Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav wat vind jij mooie dieren.

+15
Sterre
Lies
Oasis
Moezie
Inge
Koffieleut
Snoopy
SnowWhite
Monte
Zwerver
Luthien
smooch
Mariposa
Zwoesj
Minx
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 20:35

Brits korthaar katten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Moezie zo 29 mei 2011 - 20:52

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Duitse_herder_laser
Duitse herder

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Stradfford%20terrrier
American Stafford

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Andalusier01
Andalusier

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Friesepaard
Friespaard
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Oasis zo 29 mei 2011 - 20:57

Katten (en dan vooral rode):
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 2Q==

Olifanten:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSPM5Oi6qS0oP4F1lgZN3afWk7LGNwBX99oMOV2Ny2HiOEaeCHcsg

Tijgers:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSyNyBEf6jNFvf3m-usUHamlEZMqgVh5dhBJPnFnIikoJQHbNzkeg

Wolven:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTjqEnDrzlg70iBJfhXJJLVHQbO0MHLvp5GUWJfxhd2_ScAIUgk-Q

Vossen:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcR4-blpvBfvxAkTLa1FVsgYrjDkotOSuXR6nx-ccJxEqicD6ypMNQ

Orka's:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcQVwaObeBO5fqA9iGLBMnTn5E2GdGeMKkFAeX33YDTeLJ-XF65mDw

Zwarte Panters:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTc79pd3vHAcIL3auDXEMpL-ke8hAXF_uJtCu3IdhhtH9SUvZfnKg
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Minx zo 29 mei 2011 - 21:21

Gloria schreef:O, jakkie Jen. Als je ooit zo'n hond koopt, heb je dikke kans dat ik dan niet meer langs kom. Ik vind die zo eng en lelijk en brrr!

Wanneer ik dit topic lees, besef ik weer hoe weinig ik afweet van dieren. Broodfok? Geen idee. Verschil tussen volbloed paarden en niet-volbloed paarden? Eén pot nat voor mij. Knap van jullie!

Broodfok is dieren fokken om er geld aan te verdienen. De dieren leven dan niet onder de goede omstandigheden. Komen weinig in aanraking met mensen. De vrouwtjes krijgen vaak het ene nestje na het andere zonder dat ze tijd hebben om goed te herstellen. Het zijn gewoon broedmachines.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Lies zo 29 mei 2011 - 21:30

Mijn nr 1:

Dolfijn

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Dolfijn4

Husky

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Siberian_husky_03

Tijger

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Sumatraanse_tijger_47149_fredy_mercay_2217

Labrador

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Labrador
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 21:53

loontjes-power schreef:

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Andalusier01
Andalusier



Wauwww dat vind ik een mooi paard!!!

En van deze hushpuppie honden vind ik zo schattig lelijk, dat ik het eigenlijk ook wel weer mooi vind haha (geen flauw idee hoe dat ras heet)

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Mens-hush-puppy-shoes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Sterre zo 29 mei 2011 - 22:01

Purple schreef:Hoewel ik echt een hekel heb aan katten vind ik de kat van een (oud) forumster heel erg mooi om te zien! Het was zo'n grijze wollige met blauwe ogen geloof ik...
Edit: volgens mij heette ze een tijde LOlifantje ofzo.

Jaa ik weet wie je bedoelt! En die had siamese katten. Maar dan niet die dunne, maar siamezen met een dikkere vacht (cappuccino kleurig) en blauwe ogen. Zoiets:

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 SiameseKitten

Dat vind ik ook mooie katten, de ouders van mijn ex hadden er twee, zo cute!

Verder heb ik deze Javaanse ijsvogel gezien op Bali, dat is ook echt een prachtig beest:

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Javaanse+ijsvogen

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:09

Is dat niet een bloedhond, Punkd?

Gloria: een volbloed is wanneer beide ouders volbloed zijn, dus raszuiver.
Een halfbloed is wanneer één van de ouders volbloed is. (Tenminste, zo heb ik het altijd geleerd)

Mijn paard heeft een Arabisch volbloed als vader en een ander ras (ook met Arabisch bloed, maar niet zuiver) als moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Moezie zo 29 mei 2011 - 22:11

@ Punkd.. Ze zijn ook echt geweldig!! Ik heb er een bereden jarenlang.. Je kunt ze ook heel makkelijk trukjes leren!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:15

Hazeltje schreef:@ Youandi en Mariposa: Vinden jullie alle lijnen van de Arabisch Volbloeden mooi?
Of maakt het jullie niet uit?


Om eerlijk te zijn heb ik me daar nooit in verdiept, dus maak ik geen onderscheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 23:37

Dat met die kuikentjes is niet grappig maar vet zielig!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 23:39

mozzarella schreef:Dat met die kuikentjes is niet grappig maar vet zielig!!!!!!!!!

Ja vind ik ook! Echt te zielig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Guus ma 30 mei 2011 - 0:01

@ Punk'd en Youandi, dat is de Basset Hound, zijn super lief maar stront eigenwijs haha

@ Luthien, mocht je nog een keer op vakantie gaan naar Curacao weet ik wel een paar plekken te noemen waar je een hele grote kas hebt ze te zien!

ik vind mij eigen Nala zo mooi als ze op onderzoek uit is, ook als ze op 'jacht' is... met haar oren omhoog, rechte rug en staart... prachtig!

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 230442_10150233192434462_578279461_8416837_4325855_n

verder zijn er een heleboel al genoemd die ik heel mooi vind, heb zo niet echt een favo... misschien kom ik er later nog op smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 1:14

Ik vind zebravinkjes wel mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Happydobby ma 30 mei 2011 - 1:28

Deze

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSv-1BtqIhICYZemWJB7GkfSru6TDvkcbG2lq7vVIaCqdyrtRc5

De merens
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTvyp-fasz1eiwSDx1P1RRqFHhL1ZEQOFTbyRAqGnAIc4KkuH6v

Konijntje.
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTNDktWC0vXLQH5hHssRhoxc71nwyC0tQooEc-PeU3LOm9XE-OT

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 1:46

ik vind de poes van Snoes helemaal geweldig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Sterre ma 30 mei 2011 - 2:06

Monte schreef:
Luthien schreef:
Monte schreef:Absoluut op nummer 1:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Hawksbill-sea-turtle
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Baby_olive_ridley_turtle
+1, ik hoop ooit nog een zeeschildpad in het wild te mogen zien.
Oh ja ik ook, dat is wel een droom van me. En het liefste ook nog een strand vol baby schildpadjes, dat lijkt me zo bijzonder om te zien.

Dat heb ik mogen zien! En het was ultiem vet. Mocht je ooit naar Indonesie gaan (Oost-Java) dan heb ik een goede tip voor een plaats waar je ze met een beetje geluk kunt zien. Ik heb ook die kleintjes op mijn hand gehad, rangers graafden de eieren weer uit om ze gecontroleerd te laten uitkomen op een plek waar geen roofdieren komen. Dus daar waren bakken met mini schildpadjes die we op mochten pakken. Zo leuk!

Daarna op het strand volwassen exemplaren gezien, na lang wachten. Als ze klaar was met eieren leggen gaf de ranger een lichtsignaal, waarop wij er naar toe mochten komen om te kijken. Die ervaring vergeet ik nooit meer, wat een oerbeest!

Foto's van toen:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 JavaBali%252520sept2010-96

En:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 JavaBali%252520sept2010-99

Je ziet bijna niet hoe groot 'ie echt is, maar het was een beest van bijna 2 meter lang I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Paper Crown ma 30 mei 2011 - 2:33

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Synchiropus-splendidus-Blauwe-mandarijn-pitvis

Ik vind vissen WALGELIJK.. heb een echte visfobie maar moet je kijken hoe mooi deze is..die kleuren, wauw!

In Turkije, kan je op de markt kuikentjes kopen.. maar, die kuikentjes die verfen ze..
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Dyn010_original_452_300_pjpeg_2616433_d7f437712a063ec7799c399f33c983a4.2
Dat ziet er wel schattig uit.. maar wel heel zielig..alleen tis zo aandoenlijk als je 100 van die beestjes ziet in een doos.. dan wil je ze allemaal hebben..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Monte ma 30 mei 2011 - 4:15

Oh Sterre wat geweldig en wat een mooie beestjes. Ik weet dat er op bepaalde griekse eilanden ook legplekken zijn waar je je geloof ik wel eerst voor moet aanmelden, aangezien het stukken zijn waar normaal geen toeristen mogen komen. Het lijkt me zo geweldig zo'n grote te zien en dan zo'n kleintje te mogen vasthouden en weten dat die later ook zo groot wordt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Sterre ma 30 mei 2011 - 4:18

Hopelijk wordt dat kleintje ooit zo groot...want er overleeft maar 2% .Zonder ranger project overleeft maar 1%, toch een verdubbeling ;-) . Maar die kleintjes zijn al best sterk, dat vond ik vooral zo leuk om te merken. Ze zetten zich hard af met hun poten (zijn het poten?).

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 4:59

Toevallig zie ik net een aankondiging voor een film over schildpadden op RTL 8 vanavond om 20.30

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Caramba ma 30 mei 2011 - 6:39

Mijn zus heeft laatst een pup gekocht van marktplaats. Het was het eerste nestje wat ze gekregen hadden en dus ook voor het eerst op marktplaats. Mijn zus heeft er dus wel een goede koop aan gedaan, en nee het was niet goedkoop.

Wat ik mooie dieren vind:
Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Wateragaam
Wateragaam.

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Munchkin
Munchkin.

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Vlinders_in_de_natuur
Vlinders.


Laatst aangepast door Spetterdespat op ma 30 mei 2011 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:42

Aahw wat zielig die gekleurde kuikentjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Sterre ma 30 mei 2011 - 8:06

Marin schreef:Toevallig zie ik net een aankondiging voor een film over schildpadden op RTL 8 vanavond om 20.30

Ik ben en half naar aan het kijken, thanks voor de tip! Erg mooie beelden.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:03

Sterre schreef:
Purple schreef:Hoewel ik echt een hekel heb aan katten vind ik de kat van een (oud) forumster heel erg mooi om te zien! Het was zo'n grijze wollige met blauwe ogen geloof ik...
Edit: volgens mij heette ze een tijde LOlifantje ofzo.

Jaa ik weet wie je bedoelt! En die had siamese katten. Maar dan niet die dunne, maar siamezen met een dikkere vacht (cappuccino kleurig) en blauwe ogen. Zoiets:

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 SiameseKitten

Dat vind ik ook mooie katten, de ouders van mijn ex hadden er twee, zo cute!


Lolifant heeft een heilige birmaan gehad en een ragdoll.
Eén van de twee is helaas wegens omstandigheden naar een ander huisje gegaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav wat vind jij mooie dieren.  - Pagina 3 Empty Re: Nav wat vind jij mooie dieren.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum