Sla jij weleens reacties over?
+11
Mamsie
Lady4
Jeanette
Sugarfall
Caroow
Rovine
Zwoesj
mzcharlotte
Lotus
Blond
Susan
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sla jij weleens reacties over?
Soms wel, maar dat ligt maar net aan het topic en hoe mijn pet staat die dag!
Gast- Gast
Donderwolkje schreef:Ik lees vooral niet alle reacties als een topic al groot is en ik er dan pas inval. Dan heb ik meestal het geduld niet om alles te lezen.
Van dit ja.
Ik heb nu de helft van de eerste pagina gelezen en vond het toen wel mooi geweest.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Lange reacties, reacties zonder hoofdletters, leestekens en alinea's sla ik vaak over. Ik heb niet specifieke forummers waar ik de reacties niet van lees.
Gast- Gast
Vera schreef:hahahaSusan schreef:Reacties van mensen die ik irritant vind lees ik juist, dan ben ik echt benieuwd wat ze nu weer hebben uitgekraamd.
Dat doe ik ook
Gast- Gast
Ik sla inderdaad veel reacties over met lezen. Niet van specifieke forummers, maar vaak probeer ik steekwoorden te lezen, en als ik verhalen te lang vind, dan lees ik ze niet. Quotes lees ik ook nooit. Sowieso als het gesprek in een topic een pagina lang tussen twee of drie personen gaat, dan sla ik dat ook over.
Gast- Gast
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Donderwolkje schreef:Nu er meiden zeggen dat ze reacties van bepaalde forummers irritant vinden, ben ik meteen bang dat dat o.a. over mij gaat.
Nee hoor, ik vind jou niet irritant! Ik wilde laatst juist tegen je zeggen dat ik het knap vind dat je toch steeds doorzet terwijl je het zo moeilijk hebt.
Ik weet niet meer waarom ik het toen niet had gezegd (volgens mij omdat ik het niet helemaal in het topic gepast vond?) maar goed, bij deze dus :-).
Gast- Gast
Dankjewel, dat is fijn om te lezen.
Lotus- Ratel
Donderwolkje schreef:Nu er meiden zeggen dat ze reacties van bepaalde forummers irritant vinden, ben ik meteen bang dat dat o.a. over mij gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat het over jou gaat, dat lijkt me echt heel sterk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Donderwolkje schreef:Nu er meiden zeggen dat ze reacties van bepaalde forummers irritant vinden, ben ik meteen bang dat dat o.a. over mij gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat het over jou gaat, dat lijkt me echt heel sterk!
Inderdaad, voor zover ik nu gelezen heb, ben je juist een hele leuke lieve meid! Probeer niet te onzeker te zijn meid, je bent het waard
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oh, dat heb ik ook, haha. Ik denk eigenlijk dat er idd wel een aantal forummers bij zijn die mijn reacties irritant vinden. Al vind ik dat wel jammer.Donderwolkje schreef:Nu er meiden zeggen dat ze reacties van bepaalde forummers irritant vinden, ben ik meteen bang dat dat o.a. over mij gaat.
Gast- Gast
Nee, ik lees eigenlijk alles wel, alleen als de reactie echt totaal geen interpunctie bevat sla ik hem over, dat vind ik zo vervelend lezen.
En ik denk dat (bijna) iedereen zich bij zo'n topic wel even afvraagt of dat misschien over jou gaat, tenminste, dat kan ik me goed voorstellen.
En ik denk dat (bijna) iedereen zich bij zo'n topic wel even afvraagt of dat misschien over jou gaat, tenminste, dat kan ik me goed voorstellen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Als de reacties niet boeiend zijn, sla ik ze weleens over. Maar meestal lees ik wel alles, ben daarvoor toch te nieuwsgierig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb dat ook inderdaad. Maar eigenlijk kan het mij niet zoveel schelen, in de zin dat ik het niet super jammer vind ofzoMaple schreef:Oh, dat heb ik ook, haha. Ik denk eigenlijk dat er idd wel een aantal forummers bij zijn die mijn reacties irritant vinden. Al vind ik dat wel jammer.Donderwolkje schreef:Nu er meiden zeggen dat ze reacties van bepaalde forummers irritant vinden, ben ik meteen bang dat dat o.a. over mij gaat.
Gast- Gast
Susan schreef:Reacties van mensen die ik irritant vind lees ik juist, dan ben ik echt benieuwd wat ze nu weer hebben uitgekraamd.
Haha!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat doe ik ook hoor, maar wat susan ook zegt soms lees ik het juist, dat ligt dan ook aan t onderwerp.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij alleen wel eens van die hele lange verhalen, verder volgens mij niet echt.
Gast- Gast
Als het topic veel pagina's bevat dan lees ik meestal de eerste pagina en de laatste. Maar het is niet zo dat ik bewust geen reacties of topics lees van bepaalde forumsters. Maar ik lees van sommige wel eerder dan van anderen.
En het feit dat mensen twijfelen aan het feit of het over hun gaat heb ik ook wel hoor. Daar voel ik me soms ook onzeker over.
En het feit dat mensen twijfelen aan het feit of het over hun gaat heb ik ook wel hoor. Daar voel ik me soms ook onzeker over.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Haha, ik dacht hetzelfde maar dan over de lappen tekst die ik altijd produceer. Het stomme is...over het algemeen sla ik lappen tekst ook over...Tenzij het me echt heel erg interesseert.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Als een topic bij aanvang al meerdere pagina's heeft dan scan ik een paar pagina's een beetje en zie ik zo wel dat vaak reacties al op hetzelfde neerkomen of niet. Maar als het gewoon een aantal reacties zijn dan lees ik gewoon alles.
Gast- Gast
Fijn dat ik niet de enige ben die het meteen op zichzelf betrekt.
Lotus- Ratel
Als ik op een topic reageer, lees ik alle reacties wel. Ik wil niet in de herhaling vallen, en ook geen reactie geven waar je niets aan hebt omdat dat een aantal pagina's terug al is behandeld.
Reageer ik niet, dan scan ik het topic een beetje.
Als een topictitel me niet interesseert, maar de forummer die het opent wel, dan lees ik het toch maar even.
Ik sla niet zozeer topics of reacties van bepaalde forummers over.
Reageer ik niet, dan scan ik het topic een beetje.
Als een topictitel me niet interesseert, maar de forummer die het opent wel, dan lees ik het toch maar even.
Ik sla niet zozeer topics of reacties van bepaalde forummers over.
Gast- Gast
Ik sla lange reacties over, behalve als het onderwerp me echt interesseert. En er is een naam of twee waar ik de reacties van oversla, omdat ik me er bijna standaard aan erger (Maple en Donderwolkje, jullie zijn het niet )
Gast- Gast
Lange reacties sla ik ook meestal over, soms ook niet als het onderwerp wel interessant is of als ik tijd te veel heb...
Verder erger ik me niet zo veel eigenlijk...
Verder erger ik me niet zo veel eigenlijk...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik lees jouw reacties altijd, ik heb veel bewondering voor je en je manier met het omgaan met je depressies. Jij bent allesbehalve irritant hoor.
Ik val nu ik wat reacties lees hier, voor sommigen dus wel in t rijtje "irritant", ik kan namelijk hele verhalen typen. Net als in het dagelijks leven kan ik de oren van je kop kletsen haha.
Laatst aangepast door Tea-Leaf op zo 12 dec 2010 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Reacties op draagdoek
» Reacties verwijderen.
» Geen reacties op marktplaats
» Het niet lezen van reacties
» Marktplaats en vreemde reacties
» Reacties verwijderen.
» Geen reacties op marktplaats
» Het niet lezen van reacties
» Marktplaats en vreemde reacties