te reageren. En als ik dat wel doe, dan mag ik best de mening delen van iemand die al eerder iets gepost heeft toch?
Nee, dat is vervelend.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Jerry vr 21 sep 2012 - 0:42

Theeleut schreef:
Chance schreef:Ik denk dat Jerry meer doelt op vragen in het Sinterklaas lootjes topic, waar ongeveer 5 keer is gevraagd wat het budget is.
Als dat zo is, waarom wordt er in dat topic dan niet hierover gepraat?
Zoals nu naar voren komt is het in allerlei topics anders qua reacties. Een maal gefeliciteerd is nog al lullig, iemand willen overtuigen en een mening delen kan dan niet meer enz.

Dus wees dan meteen duidelijk in welke vorm het vervelend is en zég dat dan gewoon smile

Niet naar aanleiding van het lootjes-topic, maar dat is wel hoe ik het bedoel. Als je iemand beterschap wenst of feliciteert in een topic, is het logisch dat er niet maar één iemand is die dat doet!
Of het voorbeeld van laatst, dat iemand op zoek was naar de titel van een film en vervolgens zelf alweer wist hoe die heette en er dan vervolgens mensen nog hele andere antwoorden gaan geven scratch

Niet dat ik er wakker van lig ofzo, maar het valt me veel op, komt niet heel er geïnteresseerd over en zoals al gezegd wordt, vraag ik me dan soms af waarom er gepost wordt, als het toch niet gelezen wordt
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Elliot vr 21 sep 2012 - 0:43

Theeleut schreef:
Tazz schreef:meestal worstel ik me door alle reacties heen en heb dan geen energie meer om er zelf nog op te reageren. En als ik dat wel doe, dan mag ik best de mening delen van iemand die al eerder iets gepost heeft toch?
Nee, dat is vervelend.

Huh Theeleut, ik snap jouw reactie niet zo, bedoel je dat nou serieus of sarcastisch?

Jerry bedoelt toch gewoon dat er vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn? Niet dat er geen reacties van gelijke strekking mogen worden geplaatst wanneer forumsters dezelfde mening hebben?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Jerry vr 21 sep 2012 - 0:46

Caroline. schreef:
Theeleut schreef:
Tazz schreef:meestal worstel ik me door alle reacties heen en heb dan geen energie meer om er zelf nog op te reageren. En als ik dat wel doe, dan mag ik best de mening delen van iemand die al eerder iets gepost heeft toch?
Nee, dat is vervelend.

Huh Theeleut, ik snap jouw reactie niet zo, bedoel je dat nou serieus of sarcastisch?

Jerry bedoelt toch gewoon dat er vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn? Niet dat er geen reacties van gelijke strekking mogen worden geplaatst wanneer forumsters dezelfde mening hebben?

Mooi verwoord, zo inderdaad dus Very Happy

En ik denk dat Theeleut een geintje maakt, nadat Tazz mijn omschrijving van 'je door pagina's heenworstelen' een beetje op de hak neemt :cheering:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 0:47

Tja, ik weet het ook niet waarom dat zo gebeurt. Ik zelf lees wel alle reacties, de 1 geheel de ander vluchtig.

Hou een poll met hoe reageer jij?
- ik lees eerst alle eerder genoemde reacties en post nav daarvan een reacties
- ik post nav van de openingspost en lees achteraf de overige reacties
- ik lees nooit reacties..

Misschien krijg je dan een idee hoe iedereen forumt smile


Laatst aangepast door Theeleut op vr 21 sep 2012 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 0:48

Ik dacht dat het er wel vanaf droop dat ik zit te geinen.. laughcry
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  RYW vr 21 sep 2012 - 0:51

Jerry schreef:Misschien is hier al een topic over geweest (maar dan heb ik dat niet gelezen Laughing Laughing ), maar het valt mij vaak op dat als er reacties worden gegeven in een topic, er overduidelijk niet gelezen is wat er eerder is gezegd (bijvoorbeeld omdat dan 2x hetzelfde antwoord/dezelfde tips/etc. wordt gegeven)... Best irritant (vooral als het om míj gaat cheers )

Wie maakt zich hier schuldig aan? En wie worstelt iedere pagina door voor een reactie te geven?

Ik las dit als dat het irritant zou zijn om nog een keer dezelfde tip/mening/antwoord te geven als iemand anders.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Tazz vr 21 sep 2012 - 1:12

Jerry schreef:
Caroline. schreef:
Theeleut schreef:
Tazz schreef:meestal worstel ik me door alle reacties heen en heb dan geen energie meer om er zelf nog op te reageren. En als ik dat wel doe, dan mag ik best de mening delen van iemand die al eerder iets gepost heeft toch?
Nee, dat is vervelend.

Huh Theeleut, ik snap jouw reactie niet zo, bedoel je dat nou serieus of sarcastisch?

Jerry bedoelt toch gewoon dat er vragen worden gesteld die allang beantwoord zijn? Niet dat er geen reacties van gelijke strekking mogen worden geplaatst wanneer forumsters dezelfde mening hebben?

Mooi verwoord, zo inderdaad dus Very Happy

En ik denk dat Theeleut een geintje maakt, nadat Tazz mijn omschrijving van 'je door pagina's heenworstelen' een beetje op de hak neemt :cheering:

@Theeleuk Razz
@Jerry,ik neem jouw omschrijving niet op de hak hoor, soms voelt dat echt zo voor mij Yes
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Jerry vr 21 sep 2012 - 1:14

Ook prima :cheering: Razz
Forummen is toch maar een zware taak Yes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 1:17

Jerry schreef:Ook prima :cheering: Razz
Forummen is toch maar een zware taak Yes
Idd, ik moet elke keer pauzeren anders houd ik het niet vol hoor lol!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  RYW vr 21 sep 2012 - 1:18

Inderdaad, maar iemand moet het doen Wink dat offer moet soms gewoon gebracht worden..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 1:24

Echt een K U T baan hoor, maar ja dit is de top he, ik kan niks anders, geen diploma's en zo Wink
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  RYW vr 21 sep 2012 - 1:43

lol! Smoesjes Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Theeleut vr 21 sep 2012 - 1:44

Ahh, ik red het zo nét Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 2:47

Ik lees heus wel alle reacties, maar ik ga niet maar niks meer posten omdat iemand anders al iets van de gelijke strekking gepost heeft. Misschien zit er net een verschil in taalgebruik, zijn de nuances net anders en bovendien is het misschien overtuigender als er 10 mensen zijn die dat ook vinden in plaats van eentje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het niet lezen van reacties Empty Re: Het niet lezen van reacties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum