Bepanthen gebruiken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bepanthen gebruiken
Tijdens seks heb ik bijna altijd last van dat ik een wondje aan de rand van mijn vagina krijg. Nu heb ik hiervoor bekkenbodemtherapie, dit lijkt wel wat te helpen maar toch ontstaat er nog een wondje.
Soms erg pijnlijk de dag erna. Kan ik daar bepanthen opsmeren zodat het wat sneller geneest? Of kun je dat niet hiervoor gebruiken, omdat het ook inwendig komt dan?
Soms erg pijnlijk de dag erna. Kan ik daar bepanthen opsmeren zodat het wat sneller geneest? Of kun je dat niet hiervoor gebruiken, omdat het ook inwendig komt dan?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Bepanthen gebruiken
Ik zou het niet doen... Is het niet zo dat het wondje niet goed genezen is en tijdens de seks dus steeds weer open gaat, dat het niet de kans krijgt om te genezen?
Gast- Gast
Nee het is steeds weer helemaal goed genezen. Soms laten we er echt weken lang tussen namelijk en ik heb er na een paar dagen al geen last meer van. Ik voel zelf dan ook geen wondje meer als ik met mijn vinger voel.
Jilke- Prater
Zou het kunnen zijn dat je misschien niet vochtig genoeg bent en dat er daardoor een wondje ontstaat?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En als je glijmiddel gebruikt? Heb je vast al eens geprobeerd denk ik hoor, maar toch...
Gast- Gast
Dat zou ik niet doen, vrees dat dat de ideale manier is om schimmelinfecties te kweken.
Bioclin heeft wel producten voor inwendig, je zou de bevochtigingsgel kunnen proberen om het een beetje vochtig en soepel te houden?
Bioclin heeft wel producten voor inwendig, je zou de bevochtigingsgel kunnen proberen om het een beetje vochtig en soepel te houden?
Gast- Gast
Ja glijmiddel enzo gebruiken we al, helpt allemaal niet.
Volgens de therapeut komt het omdat de spieren te aangespannen zijn, waardoor het nauwer wordt.
Ook gewoon geen seks is geen oplossing, op gegeven moment heb je toch je behoeftes
Volgens de therapeut komt het omdat de spieren te aangespannen zijn, waardoor het nauwer wordt.
Ook gewoon geen seks is geen oplossing, op gegeven moment heb je toch je behoeftes
Jilke- Prater
Ik denk dat de beste oplossing gewoon een tijd lang geen penetratie hebben, zodat het goed kan genezen en jij kan leren je spieren meer te ontspannen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gebruiken bij een tweede
» Foto gebruiken
» Hoe lang pcm gebruiken?
» Donormelk, zou jij het gebruiken?
» Krultang gebruiken
» Foto gebruiken
» Hoe lang pcm gebruiken?