Show jouw eetkamertafellamp...
+20
aniet
Cherry Darling
Eris
Wondergirl2
Kabouter
Britt
bonita87
JD
TGR
VeryCherry
Zwerver
Caroow
Prosecco
mo-lola
lyke
minoessepoes
Jerry
smooch
Sarah1985
Plien84
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Show jouw eetkamertafellamp...
Tweede kerstdag vieren we bij mij. We zullen dan eigenlijk de hele dag 'achter bij tafel' doorbrengen. Aangezien het rond 16.00u toch al aardig donker is en ik geen lamp boven mijn eetkamertafel heb, moet ik alle lichten in huis aandoen. Niet echt sfeervol met kerst.
Nu ben ik dus nog op zoek naar een eetkamertafellamp (nieuw woord voor galgje ). Niet te duur, maar wel mooi. Maar ik heb totaal geen inspiratie. Dus mijn vraag, of jullie een foto willen plaatsen van jullie eetkamertafellamp en wellicht waar jullie deze vandaan hebben en eventueel wat deze gekost heeft.
Dus wie biedt?
Nu ben ik dus nog op zoek naar een eetkamertafellamp (nieuw woord voor galgje ). Niet te duur, maar wel mooi. Maar ik heb totaal geen inspiratie. Dus mijn vraag, of jullie een foto willen plaatsen van jullie eetkamertafellamp en wellicht waar jullie deze vandaan hebben en eventueel wat deze gekost heeft.
Dus wie biedt?
Gast- Gast
Re: Show jouw eetkamertafellamp...
Van de gamma
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Onze lampen we hebben er 3 hangen waren 20 euro bij de gamma.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie lampen!
Paris; Die van jou vind ik zeer apart, ik heb ze vanmiddag zelf gezien, maar ze staan heel erg mooi!
Vanmiddag heb ik bij de Gamma twee van onderstaand gekocht.
Nu alleen even kijken hoe we dat aan mijn plafond gaan monteren. Het is natuurlijk niet gekocht als geheel en dat maakt het wel weer moeilijk. Ik had gewoon even zin in iets van kitch, dus vandaar ook de keuze op deze twee. En ze waren zo goedkoop, dat wanneer ik ze een keer zat raak, ik weer nieuwe kan kopen.
Paris; Die van jou vind ik zeer apart, ik heb ze vanmiddag zelf gezien, maar ze staan heel erg mooi!
Vanmiddag heb ik bij de Gamma twee van onderstaand gekocht.
Nu alleen even kijken hoe we dat aan mijn plafond gaan monteren. Het is natuurlijk niet gekocht als geheel en dat maakt het wel weer moeilijk. Ik had gewoon even zin in iets van kitch, dus vandaar ook de keuze op deze twee. En ze waren zo goedkoop, dat wanneer ik ze een keer zat raak, ik weer nieuwe kan kopen.
Gast- Gast
Die lamp heb ik ook maar dan in de slaapkamer.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik vond die lampen ook appart, wist ook eigelijk niet wat ik er van moest vinden maar vond het wel een goede tijdelijke oplossing. Ik had er eerst 2 gekocht maar nu hebben we 3 en staat veel mooier. Ook omdat we 3 stoelen hebben.
Sarah1985- Ratel
Paris1985 schreef:Onze lampen we hebben er 3 hangen waren 20 euro bij de gamma.
Je kaarsen staan scheef
(ik kan bij mij thuis nu gillend gek worden en wel een kwartier bezig zijn om een kaars rechtop in de kandelaar te krijgen... Gister ook 10 minuten met de piek van de kerstboom bezig geweest... Voor de rest helemaal niet dwangneurotisch hoor...)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ohw ja die kaarsen word er gek van. die gaatjes waar ze in moeten zijn te groot voor die kaarsen heb er al stukjes karton onder maarja dan gaan ze nog scheef grrrJerry schreef:Paris1985 schreef:Onze lampen we hebben er 3 hangen waren 20 euro bij de gamma.
]
Je kaarsen staan scheef
(ik kan bij mij thuis nu gillend gek worden en wel een kwartier bezig zijn om een kaars rechtop in de kandelaar te krijgen... Gister ook 10 minuten met de piek van de kerstboom bezig geweest... Voor de rest helemaal niet dwangneurotisch hoor...)
Sarah1985- Ratel
Paris1985 schreef:Ohw ja die kaarsen word er gek van. die gaatjes waar ze in moeten zijn te groot voor die kaarsen heb er al stukjes karton onder maarja dan gaan ze nog scheef grrrJerry schreef:Paris1985 schreef:Onze lampen we hebben er 3 hangen waren 20 euro bij de gamma.
]
Je kaarsen staan scheef
Een beetje (propje) aluminium folie onderaan om de kaars wikkelen en dan in de kandelaar doen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
of even druipen met kaarsvet en ze er dan inzetten
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Wij hebben deze lamp en dan 2 stuks boven de eettafel
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
mo-lola schreef:
Wij hebben deze lamp en dan 2 stuks boven de eettafel
Ah top dat ik weet dat ze zoiets bij de Ikea hebben. Ik wil namelijk ook 2 van zulk soort lampen boven de eettafel.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
minoessepoes schreef:Paris1985 schreef:Ohw ja die kaarsen word er gek van. die gaatjes waar ze in moeten zijn te groot voor die kaarsen heb er al stukjes karton onder maarja dan gaan ze nog scheef grrrJerry schreef:Paris1985 schreef:Onze lampen we hebben er 3 hangen waren 20 euro bij de gamma.
]
Je kaarsen staan scheef
Een beetje (propje) aluminium folie onderaan om de kaars wikkelen en dan in de kandelaar doen!
Bedankt voor de tip! Vandaag ook weer aan het ruzieën geweest met een stel kaarsen...
Ontopic:
We hebben nu een hele lelijke lamp (heeft m'n vriend 'geregeld' toen we hier kwamen wonen. Ik vond 'm helemaal niet mooi, maar hij lag bij een collega van m'n vriend in de schuur (we studeerden allebei nog) en ik dacht 'ach, alles wat we krijgen, is mooi meegenomen' maar toen bleek dat ie er ook nog 15 euro voor heeft betaald...)
Wat ik mooi vind:
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Onze lamp, Piet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben ook die van de Gamma
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wij hebben deze simpele van Ikea, er hangen nu allemaal kerstballen aan en de lampjes hangen alle kanten op
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Deze, haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
dit is de onze....hangding is van praxis, er horen stoffen kapjes op, maar ik heb er rieten aan gedaan....
nu met 2 sterren eraan ivm kerst, normaal hangen die er niet aan...
nu met 2 sterren eraan ivm kerst, normaal hangen die er niet aan...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
wc-eend schreef:
Deze, haha
Hebben jullie hem hangen? Wil je dan een foto plaatsen van het hangende?
Gast- Gast
Het is een oude foto, en ook een beetje onduidelijk.
Hij komt van de leenbakker, zie link:
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/verlichting_en_lampen/hanglampen/hanglamp_rome.aspx
Hij komt van de leenbakker, zie link:
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/verlichting_en_lampen/hanglampen/hanglamp_rome.aspx
Ik sta op het punt om deze te bestellen (maar dan wel in het zwart):
Britt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 09-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Show jouw theepot
» Show de inhoud van jouw koelkast!
» Show jouw huisdieren!
» Show jouw.... (trouwspullen)!!