Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dieren/hondenpension

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Dieren/hondenpension

Bericht  Primrose zo 6 maa 2011 - 10:48

Wederom weet ik even niet of ie hier wel mag staan, maar ok.

Heb je dieren en heb je ze wel eens naar een pension gebracht als je op vakantie oid ging, en hoe beviel dat?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Jmdb zo 6 maa 2011 - 20:25

Hi,

Wij hebben thuis twee honden een kater en elke vakantie gaan ze naar een pension. Ze worden hier altijd erg goed verzorgd, er is elke dag een dierenarts aanwezig, ze kunnen buiten lekker rennen in de wei (de katten in een speciaal buitengedeelte voor katten) en ze worden goed in de gaten gehouden. Tuurlijk zijn ze helemaal blij als we ze weer ophalen, maar verder heb ik er goeie ervaringen mee!
Jmdb
Jmdb
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 22:36

Ik heb een kat, en toen ik een paar weken weg ging heb ik een vriendin gevraagd op mijn huis te passen. Als ik korter weg was geweest, zouden mijn ouders elke dag gewoon even langs zijn gegaan. Ik heb veel familie in de buurt wonen dus ik denk niet dat mijn kat ooit naar een pension gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  mickey zo 6 maa 2011 - 22:57

Als wij op vakantie gaan (of weekendje/nachtje weg) dan gaat onze hond naar een pension. Het is een klein pension waar hij heen gaat, wat ik een voordeel vind, want zo kan de eigenaresse me tenminste iets vertellen over de hond als ik hem ga halen.
Voorheen ging hij naar een groooooot pension, maar dat is toendertijd gesloten door de inspectiedienst. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat een groot pension per definitie slecht is. Ik heb er alleen een slechte ervaring mee. Zo heeft mijn hond speciaal voer van de dierenarts wat ik zelf mee geef. Alleen was de voeremmer altijd een stuk leger, dan wat mijn hond kreeg per dag. Ze voerden dus gewoon andere honden met het door mij meegegeven voer! Ook zijn er daar honden overleden doordat ze niet goed keken welke honden bij elkaar konden (een hond van hetzelfde ras als de mijne, met ook nog dezelfde naam, is daar doodgebeten door een andere hond).
Waar hij nu gaat, gaat het prima. Hij heeft wel altijd wat moeite als ik hem daar achterlaat, maar hij is me altijd binnen 5 minuten vergeten. In het pension speelt hij altijd samen met andere honden en slaap hij meestal met een hond samen in de kennel. Dit hoef ik zelf niet te proberen want hij is zo agressief en dominant als de pest als ik erbij ben. Maar daarom vind ik het zo fijn dat dit pension zo klein is. Ze laat hem eerst een tijdje wennen, en daarna kijkt ze welke hond bij hem kan. (meestal een kleiner teefje laughcry )
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:10

Toen mijn ouders nog een huis met tuin hadden ging hij daar heen tijdens onze vakanties. Nu wonen ze op een flat en willen ze dat niet meer vanwege de beperkte ruimte wat ook voor onze hond niet echt fijn is.

Sindsdien ging hij naar een asiel waar ook opvang was voor loges. Daar zat hij alleen, ook overdag. Was zo zielig om hem te zien als we weg liepen en ook als we eraan kwamen lopen als we terug kwamen om hem zo te zien wachten op het veldje bij het hek.
Overdag gingen hij naar zo veldje, maar kon door de tralies anderen honden zien.

Bij 1 asiel is hij 1x overdag met 1 andere hond geweest op zo uitlaatveldje.

Loges laten ze niet uit dus vandaar die veldjes.

Omdat ik dat eigenlijk niks vond zo asiel en eerlijk gezegd wat spijt ervan heb dat hij daar een paar jaar heen is gegaan ben ik gaan zoeken naar iets waar ze altijd samen zijn.

Ik heb toen hondenhotels gevonden op internet en we hebben er vooraf enkele bezocht omdat ik het belangrijk vond om te zien hoe het eruit zag voordat hij erheen ging.

Uiteindelijk is de keuze op een gevallen waar we een goed gevoel over hadden en waar ze ook alles goed uitlegde en waar je vragen kon stellen zoveel je wilde.

Bij de receptie hadden ze ramen waar wij naar buiten konden kijken, maar waar de honden ons dus niet konden zien. Heel slim gedaan.

Honden zitten daar altijd in groepjes, overdag en s'nachts zodat het gemis van thuis hopelijk minder erg is dmv afleiding van anderen honden.

Vorig jaar is hij voor het eerst geweest en dat is uitstekend gegaan.
We hadden gezegd dat hij niet met anderen reuen kon, maar later hoorde we dat er ook een andere reu in zijn groep zat en dat ging goed.

Ze hebben er genoeg verstand van om te zien welke hond met welke hond en welke niet.
Ze gaan een passend groepje vinden voor jou hond en doen kleine bij kleine en grote bij grote honden.

Ook mag je er niet achter de schermen kijken omdat het afleid. Als je je hond komt brengen nemen zij hem mee en ga jij weg. Op die manier is het afscheid nemen beter.
Al gauw zou de hond met anderen honden zijn/spelen en is die de baas sneller vergeten.
Zo word het nakijken zoals ik hierboven zei vermeden en dat is alleen maar goed.
Doordat je hond altijd met anderen is heeft die veel plezier en is de kans op heimwee kleiner.

Wij zijn zeer te spreken over dit hondenhotel en dit jaar gaat hij er weer heen.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 6 maa 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:13

mickey schreef:Als wij op vakantie gaan (of weekendje/nachtje weg) dan gaat onze hond naar een pension. Het is een klein pension waar hij heen gaat, wat ik een voordeel vind, want zo kan de eigenaresse me tenminste iets vertellen over de hond als ik hem ga halen.
Voorheen ging hij naar een groooooot pension, maar dat is toendertijd gesloten door de inspectiedienst. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat een groot pension per definitie slecht is. Ik heb er alleen een slechte ervaring mee. Zo heeft mijn hond speciaal voer van de dierenarts wat ik zelf mee geef. Alleen was de voeremmer altijd een stuk leger, dan wat mijn hond kreeg per dag. Ze voerden dus gewoon andere honden met het door mij meegegeven voer! Ook zijn er daar honden overleden doordat ze niet goed keken welke honden bij elkaar konden (een hond van hetzelfde ras als de mijne, met ook nog dezelfde naam, is daar doodgebeten door een andere hond).
Waar hij nu gaat, gaat het prima. Hij heeft wel altijd wat moeite als ik hem daar achterlaat, maar hij is me altijd binnen 5 minuten vergeten. In het pension speelt hij altijd samen met andere honden en slaap hij meestal met een hond samen in de kennel. Dit hoef ik zelf niet te proberen want hij is zo agressief en dominant als de pest als ik erbij ben. Maar daarom vind ik het zo fijn dat dit pension zo klein is. Ze laat hem eerst een tijdje wennen, en daarna kijkt ze welke hond bij hem kan. (meestal een kleiner teefje laughcry )

Wat erg zeg van dat pension en dat er een hond is doodgebeten! Het zou je hond maar zijn zeg.
Gelukkig is het gesloten. Was het ook een asiel?

Onze hond is ook niet makkelijk en ik krijg vaak commentaar, maar van het hotel zeiden ze alleen maar goede dingen over hem. Hij was braaf en speelde leuk etc etc etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  mickey zo 6 maa 2011 - 23:21

Caribbeanlover schreef:
mickey schreef:Als wij op vakantie gaan (of weekendje/nachtje weg) dan gaat onze hond naar een pension. Het is een klein pension waar hij heen gaat, wat ik een voordeel vind, want zo kan de eigenaresse me tenminste iets vertellen over de hond als ik hem ga halen.
Voorheen ging hij naar een groooooot pension, maar dat is toendertijd gesloten door de inspectiedienst. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat een groot pension per definitie slecht is. Ik heb er alleen een slechte ervaring mee. Zo heeft mijn hond speciaal voer van de dierenarts wat ik zelf mee geef. Alleen was de voeremmer altijd een stuk leger, dan wat mijn hond kreeg per dag. Ze voerden dus gewoon andere honden met het door mij meegegeven voer! Ook zijn er daar honden overleden doordat ze niet goed keken welke honden bij elkaar konden (een hond van hetzelfde ras als de mijne, met ook nog dezelfde naam, is daar doodgebeten door een andere hond).
Waar hij nu gaat, gaat het prima. Hij heeft wel altijd wat moeite als ik hem daar achterlaat, maar hij is me altijd binnen 5 minuten vergeten. In het pension speelt hij altijd samen met andere honden en slaap hij meestal met een hond samen in de kennel. Dit hoef ik zelf niet te proberen want hij is zo agressief en dominant als de pest als ik erbij ben. Maar daarom vind ik het zo fijn dat dit pension zo klein is. Ze laat hem eerst een tijdje wennen, en daarna kijkt ze welke hond bij hem kan. (meestal een kleiner teefje laughcry )

Wat erg zeg van dat pension en dat er een hond is doodgebeten! Het zou je hond maar zijn zeg.
Gelukkig is het gesloten. Was het ook een asiel?

Onze hond is ook niet makkelijk en ik krijg vaak commentaar, maar van het hotel zeiden ze alleen maar goede dingen over hem. Hij was braaf en speelde leuk etc etc etc.
Nee het was geen asiel. Was een honden- en kattenhotel. Er is nu een nieuwe eigenaar, heb ook nog een uitnodiging gehad om te komen kijken, maar ik ga daar dus niet meer heen.
Waar hij nu zit, is ze ook altijd heel positief over hem. Ik merk aan haar dat ze echt verstand heeft van dieren. Bij dat andere pension had ik dat niet. Mijn zus is mijn hond een keer gaan halen bij het oude pension, als verrassing voor mij bij thuiskomst. Toen ze daar stond te wachten, kregen andere mensen ook hun hond terug. Hun reactie: dat is onze hond niet! Hadden die mensen van het pension de verkeerde hond gehaald! Daarna kregen ze wel de goede hond. Das toch erg!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 23:31

Da's wel heel erg zeg en ontzettend dom en onproffesioneel zeg!

TO, www.dierenhotelmarijke.nl daar is onze hond vorig jaar voor het eerst heen gegaan en daar gaat hij voortaan altijd heen tijdens onze vakanties.

Weet niet waar jij woont, maar heb nog wel een paar andere in de provincie Utrecht, maar persoonlijk vond ik die niet zo fijn.
Zo waren er 2 die hadden binnenkennels waar ze dus niet naar buiten konden en dat hadden ze zelfs in asiels wel. Ik vind het dan net zo varkensstal lijken.
Bij 1 waren het ook nog eens kleine kennels waar ze dan samen in gingen.

Bij Marijke kunnen ze overdag naar binnen en buiten lopen (buiten zijn de veldjes van tegels). Ook gaan ze een paar keer per dag naar een grasveldje in groepjes.


s'Nachts verblijven ze in verwarmde kennels in groepjes waarbij ze dus niet naar buiten kunnen omdat ze gewoon moeten slapen.

Er is altijd muziek te horen omdat dat blijkbaar kalmerend werkt.
Ook kan je tijdens je vakantie bellen en/of smsen om te vragen hoe het is en ze laten altijd wat terug horen. Vind ik een hele goede service.

Kijk maar eens op de site.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Raindrop ma 7 maa 2011 - 0:45

Wij willen dit jaar op vakantie gaan en zijn dus ook op zoek gegaan naar een dierenpension voor onze kat.
Via internet hebben we er heel veel gevonden maar veel pensions hebben hele kleine hokjes.
Nu hebben we er 1 gevonden waar verschillende hokken hebben, een verblijf waar meerdere katten bij elkaar kunnen, een binnenverblijf waar katten alleen kunnen zitten en een binnen/buitenverblijf waar de katten dus binnen en buiten kunnen zitten (wederom kunnen katten hier ook alleen zitten).
We hebben dat dierenpension ook opgebeld en zijn er wezen kijken.
We willen zeker zijn dat onze kat het goed heeft als wij op vakantie gaan.

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 3:05

Snowflake, misschien is zo dierenhotel wel wat en wie weet zit er een in de buurt?
Bij die van ons vangen ze ook katten op, maar ook knaagdieren, vogels ed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 3:55

Mijn hond gaat altijd naar iemand thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 8:40

Ook een goed alternatief. Heeft hij/zij dan anderen honden om mee te spelen?
Ik vind dat hotel van ons erg fijn voor onze hond.
Kijk maar eens op de site, het ziet er goed uit iig.
Heb hier wel eens commentaar gekregen dingen zoals ''jij denkt alleen aan jezelf en dumpt je hond tijdens je vakantie in een pension omdat je zelf zonodig op vakantie moet''.
Nee, ik moet hem aan een boom binden of los laten ergens in het bos ofzo.
Wees blij dat er zulke pensions ed zijn anders kan je nooit eens weg.
Het hele jaar werk ik en dan kijk ik een jaar uit naar vakantie. We gaan 1x per jaar 2 wkn en dat verdienen we gewoon vind ik.
Mag ik ook even aan mezelf denken?!
Dat maakt ons geen slechte bazen ofzo hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Xanna ma 7 maa 2011 - 10:48

Wat leuk om te lezen CL, dat je zo positief bent! Op internet lees je inderdaad meer positieve verhalen over die kennel.

Mijn ouders gaan over 2 maanden naar Amerika en wilde de hond en kat daar onderbrengen, maar ivm het speciale voer van de kat hebben ze toch moeten kiezen voor een andere kennel (ze willen ze samen ergens onderbrengen). Maar anders hadden ze ook voor Marijke gekozen, om dezelfde redenen als die jij noemt!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Primrose ma 7 maa 2011 - 11:53

Vinden jullie het nooit moeilijk om je dieren weg te brengen? Volgens mij moet ik echt brullen, ik ben zo'n zacht ei als het om mn dieren gaat :p
En als je dan zo'n horrorverhaal hoort/leest, dan denk ik al helemaal help dat wil ik niet. Maar goed, helaas heb je niet altijd wat te willen. @CL,ik woon in Noord-Brabant, dus dat is voor ons geen optie. Via puppycursus weet ik een adresje, daar ga ik zaterdag kijken, en volgende week gaan we nog bij een andere kijken.

@PrinsesBo, eerst ging onze hond ook altijd naar mn ouders, maar dat is een lief klein makkelijk hondje. Nu hebben we er 2, en de jongste is een groot lomp varken. Aangezien mijn vader in april met ons mee op vakantie gaat, en mijn moeder hem niet uit kan laten, zijn we genoodzaakt iets anders te bedenken. Omdat ie zo lomp is kan ik m niet zo makkelijk bij iemand kwijt, dat had ik met onze andere hond nooit. Ik weet nog steeds niet wat wijsheid is/wat ik wil, maar zoals het er nu naar uitziet wil ik de jongste hond naar een pension brengen en de andere naar mn moeder.
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:00

Xanna schreef:Wat leuk om te lezen CL, dat je zo positief bent! Op internet lees je inderdaad meer positieve verhalen over die kennel.

Mijn ouders gaan over 2 maanden naar Amerika en wilde de hond en kat daar onderbrengen, maar ivm het speciale voer van de kat hebben ze toch moeten kiezen voor een andere kennel (ze willen ze samen ergens onderbrengen). Maar anders hadden ze ook voor Marijke gekozen, om dezelfde redenen als die jij noemt!

Maar juist daar denken ze eraan om dieren die speciaal voer, dieeten hebben etc om dat gewoon te geven net als het gewone voer voor anderen dieren.
Maar jij bedoeld zeker dat ze samen in 1 kennel mogen en dat kan daar denk ik niet. Ook wel logisch dat honden en katten apart moeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:04

PlugInBaby schreef:Vinden jullie het nooit moeilijk om je dieren weg te brengen? Volgens mij moet ik echt brullen, ik ben zo'n zacht ei als het om mn dieren gaat :p
En als je dan zo'n horrorverhaal hoort/leest, dan denk ik al helemaal help dat wil ik niet. Maar goed, helaas heb je niet altijd wat te willen. @CL,ik woon in Noord-Brabant, dus dat is voor ons geen optie. Via puppycursus weet ik een adresje, daar ga ik zaterdag kijken, en volgende week gaan we nog bij een andere kijken.

@PrinsesBo, eerst ging onze hond ook altijd naar mn ouders, maar dat is een lief klein makkelijk hondje. Nu hebben we er 2, en de jongste is een groot lomp varken. Aangezien mijn vader in april met ons mee op vakantie gaat, en mijn moeder hem niet uit kan laten, zijn we genoodzaakt iets anders te bedenken. Omdat ie zo lomp is kan ik m niet zo makkelijk bij iemand kwijt, dat had ik met onze andere hond nooit. Ik weet nog steeds niet wat wijsheid is/wat ik wil, maar zoals het er nu naar uitziet wil ik de jongste hond naar een pension brengen en de andere naar mn moeder.

Wie weet kan je op google zoeken naar ''hondenhotels noord brabant'' en dan vind je misschien wel wat.
Vind je het net als ik ook fijn als je hond dag en nacht met anderen honden is?
Het is niet zo fair dat de ene wel naar je moeder kan en de andere niet. Ik snap dat je moeder de ene niet uit kan laten ivm de grootte, maar dmv ze te scheiden zullen ze elkaar missen.
Als je ze naar een pension brengt en dat hoeft geen hotel te zijn omdat je er 2 hebt zullen ze toch wel samen komen te zitten.

Ik vind het wel moeilijk en denk ook vaak aan hem als we op vakantie zijn, dan zeg ik tegen mijn man ''hoe zou het gaan?'.
Zeker in die van vorig jaar weet ik dat ik hem achter kan laten en hij liefdevol word verzorgd ed dus de zorgen worden dan wat minder.
Omdat hij er vorig jaar voor het eerst was was het natuurlijk voor ons alle 3 wennen en afwachten hoe het zou bevallen.
Nu ik weet dat het goed was, heb ik er dit jaar minder moeite mee.
Zoals ik al zei moet ik zelf ook weg kunnen en is het maar 1x 2 wkn per jaar.
Ik heb ook ontspanning nodi in de vorm van vakantie en de rest van het jaar is onze hond gewoon thuis omdat we nooit weggaan.
Als we weggaan is het naar een huisje van kennissen waar hij gewoon mee kan dus we gaan nooit naar een hotel een weekend.
Als we dat wel zouden doen, dan zorgen we van te voren dat hij naar me ouders kan.
We vragen eerst wanneer het voor hun uitkomt en dan gaan we pas boeken.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 7 maa 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:06

Ik krijg helemaal de neiging om aan te bieden dat je je hond(en) wel naar hier mag brengen P-i-B.
Ik heb er toch al eentje, soms zelfs twee.... Maar ik heb niet zo'n heel groot huis en ze zijn misschien meer ruimte gewend.
Maar als het niet lukt om eentje of beiden onder te brengen mag je me best pmen..
Mijn hond kan tot nu toe met nagenoeg alle andere honden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Primrose ma 7 maa 2011 - 23:20

Ahh Dolores wat lief! Ben je trouwens een oude bekende? Heb heel veel naamsveranderingen niet zo meegekregen :p Wat voor hond heb je zelf? Wij wonen gewoon in een rijtjeshuis, ook niet mega ofzo haha.

@CL, op zich is er weinig fair aan te vinden, want het is gewoon zo. Het is misschien ook deels onze fout, dan hadden we m misschien beter op moeten voeden, maar dat is allemaal als-als-als. En ja, ze zullen elkaar vast wel missen, maar mijn andere hond is 4.5 en is echt zo verwend als maar zijn kan, en ik weet bijna zeker dat als ik haar naar een pension breng dat dat niet goed gaat. Maar dat is mijn eigen beleving, ik kan het haar niet vragen natuurlijk, wie weet vindt ze het wel geweldig, daarom vind ik het ook heel lastig. Als ze bij mn ouders is dan is ze de eerste 2/3 dagen al van slag, laat staan in een vreemde omgeving. Ik heb al allerlei doemscenario's bedacht dat ze me bellen omdat ze niet eet en bladiebla.

Ter verduidelijking: mijn jongste hond is nu 10 maanden (zal bijna 1 zijn als we weggaan), een boxer en een mannetje, dus dat is 86-dubbel eigenwijs, koppig, slechte oren, en sterk. Maar wel heel lief :p mijn andere hondje is een vrouwtje, lief klein kruising fox-achtig beestje, maar echt strontverwend :p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:21

Ja ik ben een oudebekende...
Ik heb een JackR.

Oe, ik heb trouwens wel een tuin en ik wandel enkele uren per dag...dat is wel geinig misschien Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:27

Het is jouw keuze idd en ik ken jou en jouw honden niet.
Maar ik dacht dat ze het samen wel zouden redden in een pension.
Is het dan een idee dat je een pension kiest waar je ene hond sowieso altijd samen zit met anderen?

Marijkehotel was nieuw voor ons, maar ondanks de info ed wisten we niet goed wat we konden verwachten.
De vraag was ook of onze hond wel in een groep kon, maar die kans was klein zeiden ze aangezien er voor iedere hond wel een passende groep te vinden is dus zo erg is die van ons ook weer niet Laughing .

Nu we weten dat het prima daar is kan ik met gerust hart hem dit jaar daar weer onder brengen.

Jij succes met een passend pension zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:28

http://www.google.nl/search?q=hondenhotels+noord+brabant&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_nl&redir_esc=&ei=sQR2TdGqH4KDhQey0tiSBw


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Primrose ma 7 maa 2011 - 23:48

@Dolores, er gaat nog niet echt een belletje rinkelen/kwartje vallen. Ik weet er volgens mij 1 met en russeltje, maar die heet SarahKey oid ;p ohja en nog 2 maar die zitten in de mama pijler haha.

@CL, ja ik weet het dus ook niet. Misschien doen ze het samen beter, maar misschien ook niet, je ne sais pas. Wel denk ik dat het voor de boxer idd leuk is als hij met andere honden zit. Mits ze lief voor elkaar zijn :p hij speelt graag en is een behoorlijke wildebras. Thanks voor de link, ik zal eens rondkijken. Wil sowieso van de week ook even vragen wat hun advies zou zijn, ze bij elkaar houden ja of nee, maar zij kennen de honden natuurlijk ook niet dus dat zal lastig zijn om te zeggen.

Vorig jaar (toen was ie 4 maanden) zijn we 2 weken weggeweest, toen waren ze allebei bij mn ouders. De kleine hond was de eerste paar dagen een beetje sip, maar de boxer had nergens last van. Als ik thuis kom uit mn werk vindt ie het heel leuk dat ik er weer ben, maar verder is ie eigenlijk niet zo moeilijk. Behalve met uitlaten dan :p
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 0:24

Je kan advies vragen, maar je kent jouw honden zelf nog altijd het beste toch?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 0:25

We zullen jou aan deze opmerking herinneren als je weer eens iets vraagt over jouw hond, man, schoonmoeder, schoonzus, buurvrouw, neef van je achternicht, vriend van de overbuurman van je moeder ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 1:36

Alex167 schreef:We zullen jou aan deze opmerking herinneren als je weer eens iets vraagt over jouw hond, man, schoonmoeder, schoonzus, buurvrouw, neef van je achternicht, vriend van de overbuurman van je moeder ...

Waar slaat dat nou op zeg!? Reageer dan gewoon niet als je er niks mee te maken hebt hier.
Ik bedoelde het alleen maar goed en het was voor Plug bedoeld, niet voor jou dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dieren/hondenpension Empty Re: Dieren/hondenpension

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum