Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje...

+22
Possom
Lilou
Kaboutertje
Shisha
Rovine
Prosecco
Mamsie
mandarijn
Snoes
knets
Joli86
Verde
Kiara
stargirl
Vanillivi
BJA
Zonnetje
Floor
Linnie1985
Sneeuwvlok
luisa
Zwerver
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 4 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:08

thanks smile als m`n ouders of zusje langskomen die zeggen altijd dat ons huis naar kat ruikt. Ja zelf ruiken we dat niet.

En we hadden goed opgeruimd dus het was netjes toen jullie kwamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 4 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Happydobby wo 8 jun 2011 - 22:10

Thuiszorg, daar zie je hele erge dingen.
Studentenkamers, ook vies.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 4 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:05

Nee, omdat ik het vertik om bij iemand op visite te gaan waar het ECHT vies is smile Ik ben erg gesteld op hygiene.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 4 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Niekske wo 8 jun 2011 - 23:19

Hmm ik hoop dat ik zelf vrij netjes ben, ik poets regelmatig, al zou ik het wel liever vaker doen, maar ik heb zo weinig tijd Cry als er bezoek komt, maak ik wel altijd het hele huis schoon! Ik heb het nog nooit meegemaakt dat het echt vies is bij iemand, wel enorm rommelig. Bij de ouders van mijn ex, mijn god wat een bende was dat huis! Ze hadden een prachtig vrijstaand huis met een serre aan de voorkant, maar op dat moment waren ze al 18 (!!!) jaar bezig met de verbouwing ervan. Overal stonden dozen en lagen losse prulletjes, op elke traptrede lagen brieven, cd's, sokken, haarspeldjes etc... ze hadden de kamer die aan de serre vastzat gekozen als opslag-hok, daar was dus in al die jaren niks aan gedaan en daar stond dus ook de troep tot aan het plafond opgestapeld. En ook echt zooi die ik al lang weggesmeten had, van die ouderwetse lampenkappen en van wol geborduurde kussens enzo. De andere kamer beneden was dan 'af', daar stond een grote eettafel met stoelen en een leunstoel en verder enorm veel zooi en daar leefden ze. Geen zithoek, bank of tv ofzo. In de drie jaar dat ik er over de vloer kwam, hebben ze de kelder opgeknapt (waarom dat als eerste??? De kelder lijkt me ongeveer de minste zorg!) en de helft van de keuken. Er stond ineens een prachtig rvs fornuis met 6 pitten en een mega oven, maar als je een kwartslag draaide, keek je in de keukenkast, zonder deuren en met één plank, waar de hele voorraad als een berg op lag. Ik kan nog wel even doorgaan, maar ik denk dat het beeld duidelijk is Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 4 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum