Goedemorgen!
+5
Mida4you
Lady4
Caramba
patjuhhh
Merai
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Pff het is weer veels te vroeg.
Ik moet zo weer even werken en heb er een extra dienst bij dus mooi even wat extra uurtjes
Eind van de middag hopelijk de slaapkamer de eerste laag sauzen, we hebben gister de laatste 2 muren gevezeld!
Fijne dag allemaal!
Ik moet zo weer even werken en heb er een extra dienst bij dus mooi even wat extra uurtjes
Eind van de middag hopelijk de slaapkamer de eerste laag sauzen, we hebben gister de laatste 2 muren gevezeld!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen,
ik duik nog even mijn bed in. Janneman heeft zijn fles weer leeg...
Werkse!
En een fijne dag allemaal!
ik duik nog even mijn bed in. Janneman heeft zijn fles weer leeg...
Werkse!
En een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik mag ook weer aan het werk zo, nu even aan het ontbijt (en vanmiddag nog maar een dutje..)
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen, zo jullie zijn er vroeg bij! Ik zit nu in het laatste uurtje van mijn eerste nachtdienst van de 3!
Dadelijk lekker slapen en verder helemaal niks!
Om vanavond weer fris de nachtdienst in te gaan! Fijne dag allemaal!
Dadelijk lekker slapen en verder helemaal niks!
Om vanavond weer fris de nachtdienst in te gaan! Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen,
Hier is de wekker ook weer vroeg gegaan. Moet straks werken. Vanmiddag om boodschappen met mijn vriend en in de namiddag hardlopen met mijn pa.
Fijne dag iedereen.
Hier is de wekker ook weer vroeg gegaan. Moet straks werken. Vanmiddag om boodschappen met mijn vriend en in de namiddag hardlopen met mijn pa.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen,
Meer vroege vogels hier! Ik moet zo ook werken, tot vier uur. Daarna even langs de supermarkt en dan een powernap. Kijk er nu al naar uit Vanavond ga ik met een paar vriendinnen naar een ee openlucht theater, daar speelt een vriendin van ons in mee.
Patjuh, lekker slapen zo en iedereen een fijne dag!
Meer vroege vogels hier! Ik moet zo ook werken, tot vier uur. Daarna even langs de supermarkt en dan een powernap. Kijk er nu al naar uit Vanavond ga ik met een paar vriendinnen naar een ee openlucht theater, daar speelt een vriendin van ons in mee.
Patjuh, lekker slapen zo en iedereen een fijne dag!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mogge! Ik ga zo even wat eten, wat schoonmaken, douchen, wachten op de boodschappen en daarna ga ik even naar Utrecht, denk ik.
Werk ze vandaag/fijne dag vandaag!
Werk ze vandaag/fijne dag vandaag!
Gast- Gast
Goedemorgen! Zometeen nog even stofzuigen en dweilen en de taart maken en vanmiddag komen er gezellige meiden op visite (Eindhoven meeting). Heb er zin in!!
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ik heb lekker geslapen. Vandaag van 12.00 tot +/- 20.00 uur werken op mijn oude werk. Ze belden mij vorige week of ik ze een keer uit te brand wil helpen ( horeca ) Heb er al meer dan 2,5 jaar niet gewerkt en ben wel erg zenuwachtig hoor
Fijne dag vandaag!
Ik heb lekker geslapen. Vandaag van 12.00 tot +/- 20.00 uur werken op mijn oude werk. Ze belden mij vorige week of ik ze een keer uit te brand wil helpen ( horeca ) Heb er al meer dan 2,5 jaar niet gewerkt en ben wel erg zenuwachtig hoor
Fijne dag vandaag!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen!
Ik lig nog lekker in mijn bedje.
Vandaag ga ik een leuke dag tegemoet samen met mijn vriend.
Vanavond viert mijn broer zn verjaardag.. die is vandaag jarig.
Fijne dag allemaal!
Ik lig nog lekker in mijn bedje.
Vandaag ga ik een leuke dag tegemoet samen met mijn vriend.
Vanavond viert mijn broer zn verjaardag.. die is vandaag jarig.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ga zo met mijn moeder naar body balance. Vanmiddag lekker rustig aan doen en dan ga ik vanavond met mijn moeder, mijn jongste broertje en zijn vriendin naar de schouwburg, naar Ronald Goedemondt. Ben heel benieuwd.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo met mijn moeder naar body balance. Vanmiddag lekker rustig aan doen en dan ga ik vanavond met mijn moeder, mijn jongste broertje en zijn vriendin naar de schouwburg, naar Ronald Goedemondt. Ben heel benieuwd.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Hier wel lekker geslapen moet ik zeggen.....
Ik ga vandaag shoppen met mijn moeder, ik heb nieuwe kleren en schoenen nodig, dus ik hoop dat ik kan slagen.
Fijne dag all!
Hier wel lekker geslapen moet ik zeggen.....
Ik ga vandaag shoppen met mijn moeder, ik heb nieuwe kleren en schoenen nodig, dus ik hoop dat ik kan slagen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen, ik kom net uit de slaapdienst. Nu nog even tot 9u en dan mag ik naar huis. Daar nog even een paar dingen doen voor ik naar theedoosje ga voor de meeting
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Goeiemorgen! Mijn man gaat zo werken en dan ga ik met mijn dochter boodschappen doen. Verder heb ik nog geen planning, we eten in ieder geval in Den Haag/Scheveningen met wolletjes en vriend. Daar heb ik superveel zin in! Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen, ik ben aan het oppassen hoef hoop ik maar tot vanmiddag. Daarna even iets in huis doen is echt nodig dan nog een paar uur zwemles geven en verder nog geen plannen. Fijne dag allemaal!
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Goedemorgen
Ik ga vanmorgen even met m'n vriend om kleren voor hem.
Vanmiddag komt een vriendin gaan we taarten maken.
Als ik nog tijd heb dan ga ik vanavond even naar m'n schoonvader in het ziekenhuis.
Fijne dag allemaal!!
Ik ga vanmorgen even met m'n vriend om kleren voor hem.
Vanmiddag komt een vriendin gaan we taarten maken.
Als ik nog tijd heb dan ga ik vanavond even naar m'n schoonvader in het ziekenhuis.
Fijne dag allemaal!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ga straks naar een festival, Obsession. Heb er erg zin in, ik hoop dat het droog blijft! Maar eerst nog even iets schoonmaken hier en daarna naar mn collega toe, alvast een wijntje drinken en lekker lunchen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks naar een festival, Obsession. Heb er erg zin in, ik hoop dat het droog blijft! Maar eerst nog even iets schoonmaken hier en daarna naar mn collega toe, alvast een wijntje drinken en lekker lunchen.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga nu naar de stad met mijn ouders (erg lang geleden!!) + vriend. Daarna gaan we naar Alternate voor onderdeel voor de computer voor mijn vriend en vanmiddag meet ik Jeanette en ga ik foto's van haar maken
Ik ga nu naar de stad met mijn ouders (erg lang geleden!!) + vriend. Daarna gaan we naar Alternate voor onderdeel voor de computer voor mijn vriend en vanmiddag meet ik Jeanette en ga ik foto's van haar maken
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal! Ik heb een lekker rustig dagje voor de boeg. Ga iets aan de studie doen, wat in huis en een poging wagen om cupcakes te maken.
Vriend zou vanavond uitgaan, maar die is onverwachts toch thuis, gezellig
Vriend zou vanavond uitgaan, maar die is onverwachts toch thuis, gezellig
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn man gaat parachute springen.
Hopelijk komt hij heel thuis!
Ik ga weer op schoenenjacht voor H.
Gisteren twee uur op zoek geweest maar niks naar mij nzin. En als het naar mij nzin was waren ze te wijd of niet meer in haar maat!
Verder niet zoveel op de planning eigenlijk.
Beetje luieren.
Fijne dag all!
Mijn man gaat parachute springen.
Hopelijk komt hij heel thuis!
Ik ga weer op schoenenjacht voor H.
Gisteren twee uur op zoek geweest maar niks naar mij nzin. En als het naar mij nzin was waren ze te wijd of niet meer in haar maat!
Verder niet zoveel op de planning eigenlijk.
Beetje luieren.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: