Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje...

+22
Possom
Lilou
Kaboutertje
Shisha
Rovine
Prosecco
Mamsie
mandarijn
Snoes
knets
Joli86
Verde
Kiara
stargirl
Vanillivi
BJA
Zonnetje
Floor
Linnie1985
Sneeuwvlok
luisa
Zwerver
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  mandarijn ma 30 mei 2011 - 3:37

Ja. Het huis van mijn vader. Die is gewoon niet zo goed in schoonmaken.

En bij mijn zusje. Maar die woont in een kraakpand en zelf vind ze het niet erg.
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Kiara ma 30 mei 2011 - 4:35

@ knets: wat een handige manier. Ik heb het net geprobeerd en het werkt. Het is nog niet zo mooi als mijn normale manier van opvouwen, maar wie weet baart oefening kunst.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Zwerver ma 30 mei 2011 - 10:14

Fauve schreef:Hahahah zelfde antwoord :P

Ik wil zo'n ding als Sheldon heeft!!

Lol, zo'n ding hadden wij bij de C&A toen ik daar stage liep!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Mamsie ma 30 mei 2011 - 10:48

Als jullie bij een goede vriendin zijn en het glas is vies of wat dan ook. Zeggen jullie daar dan wat van? Ik wel hoor. Gewoon op een leuke manier.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Prosecco ma 30 mei 2011 - 18:04

Oh ik heb wel eens iets smerigs mee gemaakt ja. Ik ging vanaf het station door naar een vriendinnetje, en moest heel nodig plassen. Maar ik dacht: liever ga ik bij haar thuis, dat is vast schoner. Bij haar in het toilet aangekomen had ik spijt dat ik niet op het station was gegaan, damn wat was die wc vies. Beneden in de pot was het zwart, de rand onder de bril was zwart, het stonk er naar urine en overal zaten gele spetters. Ik ging zowat over m'n nek, bah.
De rest van het huis was ook nogal viezig, en dat terwijl ze nog thuis woonde!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 2:33

Ja, hoor. En ik kan me daar no aan ergeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 2:39

luisa schreef:Niet echt, maar ik denk wel eens dat andere mensen mijn huis vies vinden. Sad Nou ja niet echt vies, maar ook niet superschoon,wat stoffig en overal slingeren kleren en andere dingen rond.
Ik ben gewoon een slechte huisvrouw
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 7:48

Ik ben ook een slechte huisvrouw, maar het is hier wel schoon als in hygienisch, netjes is een heel ander verhaal smile.

Ik ben ooit eens bij iemand thuis geweest en haar hele huis stonk naar urine, sowieso rond de wc (waar ik nooit heen had gedurfd), maar ook in de kamer. Ik had het idee dat de katten overal piesten of zo. Ik was er echt zo vies van dat ik maar om thee heb gevraagd terwijl eht bloedheet was buiten en binnen, want dan waren de bacterien tenminste doodgekookt smile.

En ik ben ook al een bij iemand thuis geweest, waar gewoon alles plakte. Mijn glas plakte aan de tafel, mijn mouw aan de bank, echt heel, heel erg smerig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Rovine vr 3 jun 2011 - 8:25

Fauve schreef:Hahahah zelfde antwoord :P

Ik wil zo'n ding als Sheldon heeft!!

Die heb ik voor 10 euro ergens gezien, dacht Wibra of Blokker oid.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Shisha vr 3 jun 2011 - 8:37

Ja bij een jongen die in een studentenhuis woonde. O men wat was het daar goor! Ook op zijn kamer, overal vieze borden en kopjes waar de schimmel opstond en bijna geen ruimte om te lopen/zitten door alle troep en kleding die overal rondslingerde. Ik moest mij inhouden om niet gillend weg te rennen.

Verder ben ik wel eens bij mensen binnen geweest toen ik nog vertegenwoordigerswerk deed waarvan ik niet wist hoe snel ik weer buiten moest komen. Alles vies en plakkerig en er hing echt een hele vieze geur van urine/uitwerpselen/honden/katten/vogels/vieze kooien/overal peuken op de grond etc... Koffie heb ik dan ook beleefd geweigerd en gezegt dat ik de tijd vergeten was en al weer op de verzamelplaats had moeten zijn dus dat ik echt moest gaan! Brrrr!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 19:48

Mamsie schreef:Als jullie bij een goede vriendin zijn en het glas is vies of wat dan ook. Zeggen jullie daar dan wat van? Ik wel hoor. Gewoon op een leuke manier.

Ik denk dat ik dat wel zou zeggen. Is nog niet voorgekomen volgens mij.

Er komen echt vieze dingen voorbij, en als ik dat lees hoef ik mij geen zorgen te maken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:08

Oh ja. Een oude vriendin had 4 of 5 katten in een heel klein huisje, die ook niet naar buiten konden. Als je binnenkwam rook je meteen de kattenbak en overal lagen haren. De hele bank was wit van de kattenharen, en de katten mochten ook overal lopen: op de salontafel, op het aanrecht. Echt vies.

Bij een andere vriendin zitten vaak remsporen in het toilet, ik snap dat echt niet! En verder is het daar ook niet al te schoon, overal kattenharen enzo. Bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Kaboutertje zo 5 jun 2011 - 11:44

Ik ben weleens bij iemand in huis geweest waar ik het vies vond ja, :P . Maar daar doe ik weinig aan, zou er ook niks van durven te zeggen..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Lilou zo 5 jun 2011 - 11:56

Ik ben zelf echt een chaoot en zie geen enkele lol in schoonmaken. Ben er (omdat ik me aan mezelf ergerde en vriend nog veel meer Very Happy) wel beter in geworden de afgelopen jaren. Echter, ik weet wel van wie ik het heb: mijn moeder! Dezelfde vrouw die mij m'n gehele jeugd achterna riep dat ik mijn kamer wel eens mocht opruimen & schoonmaken heeft nu een gezin met drie jonge kinderen en ik sla dus echt aan het schoonmaken en opruimen als ik daar ben! Dikke lagen stof op alle meubels in de kinderkamers, vloeren vol etensresten rond de eettafel, overal kinderspeelgoed en rommel, ik word er zelf echt onrustig van. Echt vies is het niet (wc is altijd schoon), maar vooral heel erg rommelig en chaotisch. Overigens hou ik niet van onaangekondigd bezoek, omdat ik bang ben dat mensen mijn huis dus vies vinden als de vaat nog niet gedaan is, de ramen weer gedaan moeten worden of er echt nodig een stofzuiger door het huis moet.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 15:16

Ik woon nog thuis maar mijn kamer is enorm rommelig en niet echt supervies, alleen wat stof. Ik ben soms echt benieuwd hoe mijn huis er later uit gaat zien, ik ben erg moeilijk in schoonmaken. Ik word altijd heel snel afgeleid, super irritant

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 18:04

Ja, en dat waren meestal mensen die katten in huis hadden....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 19:33

Wij hebben hier twee katten. Ik stofzuig elke ochtend en als het nodig is 's avonds ook. Ik schep twee keer per dag de kattenbakken uit. Ik heb nog nooit mensen gehoord die het ruiken. Ja, hier ligt wel eens een plukje haar/stof. Maar even met de stofzuiger en het is weer weg. Ik vind dat zelf ook heel erg vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 3:38

Ja, bij de ouders van mij ex. Toen we nog niet samenwoonden kwam ik daar natuurlijk regelmatig over de vloer, mijn ex en ik hebben toen een keertje het hele huis schoongemaakt toen zijn ouders op vakantie waren. Toen ze terug waren zeiden ze er niks van en 3 dagen later was het (op het stof na) dezelfde bende als altijd. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Possom ma 6 jun 2011 - 10:54

De biologische moeder van mijn pleegzusje had toen wij daar altijd langsmoesten echt een enorme bende in huis. Nou had ze natuurlijk ook hulp nodig, want anders gaat je kind de pleegzorg niet in, maar dit was echt retesmerig.
Ik weet nog dat ik altijd meteen weer buiten ging spelen ook al was er niks te doen, maar als we dan weggingen moest je toch weer naar binnen om gedag te zeggen en ik ben serieus een aantal keer over mn nek gegaan.
Er is ook een keer voorgekomen dat heel de trap naar boven (jawel, waar de slaapkamer, wasmachine, schone kleren en douche zijn) helemaal dicht was gemetseld met troep toen we daar waren. Eeew.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Paper Crown ma 6 jun 2011 - 18:27

Een schoolvriendin van me, ai ai ai.. die waren zo ranzig dat ik 't nooit meer vergeet!
Eten wat overkookte op hun oventje, lieten ze gewoon zitten.. was nog nooit schoongemaakt! En tot overmaat van ramp, drukte haar moeder dr peuken uit op 't aanrechtblad. Dus het lag altijd vol met peuken! De vloer plakte, en er hing zo'n muffe rookgeur in het huis omdat er nooit een raampje openging!

De oma van mijn man... die vrouw is hartstikke oud! Maar hulp wil ze niet, de toilet ruikt echt sterk naar plas, ze trekt namelijk niet door.. alle keukenkastjes plakken omdat ze nooit dr handen wast tijdens het koken, dus als ze kip snijdt, zijn de dingen die ze daarna aanraakt gewoon smoezelig. Ze haalt vaat uit de machine zonder even te kijken of 't schoon is dus regelmatig heb ik viezigheid drijven in mijn koffie. Maar als ik 't eens wil doen voor dr, krijg ik overal commentaar op.. Ze heeft zelfs geen toietborstel en de badkamer is gewoon vies! En mijn man heeft daar geleefd... hij had bijv altijd een koorslip, en sinds wij samenwonen nog nooit 1 gehad, en ik had zijn oma betrapt.. ze waste zijn overhemden niet, maar spoot strijkspul erop en streek 't opnieuw en dan weer terug in de kast! HAHAH!

Maar het toppunt, is mijn beste vriendins moeders huis...................
Nee dat is ZO ranzig, dat ik gewoon niet kan omschrijven!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:19

hier is het ook behoorlijk rommelig e.d. Ik hou niet van opruimen en poetsen en zie het ook gewoon niet. Mijn vriend heeft in 1-2 uurtjes het hele huis gepoetst dus meestal doet hij op z`n vrije dag ff goed opruimen enzo. Verder hebben wij hier een kat en inderdaad wij horen ook dat ons huis naar kat ruikt maar dat kun je denk ik toch niet tegen gaan. Ook is ze nu zo enorm in de rui dat je ook hier overal kattenharen tegenkomt.

Overigens als er bezoek komt zorgen we wel dat het er netjes uitziet. Kan dan nog wel rommelig zijn maar wel netjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:35

Ik rook geen kattenlucht bij jou hoor Lily !

Ik heb zelf ook 2 katten. De bak wordt 1 a 2x per week verschoont, er wordt bijna iedere dag gestofzuigd, 2x per week gedweild, hun dekentjes waar ze op slapen worden iedere 2 weken in de wasmachine gedaan en als het boven de 20 graden buiten is staat de balkondeur altijd open om lekker te luchten. En je ruikt hier niks !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:36

Een oude vriendin A van mij...
Ik was daar eens op verjaardag met een andere vriendin B.

Op een gegeven moment werd er een glas cola omgegooid.
A viste de scherven er tussenuit en die gooide ze in een vuilniszak die naast de bank stond! Tjokvol!
En ze ging weer zitten. Ik zo: Zou je die cola niet even opdoen?
A: Nee hoor, dat droogt vanzelf. Doe het morgen ofzo wel op of ons moeder van de week... :shock:

Vriendin B ging naar de toilet. komt ze terug zegt ze: Getver, allemaal geplette vliegen op de muren in de toilet!
En de velletjes wc papier zijn volgens mij na gebruik weer aan elkaar geplakt!!!!
Om die laatste opmerking moest ik erg lachen maar wij zijn naar huis gegaan :P

Wij hebben 2 poezen en bij ons ruik je volgens mij niks.
Anders had ik mijn moeder er wel over gehoord. 3 Keer per week wisselen wij de bakken om. Deze worden ook helemaal uit egdaan. Niet alleen de drollen. Overdag zijn ze meestal buiten en ik stofzuig elke avond.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Sterre wo 8 jun 2011 - 1:14

Bij een vriend van mij is het best wel vies. Hij woont in een soort van studenten/werkende huis met alleen maar mannen, maar die wc heeft al jaren geen chloor of anti kalkmiddel mogen zien geloof ik. Ik heb zo min mogelijk aangeraakt en daarna overdreven lang mijn handen gewassen laughcry

Qua rommel of stof kan ik best wat hebben, ik ben zelf (als ik geen bezoek verwacht) ook niet altijd even netjes. Maar aan een schone keuken, wc en tafels en dergelijke hecht ik wel veel waarde.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:03

Eigenlijk kennen veel mensen dus wel iemand die zo vies is Very Happy

Lilou> ja ik heb ook liever bezoek als ik weet dat ze komen en niet onaangekondigd om dezelfde reden als jij :P
Toch nog even wat netter hebben dan anders Wink

Lily> ik rook bij jou ook niks en vond het ook niet vies bij jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje... - Pagina 3 Empty Re: Vraagje...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum