Vraagje...
+22
Possom
Lilou
Kaboutertje
Shisha
Rovine
Prosecco
Mamsie
mandarijn
Snoes
knets
Joli86
Verde
Kiara
stargirl
Vanillivi
BJA
Zonnetje
Floor
Linnie1985
Sneeuwvlok
luisa
Zwerver
26 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraagje...
Neeee ik dacht echt niet aan jou! Serieus niet. Ik vind jouw huis wel vol (mijn huis is heel leeg vergeleken bij jou), maar niet rommelig. Ik dacht specifiek aan iemand van de middelbare school haha. Haar moeder was heel spiritueel en zo zag het huis er ook uit. Overal dromenvangers en elfjes en paarse doeken en gekleurde muren en foto's van indiase swami's en de geur van wierook etc. Ik vond het daar trouwens echt heel fijn, maar het was wel heel rommelig Maar dan nog niet vies.
Bij jou past dat volle trouwens wel heel erg!
Bij jou past dat volle trouwens wel heel erg!
Gast- Gast
Ik hou niet van rommel en kan me daar ook wel aan irriteren bij anderen, al weet ik dat iedereen anders is Vaak ben ik blij als ik weer naar huis ga, want mijn handen jeuken soms om op te ruimen! (niet eens viezigheid) Vooral mijn zus (en vriend) hebben daar een handje van!
Gast- Gast
Fauve schreef:Het enige wat ik bij Marin wil opruimen is haar kledingkast
Haha, is die zo erg? Bij mijn zus...alles? Overal liggen spullen, ongeorganiseerd en door elkaar heen. En het is niet zo groot, dus het lijkt nog 10x kleiner door al die spullen!
Gast- Gast
Haha oke dan is het goed Al mag je het hier best rommelig vinden, ik denk dat heel veel mensen hier gek zouden worden. Maar zo ben ik nou eenmaal, en ik leef liever in m'n eigen rommel wat ik prettig vind, dat dat ik in een strak huis waar ik me niet prettig voel.
Maar, en daar ben ik wel eerlijk in, ik zou best wat vaker mogen stofzuigen. Ben ik eigenlijk net iets te lui voor. Maar zolang ik het zelf niet erg vind, maakt het me niet uit. Alleen daarom vind ik onverwacht bezoek altijd beetje vervelend, want dan voel ik me heel bezwaard als het troeperig/viezig is, terwijl ik er zelf prima in kan leven.
Maar, en daar ben ik wel eerlijk in, ik zou best wat vaker mogen stofzuigen. Ben ik eigenlijk net iets te lui voor. Maar zolang ik het zelf niet erg vind, maakt het me niet uit. Alleen daarom vind ik onverwacht bezoek altijd beetje vervelend, want dan voel ik me heel bezwaard als het troeperig/viezig is, terwijl ik er zelf prima in kan leven.
Gast- Gast
Isabella schreef:Fauve schreef:Het enige wat ik bij Marin wil opruimen is haar kledingkast
Haha, is die zo erg? Bij mijn zus...alles? Overal liggen spullen, ongeorganiseerd en door elkaar heen. En het is niet zo groot, dus het lijkt nog 10x kleiner door al die spullen!
Nee hoor het is niet zo erg, maar hij is te klein voor alle kleren die ik heb. En ik heb echt een hekel aan de was opvouwen, en Fauve vindt dat een heerlijk klusje. Dus als ik daar tegenaan sta te hikken, zegt ze altijd dat zij 't wel wil komen doen. En dat heeft ze ook echt een keer gedaan toen we dichter bij elkaar woonden
Gast- Gast
Isabella schreef:Fauve schreef:Het enige wat ik bij Marin wil opruimen is haar kledingkast
Nou vorige keer dat ik er was was haar kastje geloof ik kapot gegaan ofzo En ik heb een keer haar kast ingeruimd Maar dat mag ik nu niet meer doen hahahah. Maar ik vind het gewoon ook bizar leuk om te doen, ook kleding ophangen en zo Daar word ik rustig van
Gast- Gast
We zeggen hetzelfde
En ja, m'n ladekast is ingestort omdat ik zo eigenwijs was dat ik al mijn Ikea meubelen in m'n eentje in elkaar wilde zetten (en niet de leuke bovenbuurjongen heb gevraagd om hulp), dus die ladekast is niet helemaal goed, en staat dus half ingestort in m'n slaapkamer. Ach, ik stoor me er niet aan (en ik kan 't ook niet zelf oplossen).
Edit: Omg ja dat ding wil ik ook! DAN zou ik het leuk vinden!
En ja, m'n ladekast is ingestort omdat ik zo eigenwijs was dat ik al mijn Ikea meubelen in m'n eentje in elkaar wilde zetten (en niet de leuke bovenbuurjongen heb gevraagd om hulp), dus die ladekast is niet helemaal goed, en staat dus half ingestort in m'n slaapkamer. Ach, ik stoor me er niet aan (en ik kan 't ook niet zelf oplossen).
Edit: Omg ja dat ding wil ik ook! DAN zou ik het leuk vinden!
Gast- Gast
Mijn oom en tante hebben een verschrikkelijk vies huis. Ik kom er eigenlijk nooit, maar de laatste keer dát ik er was, zal zo'n 15 jaar terug geweest zijn, was het zo vies, onopgeruimd en er werd volop gerookt en er stond geen raam open of wat dan ook. Eén groot rokershol. Mijn moeder en ik hadden er last van (ik astma en wist niet meer waar ik het moest zoeken van benauwdheid, moeder gevoelige ogen en gevoelig neusslijmvlies en zat alleen maar te tranen en te niezen), en toen mijn moeder vroeg of er alsjeblieft een raampje open mocht, werd ze aangekeken en aangesproken alsof ze niet spoorde. We zijn er vanzelfsprekend nooit meer geweest. Verder no hard feelings at all richting die mensen hoor, maar dit was ons toch iets te gortig.
Ohja, en ik durf bij anderen eigenlijk nooit naar het toilet. Ik hou het op, en als het écht niet meer gaat, dan ga ik wel even snel, maar anders ga ik liever thuis. 't Is meer het idee, dat daar ook anderen op de bril zitten, mannen staand plassen die misschien verkeerd richten... Terwijl ik er bij het toilet op mijn werk dan weer geen enkel probleem mee heb. Vreemd he?
Ohja, en ik durf bij anderen eigenlijk nooit naar het toilet. Ik hou het op, en als het écht niet meer gaat, dan ga ik wel even snel, maar anders ga ik liever thuis. 't Is meer het idee, dat daar ook anderen op de bril zitten, mannen staand plassen die misschien verkeerd richten... Terwijl ik er bij het toilet op mijn werk dan weer geen enkel probleem mee heb. Vreemd he?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Door deze verhalen voel ik mij wel wat zekerder Zo erg is het hier namelijk sowieso niet
Precies mijn gedacht!
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Maple schreef:
Ik plas dan gewoon staand
Gast- Gast
Oh ja theedoosje was me helemaal niets bij jou opgevallen vandaag hoor, vond het echt niet vies ofzo!
Gast- Gast
Hangend? Ik kan dat echt nietMarin schreef:Maple schreef:
Gast- Gast
Maple schreef:Hangend? Ik kan dat echt nietMarin schreef:Maple schreef:
Echt niet? Oh dat doe ik altijd overal. Zelfs een tijd ook thuis gedaan (geen idee waarom overigens want het is niet vies thuis, maar is sneller ofzo).
Gast- Gast
Haha, nee, dan blokkeer ik. En áls het lukt, dan heb ik het idee dat de helft nog in m'n blaas zit.
Gast- Gast
Marin> oh gelukkig Fijn om te horen. Het zit denk ik ook gewoon tussen mijn oren hoor. Want als ik lees wat jullie vies vinden dan is dat echt niet zo hier
Gast- Gast
Helaas is mijn moeder ook geen schoonmaakfan... Vloer is vaak vies, staat vaak veel afwas met etensresten in de keuken, keukentafel staat altijd vol zodat je daar gewoon niet aan kan eten. Boodschappen worden vaak in de doos onder diezelfde keukentafel geschoven.. Het ruikt daar ook ontzettend naar de rook, als je daar een avondje geweest bent stinken ze nog ergens als dat je een avondje in de kroeg bent geweest. Salontafel staat ook altijd vol met troep. Asbak altijd overvol. Vind dit zelf heel moeilijk, toen ik nog thuis woonde bracht ik ook bijna geen vrienden/vriendinnen mee naar huis. Zo vaak daar geholpen met mijn broers en zussen het huis schoon te maken en op te ruimen maar ze weet er altijd weer een vieze zooi van te maken. Terwijl ze thuis zit & niet werkt, ik snap echt niet dat ze daar kan wonen... Ondanks dat heb ik een hele lieve mama hoor!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Fauve schreef:Hahahah zelfde antwoord
Ik wil zo'n ding als Sheldon heeft!!
Zo kan het ook:
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind jouw huis niet vies hoor TD
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Just me> dat lijkt mij ook niet fijn zo'n thuis hebben.
Knets> oh ja dat filmpje ken ik ook ja Nog nooit geprobeerd. Moet toch eens doen denk ik
Snoes> goed om te horen dank je
Knets> oh ja dat filmpje ken ik ook ja Nog nooit geprobeerd. Moet toch eens doen denk ik
Snoes> goed om te horen dank je
Gast- Gast
@TD: Vies, nee joh! Jouw huisje is hartstikke netjes!
Ik had altijd een vriendinnetje, waarvan de moeder wel hield van "rommel" verzamelen. Bijvoorbeeld bakjes, mocht je ze nog een keer nodig hebben etc. Op die manier lag het eigenlijk overal best wel vol, daarbij een donker interieur en vloerbedekking en veel honden en katten maakten het niet beter!
De WC bij mijn oma was trouwens nooit zo netjes... maar schoonmaken deed ze ook zelf niet meer... daar was ze te 'zwak' voor. Eigenlijk kwam het er meer op neer dat ze het te veel moeite vond kosten... Nu woont ze in een bejaardentehuis en het liefst zou ze op haar kamer eten, want naar beneden in de eetzaal kost haar te veel energie qua verplaatsen zegt ze. Wel leest ze in een paar dagen tijd opeens boeken uit!
Ik had altijd een vriendinnetje, waarvan de moeder wel hield van "rommel" verzamelen. Bijvoorbeeld bakjes, mocht je ze nog een keer nodig hebben etc. Op die manier lag het eigenlijk overal best wel vol, daarbij een donker interieur en vloerbedekking en veel honden en katten maakten het niet beter!
De WC bij mijn oma was trouwens nooit zo netjes... maar schoonmaken deed ze ook zelf niet meer... daar was ze te 'zwak' voor. Eigenlijk kwam het er meer op neer dat ze het te veel moeite vond kosten... Nu woont ze in een bejaardentehuis en het liefst zou ze op haar kamer eten, want naar beneden in de eetzaal kost haar te veel energie qua verplaatsen zegt ze. Wel leest ze in een paar dagen tijd opeens boeken uit!
Gast- Gast
Ik heb het topic verder nog niet doorgelezen, ga dat vanavond even doen.
Ja, ik kom regelmatig bij mijn zwager en die heeft zijn huis zo vies. Moet zeggen, het vorige huis was nog viezer dus er zit verbetering in. Als ik daar naar toe ga heb ik altijd van die flesjes bij mij zodat ik mijn handen kan "wassen" zonder water. Die handdoeken die er hangen zijn niet geschikt om af te drogen. Krijg de rillingen als ik er aan denk. Wij gaan er ook meestal zitten en kijken zo min mogelijk rond.
Er zullen vast mensen zijn die mij weer extreem netjes vinden. Daarom vind ik het al snel weer vies.
Ja, ik kom regelmatig bij mijn zwager en die heeft zijn huis zo vies. Moet zeggen, het vorige huis was nog viezer dus er zit verbetering in. Als ik daar naar toe ga heb ik altijd van die flesjes bij mij zodat ik mijn handen kan "wassen" zonder water. Die handdoeken die er hangen zijn niet geschikt om af te drogen. Krijg de rillingen als ik er aan denk. Wij gaan er ook meestal zitten en kijken zo min mogelijk rond.
Er zullen vast mensen zijn die mij weer extreem netjes vinden. Daarom vind ik het al snel weer vies.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: