Nav wat vind jij mooie dieren.
+15
Sterre
Lies
Oasis
Moezie
Inge
Koffieleut
Snoopy
SnowWhite
Monte
Zwerver
Luthien
smooch
Mariposa
Zwoesj
Minx
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nav wat vind jij mooie dieren.
Niet speciale dieren maar ik kwam deze een keer tegen op marktplaats, dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat hij moest bellen wat voor hondje het was. Het was gewoon een 100 % chihuahua, maar het kon wel zo zijn dat de 5e generatie een kruising was met een shi tzu ofzoiets. Dat is wat die vrouw ons vertelde. Het is dat wij geen ruimte hadden maar anders hadden we ze per direct opgehaald.
Chihuahua met wollighaar
Chihuahua met wollighaar
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Niet speciale dieren maar ik kwam deze een keer tegen op marktplaats, dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat hij moest bellen wat voor hondje het was. Het was gewoon een 100 % chihuahua, maar het kon wel zo zijn dat de 5e generatie een kruising was met een shi tzu ofzoiets. Dat is wat die vrouw ons vertelde. Het is dat wij geen ruimte hadden maar anders hadden we ze per direct opgehaald.
Chihuahua met wollighaar
Maar dan is het dus geen 100% chihuahua...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Nouja zo als zei dus vertelde had het dus met generaties te maken. Kan best wel kloppen.
Maar chihuahua of niet, ze blijven schattig!
En ik was gewoon aan het rondkijken. Niet om iets te kopen, waarom vind je dat raar trouwens?
Maar chihuahua of niet, ze blijven schattig!
En ik was gewoon aan het rondkijken. Niet om iets te kopen, waarom vind je dat raar trouwens?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Die van mij is niet super klein hoor!
Ja, daar lijkt het wel op, zie d'r ook niet oud worden met d'r epileptische aanvallen enz
ahh zo zielig, wat eng!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Absoluut op nummer 1:
Verder nog:
Verder nog:
Laatst aangepast door Monte op zo 29 mei 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Storm schreef:
Ik moest er heel hard om lachen, maar tegelijkertijd vond ik het ook zielig.
Wel heel mooi om te zien dat moeder-eend haar kinderen weer bij elkaar haalt.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Dit is heel persoonlijk en iedereen mag er anders over denken, maar ik denk dat pups kopen via marktplaats de broodfok stimuleert. Zo lang mensen op marktplaats zoeken naar goedkope pups, zullen er mensen zijn die daar een slaatje uit willen slaan.
Zelf zou ik nooit voor een bastaard gaan en ook niet stamboomloos. Stamboom zegt niet per definitie iets (met de Cavalier King Charles Spaniel als voorbeeld), maar gerenomeerde fokkers werken er hard aan om een ras gezond te maken/houden. Er wordt (als het dus goede fokkers zijn) gekeken naar bloedlijnen, verwantschap, HD, ED en nog meer van dat soort dingen. Als je dan perse een rashond wilt, ga dan naar een rasvereniging ipv op marktplaats zoeken.
Wij verwachten eind dit jaar het eerste nest onder onze eigen stamboomnaam. Onze pups komen niet op marktplaats, omdat ik marktplaats een veredelde vlooienmarkt vind en daar horen honden niet thuis, net zo goed als dat ze niet in een dierenwinkel te koop horen te zijn.
Zelf zou ik nooit voor een bastaard gaan en ook niet stamboomloos. Stamboom zegt niet per definitie iets (met de Cavalier King Charles Spaniel als voorbeeld), maar gerenomeerde fokkers werken er hard aan om een ras gezond te maken/houden. Er wordt (als het dus goede fokkers zijn) gekeken naar bloedlijnen, verwantschap, HD, ED en nog meer van dat soort dingen. Als je dan perse een rashond wilt, ga dan naar een rasvereniging ipv op marktplaats zoeken.
Wij verwachten eind dit jaar het eerste nest onder onze eigen stamboomnaam. Onze pups komen niet op marktplaats, omdat ik marktplaats een veredelde vlooienmarkt vind en daar horen honden niet thuis, net zo goed als dat ze niet in een dierenwinkel te koop horen te zijn.
Luthien- Prater
+1, ik hoop ooit nog een zeeschildpad in het wild te mogen zien.Monte schreef:Absoluut op nummer 1:
Luthien- Prater
Oh ja ik ook, dat is wel een droom van me. En het liefste ook nog een strand vol baby schildpadjes, dat lijkt me zo bijzonder om te zien.Luthien schreef:+1, ik hoop ooit nog een zeeschildpad in het wild te mogen zien.Monte schreef:Absoluut op nummer 1:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Heb 1 keer gedoken, vond het heel mooi. Maar toen ik 's middags hoorde dat de groep na ons op de zelfde plaats een zeeschildpad hadden gezien, had ik er echt de pest in.
Luthien- Prater
Luthien schreef:Dit is heel persoonlijk en iedereen mag er anders over denken, maar ik denk dat pups kopen via marktplaats de broodfok stimuleert. Zo lang mensen op marktplaats zoeken naar goedkope pups, zullen er mensen zijn die daar een slaatje uit willen slaan.
Eens!
Gast- Gast
Bullterriers, ik vind ze zo mooi. Mijn moeder heeft er 1 en wil er later zelf ook graag 1
Duitse Dog, zou ik ook wel willen hebben.
Paarden vind ik ook prachtige dieren.
Duitse Dog, zou ik ook wel willen hebben.
Paarden vind ik ook prachtige dieren.
Gast- Gast
O, jakkie Jen. Als je ooit zo'n hond koopt, heb je dikke kans dat ik dan niet meer langs kom. Ik vind die zo eng en lelijk en brrr!
Wanneer ik dit topic lees, besef ik weer hoe weinig ik afweet van dieren. Broodfok? Geen idee. Verschil tussen volbloed paarden en niet-volbloed paarden? Eén pot nat voor mij. Knap van jullie!
Wanneer ik dit topic lees, besef ik weer hoe weinig ik afweet van dieren. Broodfok? Geen idee. Verschil tussen volbloed paarden en niet-volbloed paarden? Eén pot nat voor mij. Knap van jullie!
Gast- Gast
Gloria schreef:O, jakkie Jen. Als je ooit zo'n hond koopt, heb je dikke kans dat ik dan niet meer langs kom. Ik vind die zo eng en lelijk en brrr!
Ah wat gemeen zou dat zijn van jou! Echt ze zijn hartstikke lief en houden van knuffelen, en knorren ook een beetje. Die van mijn moeder is een schatje, echt!
Gast- Gast
@ Youandi en Mariposa: Vinden jullie alle lijnen van de Arabischs Volbloeden mooi?
Of maakt het jullie niet uit?
@ Luthien: Wauw! De Groenendaeler blijft zoooo mooi.
Wij hebben er thuis 3 gehad!
Of maakt het jullie niet uit?
@ Luthien: Wauw! De Groenendaeler blijft zoooo mooi.
Wij hebben er thuis 3 gehad!
Gast- Gast
SnowWhite schreef:Storm schreef:
Ik moest er heel hard om lachen, maar tegelijkertijd vond ik het ook zielig.
Wel heel mooi om te zien dat moeder-eend haar kinderen weer bij elkaar haalt.
Ja ik ook Och gossie hihi
Gast- Gast
Ik vind eigenlijk alle babydiertjes eigenlijk wel schattig en mooi
Dit vogeltje vind ik ook prachtig ! :
Dit vogeltje vind ik ook prachtig ! :
Gast- Gast
Ik vind sommige honden (o.a. zoals hier genoemde husky en de alaskan mulamute) heel mooi om te zien. Wolfen soms ook, ze hebben iets sprookjes achtigs (ondanks dat het soms gemene bastards kunnen zijn uiteraard)
Ik ben ook wel gecharmeerd van de vos, de katachtige en de uil. Wederom van die magische, sprookjesachtige dieren.
Oh en de draak, maar die bestaat natuurlijk officieel niet.
Ik ben ook wel gecharmeerd van de vos, de katachtige en de uil. Wederom van die magische, sprookjesachtige dieren.
Oh en de draak, maar die bestaat natuurlijk officieel niet.
Gast- Gast
De Murgese:
Cane Corso:
Heilige Birmaan:
En tja... De allermooiste
Cane Corso:
Heilige Birmaan:
En tja... De allermooiste
Gast- Gast
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Dolfijn
Schildpad
Olifant
Schildpad
Olifant
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Getsie, wat een lelijke dieren!
» Wat vind je mooie dingen aan je woning?
» Wat vind jij nou echt een mooie meisjesnaam?
» Vreemde/ gekke dieren
» Dieren/hondenpension
» Wat vind je mooie dingen aan je woning?
» Wat vind jij nou echt een mooie meisjesnaam?
» Vreemde/ gekke dieren
» Dieren/hondenpension
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: