Goedemorgen...
+15
SoGood
love
Snoes
Arwyn
Mida4you
Caramba
May
Lotus
VanillaRose
Roxi3
Lejow
RioolSpook
Melis1985
Antibes
M@niek
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen...
en wat gaan jullie voor leuks/niet leuks doen?
Ik heb vandaag heel de dag college, mag zo eerst 2 uur in de trein zitten Voorderest spannend weekend ben uber zenuwachtig voor dinsdag dan worden mn amandelen verwijderd! Maar leuk voorruitzicht, vrijdag gaan we onze kitten ophalen
Fijne dag iedereen!
Ik heb vandaag heel de dag college, mag zo eerst 2 uur in de trein zitten Voorderest spannend weekend ben uber zenuwachtig voor dinsdag dan worden mn amandelen verwijderd! Maar leuk voorruitzicht, vrijdag gaan we onze kitten ophalen
Fijne dag iedereen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen...
Oh bah! Twee uur reistijd, doe je dat (bijna) dagelijks? Leuk zeg die kitten! Die leidt je vast wel af tot dinsdag..
Ik ga dus tentamen doen, daarna slapen en 's avonds een beetje mijn huisje op orde. Ik moet het weekend heel hard aan de slag met mijn scriptie, zodat als ik dit examen niet haal en ik een herkansing nodig heb, ik wellicht een uitzondering kan krijgen. Dat kan ik wel op mijn buik schrijven als ik op 2 punten de mist in ga natuurlijk..
Wel stom, ik ben zaterdag jarig en ik heb me nog nooit zo niet-jarig gevoeld.. Morgen al! Zus komt terug vanuit vakantie ZF dus ik pik haar op en we eten zaterdagavond samen.. Maar verder zal ut scriptie zijn..
Ik ga dus tentamen doen, daarna slapen en 's avonds een beetje mijn huisje op orde. Ik moet het weekend heel hard aan de slag met mijn scriptie, zodat als ik dit examen niet haal en ik een herkansing nodig heb, ik wellicht een uitzondering kan krijgen. Dat kan ik wel op mijn buik schrijven als ik op 2 punten de mist in ga natuurlijk..
Wel stom, ik ben zaterdag jarig en ik heb me nog nooit zo niet-jarig gevoeld.. Morgen al! Zus komt terug vanuit vakantie ZF dus ik pik haar op en we eten zaterdagavond samen.. Maar verder zal ut scriptie zijn..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Goedemorgen!
Ik moet vandaag werken en vanavond ga ik uit.
Fijne dag allemaal!
Ik moet vandaag werken en vanavond ga ik uit.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Mogguh, Ik moet zo naar de huisarts en heb de hele nacht niet geslapen. Tegen de tijd dat ik eindelijk weg viel ging de wekker van mijn vriend. Gelukkig heb ik een vrije dag vandaag waardoor ik na de huisarts nog een paar uurtjes verder slaap.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Goedemorgen! Ik heb lekker de hele nacht lopen hoesten, mijn keel doet zo'n pijn . Vandaag pasfoto's laten maken en samen met papieren inleveren bij mijn nieuwe werkgever. Verder even wat ruilen in de stad op de terugweg. Ik hoop dat ik vandaag wat gedaan krijg in huis maar voor nu heb ik de energie nog niet... Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Mogge!
Oehh Moniek, sterkte met je amandelen volgende week!!
Een kitten is dan wel weer super leuk
Ik ga zo werken en vanavond bij mijn vader eten.
Verder weet ik nu al dat ik vroeg zal gaan slapen, want ben moe
Oehh Moniek, sterkte met je amandelen volgende week!!
Een kitten is dan wel weer super leuk
Ik ga zo werken en vanavond bij mijn vader eten.
Verder weet ik nu al dat ik vroeg zal gaan slapen, want ben moe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Ik werk van thuis uit vandaag van 8 tot half 6. Daarna ff eten koken en eten en dan samen met een violiste naar les. Over zes weken concours!
Antibes: succes met je tentamen!!
Zusje: naar is dat... Beterschap!
Ik werk van thuis uit vandaag van 8 tot half 6. Daarna ff eten koken en eten en dan samen met een violiste naar les. Over zes weken concours!
Antibes: succes met je tentamen!!
Zusje: naar is dat... Beterschap!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ga zo van 9:00 tot 17:00 aan mijn minor werken op locatie. Rond een uurtje of 18:00 ben ik dan thuis, dan moet ik de woonkamer schoonmaken en koken. Om 19:00 komt mijn vriend thuis en dan gaan we eten en rijden we naar mijn ouders in Zierikzee.
Fijne dag!
Ik ga zo van 9:00 tot 17:00 aan mijn minor werken op locatie. Rond een uurtje of 18:00 ben ik dan thuis, dan moet ik de woonkamer schoonmaken en koken. Om 19:00 komt mijn vriend thuis en dan gaan we eten en rijden we naar mijn ouders in Zierikzee.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen, ik ben er maar uit, was wel klaar met slapen. Ik ga zo nog even het huis op orde brengen en wat schoonmaken. Dan even snel eten en om 12 uur werken tot 1800 uur. Dan snel boodschappen doen en eten en dan komt vanavond mijn vriend voor een avondje bankhangen en "the voice" kijken.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Goedemorgen,
Ik heb een slechte nacht gehad. Ik ga vandaag even naar ZieZo, maar ik weet nog niet hoe laat. In de loop van de middag ga ik naar mijn moeder. Heb geen zin. Wil me verstoppen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een slechte nacht gehad. Ik ga vandaag even naar ZieZo, maar ik weet nog niet hoe laat. In de loop van de middag ga ik naar mijn moeder. Heb geen zin. Wil me verstoppen.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Ik graag straks eerst mijn intake bij de psychotherapeut doen, dus ben benieuwd wat er allemaal gevraagd gaat worden e.d.
Daarna mijn tas inpakken en ga ik voor een aantal dagen lekker naar mijn ouders.
Fijne dag allemaal!
Ik graag straks eerst mijn intake bij de psychotherapeut doen, dus ben benieuwd wat er allemaal gevraagd gaat worden e.d.
Daarna mijn tas inpakken en ga ik voor een aantal dagen lekker naar mijn ouders.
Fijne dag allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Spannend, May. Veel succes!
Lotus- Ratel
Dank je! Het komt vast goed!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Vast wel!
Lotus- Ratel
Goedemorgen,
Heb wel lekker geslapen, maar ben niet fit. Buikpijn hoofdpijn etc. Vandaag vrij, moet wel wat in huis doen, maar doe ik in etappes.
Fijne dag iedereen.
Heb wel lekker geslapen, maar ben niet fit. Buikpijn hoofdpijn etc. Vandaag vrij, moet wel wat in huis doen, maar doe ik in etappes.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen!! Vanochtend moet ik bloedprikken, boodschappen doen en cadeautje halen voor mijn oma. Vanmiddag om 13.30 uur gaan we de sleutel van ons nieuwe huis ophalen!!!! YEAH! Daarna moet ik werken van 15.00 uur tot 21.00 uur.
Fijne dag allemaal!!
Fijne dag allemaal!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goeeeedemorgen
Ik ga zo meteen laatste dingetjes in m'n tas gooien voor een weekendje Parijs Woeeeiii
Ik ga zo meteen laatste dingetjes in m'n tas gooien voor een weekendje Parijs Woeeeiii
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben echt snip verkouden, loopneus en alles en moet de hele dag werken.. Niet echt veel zin in, haha, zal met dit weer ook wel rustig worden denk ik.
Bazinga: Veel plezier!
Fijne dag allemaal!
Ik ben echt snip verkouden, loopneus en alles en moet de hele dag werken.. Niet echt veel zin in, haha, zal met dit weer ook wel rustig worden denk ik.
Bazinga: Veel plezier!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ga zo dadelijk werken van 9u30-18u.
Vanavond komen Storm en haar vriend naar ons toe.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo dadelijk werken van 9u30-18u.
Vanavond komen Storm en haar vriend naar ons toe.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!!
Ben al tijdje wakker , moet van 9:15 tot 17:45 werken en dan heeeeerlijk WEEKEND
Thuis heeft vriend als goed is eten klaar, daarna boodschappen doen en dan ga ik op de bank en kom ik dr vanaaf niet veel meer af
Heb zere keel, en moe want ben net begonnen met nieuwe baan
Fijne dag allemaal!
Ben al tijdje wakker , moet van 9:15 tot 17:45 werken en dan heeeeerlijk WEEKEND
Thuis heeft vriend als goed is eten klaar, daarna boodschappen doen en dan ga ik op de bank en kom ik dr vanaaf niet veel meer af
Heb zere keel, en moe want ben net begonnen met nieuwe baan
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen!
vanmiddag ga ik even naar de stad, een nieuwe winterjas kopen voor mijn zoontje. Ik had een super leuke besteld maar die was helaas uitverkocht in zijn maat, dan maar naar de stad!
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar Snoes toe, heb er zin in!
Helaas ligt mijn tante op sterven, en dat geeft wel een verdrietige waas over de dag.
vanmiddag ga ik even naar de stad, een nieuwe winterjas kopen voor mijn zoontje. Ik had een super leuke besteld maar die was helaas uitverkocht in zijn maat, dan maar naar de stad!
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar Snoes toe, heb er zin in!
Helaas ligt mijn tante op sterven, en dat geeft wel een verdrietige waas over de dag.
Gast- Gast
Goedemorgen, ik ben vandaag een dagje vrij en heb al een paar km hardgelopen in de regen. Zometeen ga ik douchen, de stad in en daarna naar de verjaardag van een vriendin, daarna gaan mijn vriend en ik samen uit eten, naar de bios en misschien stappen. Volle dag dus.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Wat erg Storm.. Veel sterkte gewenst..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Goedemorgen,
Ik ga zo even naar de markt en winkels.
Vanavond een drankje doen met twee oud collega's, gezellig!
Verder vandaag geen plannen!
@Moniek: Succes dinsdag. Mijn amandelen zijn 3 maanden geleden verwijderd. Ben er wel even ziek van geweest hoor (niet om je te ontmoedigen).
Fijne dag allemaal.
Ik ga zo even naar de markt en winkels.
Vanavond een drankje doen met twee oud collega's, gezellig!
Verder vandaag geen plannen!
@Moniek: Succes dinsdag. Mijn amandelen zijn 3 maanden geleden verwijderd. Ben er wel even ziek van geweest hoor (niet om je te ontmoedigen).
Fijne dag allemaal.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: