Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet naar bed durven te gaan...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Niet naar bed durven te gaan... Empty Niet naar bed durven te gaan...

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:08

en dan heb ik het over mezelf.
A. slaapt de laatste weken zoooo vreselijk slecht.
Ik wil eigenlijk nog douchen maar dat kan dus al helemaal niet! Van elk geluidje kan hij wakker worden.
Ik kan er nu al donder op zeggen dat als mijn man dadelijk thuis komt de sleutel amper in het slot gestoken heeft en meneertje al wakker is. Hij zet zelfs voor in de straat de brommer al uit Niet naar bed durven te gaan... 394967

Ik ben kapot van de afgelopen nachten, mijn man werkt tot 00u en zit vaak nog tot 01.00/01.30 met A. beneden die vervolgens wel gaat slapen maar tussen 05.00 en 06.00 weer paraat is.
Op de dagen dat ik vrij ben wisselen we het af maar deze week werk ik drie dagen en moet ik er ook weer om 06.30 uit.

Sleep

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet naar bed durven te gaan... Empty Re: Niet naar bed durven te gaan...

Bericht  Puggle do 1 nov 2012 - 10:34

Oh wat ontzettend rot zeg! Ik kan me voorstellen dat je er erg moe van bent. Ik heb er zelf geen ervaring dus helaas geen tips om je te helpen. Ik hoop dat het snel beter gaat in ieder geval.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Coco do 1 nov 2012 - 10:35

Herkenbaar. Ik kan ook nooit relaxt douchen want dat moet altijd snel snel na het eten en voor zij naar bed gaan en het sowieso al spitsuur is. Sowieso worden ze 's avonds al een keer wakker en als ze dan weer liggen durf ik amper de trap af om weer even beneden te zitten. En als we de trap op gaan om naar bed te gaan, staan ze meestal nog eerder bij het traphekje dan dat wij boven zijn. En idd, zodra de sleutel in de deur gaat als mijn man thuis komt, is het ook weer bingo. 's nachts naar het toilet is ook gegarandeerd wakkere kinderen, en dan trekken we al eerst sokken aan voordat we erheen lopen omdat je dat minder hoort dan blote voeten.

Ik heb mijn man al voorgesteld onze bank te vervangen voor een slaapbank, zodat we beneden kunnen beginnen met slapen en pas naar boven gaan als ze sowieso al wakker zijn ipv dat ze van ons wakker worden. Niet naar bed durven te gaan... 878948377
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 10:36

Ja dat is hier ook alweer een paar weken/maanden aan de gang. Echt heel vervelend is dat he. Ik verheug me zo op over 2 jaar, dan kan ik (hopelijk) gewoon douchen wanneer ik wil, 'savonds de was ophangen, naar bed gaan zonder bang te zijn om een kind wakker te maken enz. smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:38

Ja inderdaad. Ik wilde hier ook na het eten gaan douchen maar toen sloegen ze elkaar bijna de koppen in, dus ze dan samen boven te laten terwijl ik douche... Nee, dat was even geen optie.

Mijn man appte net al: Zullen we ons bed beneden zetten. Hij kleed zich ook al beneden uit omdat zijn broek zo;n herrie maakt.
Doortrekken doen we al niet of we gaan naar beneden (= kkkooouuuddd)
Hij is vanaf 20u nu al een paar keer wakker geworden maar gelukkig slaapt hij wel weer in.
Als ik naar boven moet gaat hij helemaal niet meer slapen.

Wij maar roepen: Als hij maar de helft zo makkelijk wordt als H dan is het appeltje eitje.
Hij is nog geen 10% van H. (qua slapen dan)

Gast
Gast

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 10:40

Watermeloen schreef:Ja inderdaad. Ik wilde hier ook na het eten gaan douchen maar toen sloegen ze elkaar bijna de koppen in, dus ze dan samen boven te laten terwijl ik douche... Nee, dat was even geen optie.

Mijn man appte net al: Zullen we ons bed beneden zetten. Hij kleed zich ook al beneden uit omdat zijn broek zo;n herrie maakt.Doortrekken doen we al niet of we gaan naar beneden (= kkkooouuuddd)
Hij is vanaf 20u nu al een paar keer wakker geworden maar gelukkig slaapt hij wel weer in.
Als ik naar boven moet gaat hij helemaal niet meer slapen.

Wij maar roepen: Als hij maar de helft zo makkelijk wordt als H dan is het appeltje eitje.
Hij is nog geen 10% van H. (qua slapen dan)

Mijn man ook vaak want anders legt hij z'n broek op de grond en dan komt de gesp van z'n broek op de grond. Dat is gegarandeerd een wakkere M. Rolling Eyes

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Coco do 1 nov 2012 - 10:41

Vooral die was ook ja Niet naar bed durven te gaan... 394967 die blijft uiteindelijk vaak gewassen in de vrije kamer liggen voor de volgende dag om het dan nog even 15 min te wassen voor verfrissing en het vervolgens nog weer een dag te laten liggen en dus nog eens 15 min te wassen en het dan op te hangen. Om dan weer te concluderen dat ik hem beter nog eens 1,5 uur had kunnen wassen, omdat die nog muf ruikt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Tania do 1 nov 2012 - 10:42

Haha Coco dat is echt heel herkenbaar.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Coco do 1 nov 2012 - 10:45

Tania schreef:

Mijn man ook vaak want anders legt hij z'n broek op de grond en dan komt de gesp van z'n broek op de grond. Dat is gegarandeerd een wakkere M. Rolling Eyes

En mijn man ook Laughing We hebben voor hem beneden een dressboy (en ik haaaaat dat ding want het staat altijd in de weg) staan en zoals nu in zijn avonddienst vlieg ik direct zodra ze slapen naar beneden om zijn joggingoutfit klaar te leggen. Om daarna snel mijn bed in te vluchten, voordat ze weer wakker worden van de trap. De eerste 15 min kunnen we nog een beetje geluid maken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Coco do 1 nov 2012 - 10:46

Zelfs van beneden doortrekken worden ze wakker Niet naar bed durven te gaan... 1371890812
Wordt ook direct gestraft dat ik dit typ want meneer ligt alweer naast me.

Laatst aangepast door Coco op do 1 nov 2012 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 10:47

Ik heb dan het voordeel dat mijn man overdag thuis is.
De was doe ik overdag. En gelukkig is het niet altijd zo geweest en ik hoop ook dat het heel snel over gaat.

De eerste maanden waren drama, toen hij door ging slapen was het vaak tot 05.00, langzaam werd dat 06.00, toen ineens 07.00 dat ik ging kijken of hij nog wel ademde... en ineens sliep hij tot 08.00.
Maar we zijn nu dus terug bij af dat hij tussen 05.00 en 06.00 wakker is. Die stomme klok ook die steeds verzet moet worden.

Gast
Gast

Bericht  Coco do 1 nov 2012 - 10:53

Oh ja, die klok, vorig jaar moest ik toen nog een paar weken om 4.30 er al uit. Ben zo blij dat we in september naar Marokko zijn gegaan. Dan wordt de tijd daar al terug gezet dus was het 2 uur vroeger waardoor ze hier heel langzaam hebben afgebouwd van 9.30 naar 7.50 vorige week zaterdag. Deze week is het eigenlijk de hele week rond 7.00 geweest. Wil niet weten hoe dat anders was geweest want voor we naar Marokko gingen was het al vaker 5 dan 6 uur. Dus wat dat betreft zit het ons een keertje wel mee nu.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie do 1 nov 2012 - 10:57

Wat vervelend zeg!
Hier gelukkig (nog) geen last van. Ik krijg haar amper wakker voor de laatste fles. laughcry
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 12:05

Heel herkenbaar. Ik zit nu half te slapen op de bank. Durf amper naar m'n bed te lopen want dan zit ik gegarandeerd nog weer een half uur met een huilende baby.. Hij wordt s nachts ook iedere keer wakker. Tegenwoordig ben ik al blij al ik 3 uurtjes kan slapen.
Ik hoop voor ons allemaal dat dit gauw over gaat.

Gast
Gast

Bericht  Wennes do 1 nov 2012 - 13:01

B heeft dit ook een paal weken/maanden gehad.
Bij hem was het gelukkig een fase (die heel lastig was)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 19:21

Heel herkenbaar. Wij sluipen 's avonds in het donker de trap op omdat anders mijn jongste wakker wordt. We kunnen zelfs de lamp in de badkamer en slaapkamer niet aan doen omdat hij daar ook wakker van wordt. Het vreemde is dat hij 's ochtends tussen 4 en 5 niet wakker wordt van de oudste die bleert dat hij wakker is en uit bed wil Niet naar bed durven te gaan... 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 6:25

Nah, het was van 23.00 tot 04.30 rustig... Vanaf 04.30 werd hij elke 15/30 minuten wakker. Viel dan wel weer in slaap... En weer wakker. Om 06.15 waren we beneden.

Ik heb gisteren wel gewoon mijn tanden kunnen poetsen Niet naar bed durven te gaan... 281626781
Ben benieuwd wat komende nacht gaat brengen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: