Hoe lang pcm gebruiken?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe lang pcm gebruiken?
Even een vraag over het gebruik van paracetamol bij baby's. Mijn dochter is sinds donderdag ziek, koorts, huilerig en veel slapen. Ik heb donderdagavond pcm gegeven, gisteren nog 3 verdeeld over de hele dag. Maar hoeveel dagen mag je het gebruiken? Op internet kan ik geen eenduidig antwoord vinden. Vandaag heb ik nog niks gegeven, want ze had "maar" 38.4. Verder oogt ze ook niet ziek qua spugen of diarree.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe lang pcm gebruiken?
Ik zou alleen pcm geven als ze daadwerkelijk pijn heeft of er goed last van heeft. Niet omdat ze koorts heeft. Ik zou dus al niks meer geven.
Gast- Gast
De afgelopen dagen had ze er ook wel last van. Ze huilde veel en kon (daardoor) niet slapen. Maar nu gaat het wat dat betreft al beter dus ik geef niks. Het is meer uit voorzorg dat ik weet hoelang je het eventueel mag geven, mocht het echt nodig zijn.Snoepy87 schreef:Ik zou alleen pcm geven als ze daadwerkelijk pijn heeft of er goed last van heeft. Niet omdat ze koorts heeft. Ik zou dus al niks meer geven.
catgirl85- Fluisteraar
Je mag drie dagen achter elkaar 3 zetpillen verdeeld over 24 uur geven (dus de maximale dosering).
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
+1Darius schreef:Je mag drie dagen achter elkaar 3 zetpillen verdeeld over 24 uur geven (dus de maximale dosering).
Gast- Gast
Oke thanks! Heb vandaag gelukkig geen pcm meer hoeven geven. Gaat de goede kant op gelukkigLieskuh schreef:+1Darius schreef:Je mag drie dagen achter elkaar 3 zetpillen verdeeld over 24 uur geven (dus de maximale dosering).
catgirl85- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Gebruiken bij een tweede
» Foto gebruiken
» Zetpil gebruiken..
» Donormelk, zou jij het gebruiken?
» Het gebruiken van scheldwoorden
» Foto gebruiken
» Zetpil gebruiken..