Goedemorgen!
+10
Pompoen
Angela_1986
Middleme
Caresses
Sweety
Makamba
Roze Roos
Cow
TwistedAngel
Lotus
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt, maar wel beter dan de twee nachten hiervoor gelukkig. Ik ga straks sporten en vanmiddag komt er een vriendin langs. Vanavond ga ik weer naar huis (zit nu bij mijn moeder). Oja, en ik ga natuurlijk 3fm luisteren.
Fijne zondag!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt, maar wel beter dan de twee nachten hiervoor gelukkig. Ik ga straks sporten en vanmiddag komt er een vriendin langs. Vanavond ga ik weer naar huis (zit nu bij mijn moeder). Oja, en ik ga natuurlijk 3fm luisteren.
Fijne zondag!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen!
Donderwolkje schreef:Goedemorgen allemaal,
Fijne zondag!
Goedenmorgen!!
Ik heb gelukkig heerlojik geslapen, baal wel dat ik wat vroeg wakker ben, maar goed daar komen we ook wel weer over heen. Zit ook met de koptelefoon op 3FM te luisteren, toch wel de leukste week op die zender!
Ik baal dat hier nog geen sneeuw is gevallen vanacht, ik duim om een dikke verse laag!!
ook een fijne dag toegewenst!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Hier is een verse laag gevallen, dus straks lekker knisperen
Zometeen ga ik even douchen en de vaat doen. Daarna naar de verjaardag van mijn zwagertje/schoonzus. Vanmiddag Sinterkerst vieren met de meiden van school. Eerst surprise voor het Sintgedeelte en daarna gourmetten voor de Kerst.
Fijne dag allemaal!
Hier is een verse laag gevallen, dus straks lekker knisperen
Zometeen ga ik even douchen en de vaat doen. Daarna naar de verjaardag van mijn zwagertje/schoonzus. Vanmiddag Sinterkerst vieren met de meiden van school. Eerst surprise voor het Sintgedeelte en daarna gourmetten voor de Kerst.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen dames!
Ik heb vandaag een wcdagje. Ivm vette buikpijn moet ik vandaag 6zakjes Movicolon nemen. Ze weten niet precies wat het is maar het lijkt een heftige verstopping in mn darmen te zijn dus die moeten vandaag leeg.
Gister weer een gezellige avond gehad met de Kapel dus kan lekker een beetje bijkomen vandaag
Fijne dag!!
Ik heb vandaag een wcdagje. Ivm vette buikpijn moet ik vandaag 6zakjes Movicolon nemen. Ze weten niet precies wat het is maar het lijkt een heftige verstopping in mn darmen te zijn dus die moeten vandaag leeg.
Gister weer een gezellige avond gehad met de Kapel dus kan lekker een beetje bijkomen vandaag
Fijne dag!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Chipp bedankt voor het jaloers maken! Dat is vandaag best hip geloof ik.. Mijn lief en ik wilden naar een kerstmarkt in Duitsland, bednek ik op het laatste moment ineens dat we geen winterbanden hebben! SH*T! Plaatst mijn liefste dinnetje vanmorgen een facebook update dat ze genieten van de kerstmarkten in Duitsland!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik heb lekker geslapen, leuk gedroomd over van alles! Ik zag een enorm pak sneeuw toen ik wakker werd en daar word ik zo blij van!
Ik ga vandaag opruimen, lekker lezen en vanmiddag/vanavond heb ik een date! Helemaal leuk allemaal dus!
Hahaha lekker enthousiast allemaal
Fijne witte dag gewenst!
Ik heb lekker geslapen, leuk gedroomd over van alles! Ik zag een enorm pak sneeuw toen ik wakker werd en daar word ik zo blij van!
Ik ga vandaag opruimen, lekker lezen en vanmiddag/vanavond heb ik een date! Helemaal leuk allemaal dus!
Fijne witte dag gewenst!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ik heb niet echt lekker geslapen! Ik ga zometeen het huishouden doen om me vervolgens klaar te maken om met mijn dochter naar de voorstelling van 'Het mooiste van Sesamstraat' te gaan. Als we terug komen ga ik eten maken (moet nog bedenken wat). En daarna nog even quality time met mijn meisje. Vanavond theorie leren (auto) en tv kijken. Niet veel bijzonders vandaag dus.
Fijne zondag allemaal!
Ik heb niet echt lekker geslapen! Ik ga zometeen het huishouden doen om me vervolgens klaar te maken om met mijn dochter naar de voorstelling van 'Het mooiste van Sesamstraat' te gaan. Als we terug komen ga ik eten maken (moet nog bedenken wat). En daarna nog even quality time met mijn meisje. Vanavond theorie leren (auto) en tv kijken. Niet veel bijzonders vandaag dus.
Fijne zondag allemaal!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Roze Roos schreef:Goedemorgen allemaal!
Fijne witte dag gewenst!
Veel plezier!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ruby Gloom schreef:Roze Roos schreef:Goedemorgen allemaal!
Fijne witte dag gewenst!
Veel plezier!
Dank je! Jij veel plezier gewenst met je dagje met je dochter!
Roze Roos- Ratel
Goedemorgen!
Ik heb sinds gister winterbanden onder de auto en ik wil er straks even mee gaan rijden samen met mijn pa. Gister een klein rondje gedaan en ik was zo blij ermee! Ben namelijk bang geworden om met de sneeuw te rijden en dus ik hoop dat ik nu minder/niet meer bang zal zijn. Verder ga ik vanmiddag met mijn pa mijn ma ophalen van haar werk en gaan we even shoppen in de stad. Daarna ga ik bij een vriend eten en bakkie doen. En dat was mijn planning wel
@ RR: Vandaag is de dag!!! Spannend hoor! En ga je proberen te zoenen?
Ik heb sinds gister winterbanden onder de auto en ik wil er straks even mee gaan rijden samen met mijn pa. Gister een klein rondje gedaan en ik was zo blij ermee! Ben namelijk bang geworden om met de sneeuw te rijden en dus ik hoop dat ik nu minder/niet meer bang zal zijn. Verder ga ik vanmiddag met mijn pa mijn ma ophalen van haar werk en gaan we even shoppen in de stad. Daarna ga ik bij een vriend eten en bakkie doen. En dat was mijn planning wel
@ RR: Vandaag is de dag!!! Spannend hoor! En ga je proberen te zoenen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Oeh spannnend Roze Roos!! Veel plezier, hopelijk wordt/is het een leuke date
Ik heb lekker geslapen, en zometeen komt mijn zus langs voor een paar dagen, gezellig. Dus nu nog even ik tijd.
Ik heb lekker geslapen, en zometeen komt mijn zus langs voor een paar dagen, gezellig. Dus nu nog even ik tijd.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Morgen!
Ook hier is niets bijgevallen Vind het altijd zo leuk, verse sneeuw. Hopen dat het nog komt haha.
Vandaag maar lekker rustig aan doen, misschien even naar de stad voor een kerstoutfit. Moet ook nog aan school werken dus genoeg te doen.
Ook hier is niets bijgevallen Vind het altijd zo leuk, verse sneeuw. Hopen dat het nog komt haha.
Vandaag maar lekker rustig aan doen, misschien even naar de stad voor een kerstoutfit. Moet ook nog aan school werken dus genoeg te doen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Goedemorgen allemaal!
Ik heb goed geslapen, nu alleen nog geen zin om m'n bed uit te komen...
Ik moet ook nog ff opruimen en stofzuigen, daarna naar 'n verjaardag en vanavond komen mijn vader en vriendin gezellig eten.
Hier is vannacht trouwens ook wel een goede laag sneeuw gevallen, ziet er echt prachtig uit! Ga denk ik te voet naar die verjaardag, is maar 10 minuten lopen ofzo, gezellig door de sneeuw!
@RR; goed teken toch dat je zo enthousiast bent! Heb 't net in je 'eigen' topic ook al gezegd maar hier nog maar 'n keertje dan; veel plezier vanavond!
Iedereen een fijne dag!
Ik heb goed geslapen, nu alleen nog geen zin om m'n bed uit te komen...
Ik moet ook nog ff opruimen en stofzuigen, daarna naar 'n verjaardag en vanavond komen mijn vader en vriendin gezellig eten.
Hier is vannacht trouwens ook wel een goede laag sneeuw gevallen, ziet er echt prachtig uit! Ga denk ik te voet naar die verjaardag, is maar 10 minuten lopen ofzo, gezellig door de sneeuw!
@RR; goed teken toch dat je zo enthousiast bent! Heb 't net in je 'eigen' topic ook al gezegd maar hier nog maar 'n keertje dan; veel plezier vanavond!
Iedereen een fijne dag!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen!
Ik ben net een uur geleden uit bed gerold. Vriend ging schaatsen, dus ben ik ook maar opgestaan.
Gisteravond/nacht een gezellig feestje gehad met een Rolling Stones coverband
Ik ga vanmiddag paardrijden of longeren en vanavond een etentje met de familie van m'n vriend. Hij heeft familie in Maleisië en die familie is nu gedeeltelijk even een paar weken hier.
Fijne dag iedereen!
Ik ben net een uur geleden uit bed gerold. Vriend ging schaatsen, dus ben ik ook maar opgestaan.
Gisteravond/nacht een gezellig feestje gehad met een Rolling Stones coverband
Ik ga vanmiddag paardrijden of longeren en vanavond een etentje met de familie van m'n vriend. Hij heeft familie in Maleisië en die familie is nu gedeeltelijk even een paar weken hier.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!! Wij hebben vannacht nog een sneeuwwandeling gemaakt door de verse sneeuw, baal dat ik m'n camera niet meegenomen had. Ik dorfde het niet aan met de sneeuw, bang dat 'ie stuk zou gaan, maar ik denk dat ik eigenlijk best een aantal mooie foto's had kunnen maken.
Lag rond twee uur in bed en ben er net een uurtje weer uit. Zo even lekker douchen en dan naar dorp, even op kerstcadeautjesjacht. En moet even op zoek naar een simpele en goedkope (liefst zwarte) sport-bh, weet iemand of ze bij de Zeeman of anders bij de Hema sport-bh's verkopen?
Edit: Ohja, en ik ga vanmiddag een schaal sneeuw naar binnen halen, eens kijken wat m'n katten van de sneeuw vinden en wat ze ermee gaan doen
Lag rond twee uur in bed en ben er net een uurtje weer uit. Zo even lekker douchen en dan naar dorp, even op kerstcadeautjesjacht. En moet even op zoek naar een simpele en goedkope (liefst zwarte) sport-bh, weet iemand of ze bij de Zeeman of anders bij de Hema sport-bh's verkopen?
Edit: Ohja, en ik ga vanmiddag een schaal sneeuw naar binnen halen, eens kijken wat m'n katten van de sneeuw vinden en wat ze ermee gaan doen
Gast- Gast
Goedemorgen,
ik heb in stukken best goed geslapen, maar tussendoor ben ik dus wakker geweest. Heb om 7 uur naar de witte wondere wereld zitten staren en ben toen weer in bed gekropen en heb nog een paar uurtjes geslapen.
We zijn allebei snipverkouden dus dan word er over en weer lekker gesnuft, gekucht en gesnurkt in bed...geen goede nachtrust gegarandeerd. Maar ik mag niet klagen, ben er veel minder erg aan toe dan A.
We hebben denk ik kou gevat bij onze reis van en naar de hel donderdag, we waren toen we thuis kwamen allebei helemaal door en door verkleumd en het duurde uren voor we het weer warm hadden.
Ik ga vandaag weer verder met een opdracht, ik maak geen onderscheid tussen de dagen, ik werk gewoon wanneer ik zin heb en zondag vind ik daarvoor de lekkerste dag! Maar ik hoef niet vroeg te beginnen, daar doe ik niet aan!
Zo nu even douchen en dan ontbijten en dan lekker aan de slag!
ik heb in stukken best goed geslapen, maar tussendoor ben ik dus wakker geweest. Heb om 7 uur naar de witte wondere wereld zitten staren en ben toen weer in bed gekropen en heb nog een paar uurtjes geslapen.
We zijn allebei snipverkouden dus dan word er over en weer lekker gesnuft, gekucht en gesnurkt in bed...geen goede nachtrust gegarandeerd. Maar ik mag niet klagen, ben er veel minder erg aan toe dan A.
We hebben denk ik kou gevat bij onze reis van en naar de hel donderdag, we waren toen we thuis kwamen allebei helemaal door en door verkleumd en het duurde uren voor we het weer warm hadden.
Ik ga vandaag weer verder met een opdracht, ik maak geen onderscheid tussen de dagen, ik werk gewoon wanneer ik zin heb en zondag vind ik daarvoor de lekkerste dag! Maar ik hoef niet vroeg te beginnen, daar doe ik niet aan!
Zo nu even douchen en dan ontbijten en dan lekker aan de slag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
@ Sweety: Dank je! Euhm... Als ik mij over mijn eigen schijterigheid heen kan zetten dan wel! Jij had toch ook een date vandaag of heb ik dat verkeerd gelezen!
@ Caresses: Dank je!
@ Angela: Haha zag het ja, had al ff reactie terug gedaan! Moet straks nog op gaan schieten ook, zit al 2 uur hier op de bank en moet nog van alles doen!
@ Caresses: Dank je!
@ Angela: Haha zag het ja, had al ff reactie terug gedaan! Moet straks nog op gaan schieten ook, zit al 2 uur hier op de bank en moet nog van alles doen!
Roze Roos- Ratel
Goedemorgen! Ik werd om 8.30h wakker en heb me meteen dik aangelkeed en 1,5 uur door de sneeuw gewandeld en foto's gemaakt. Zoo gaaf en mooi die witte wereld terwijl de meeste mensen nog niet op de been zijn. Langzaam aan werd het steeds drukker in het park met mensen die hun hond uitlieten en kinderen. Honden en kinderen waren biede uitzinnig . Leuk om te zien.
Nu ben ik nog een beetje aan het opwarmen. Zo lekker ontbijten, douchen, foto's uploaden, afwas doen, en verder lekker warm binnen blijven denk ik.
Fijne dag!
Nu ben ik nog een beetje aan het opwarmen. Zo lekker ontbijten, douchen, foto's uploaden, afwas doen, en verder lekker warm binnen blijven denk ik.
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
@ RR: Haha... Gaat goed komen! Denk aan de tip ( van zwoesj?? ). Ik heb vanavond afgesproken met Disney idd. Als het tenminste nog doorgaat. Ga er voorlopig van uit van wel.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Sweety schreef:@ RR: Haha... Gaat goed komen! Denk aan de tip ( van zwoesj?? ). Ik heb vanavond afgesproken met Disney idd. Als het tenminste nog doorgaat. Ga er voorlopig van uit van wel.
Hahaha we zullen het zien! Ik denk aan de tips Leuk dat jullie af hebben gesproken, wat gaan jullie doen?
Roze Roos- Ratel
Goedemorgen!
Ik kwam vannacht (uurtje of 4.30) thuis, als een menselijk sneeuwpopje. Ik was helemaal wit.. De fietstocht die normaal 10 minuten duurt (van de stad naar huis), duurde nu zeker 20 minuten en mijn vriendinnetje en ik zijn maar over de openbare weg gaan fietsen. En zelfs dat was levensgevaarlijk.
Heerlijk geslapen, en straks koffie drinken met mijn vader. Verder niet echt plannen.
Ik kwam vannacht (uurtje of 4.30) thuis, als een menselijk sneeuwpopje. Ik was helemaal wit.. De fietstocht die normaal 10 minuten duurt (van de stad naar huis), duurde nu zeker 20 minuten en mijn vriendinnetje en ik zijn maar over de openbare weg gaan fietsen. En zelfs dat was levensgevaarlijk.
Heerlijk geslapen, en straks koffie drinken met mijn vader. Verder niet echt plannen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb niet zo lekker geslapen.
M´n vriend had gister een feestje van z´n broertje (schoonouders niet thuis)
Hij had gezegd dat als hij daar zou blijven slapen wel even zou bellen of sms'en maar ik kon er eigenlijks wel vanuit gaan dat hij thuis zou slapen.
´s nachts ben ik een paar keer wakker geweest maar geen vriend naast mij...
Op een gegeven moment werd ik om kwart voor 6 weer wakker en nog geen vriend dus dacht dan moet ik maar even sms'en waar hij blijft en of hij nog thuis komt?
Kreeg ik geen gehoor dus ik maar bellen nee hoor hij nam ook niet op..
Dus ik zijn broertje sms'en, maar ook geen gehoor (ja nu net 5 minuten geleden)
Ik was al helemaal in de stress natuurlijk!
Steeds maar weer bellen maar geen gehoor.
Heb ik op een gegeven moment zijn andere broertje maar gesmst (feestbeest dus misschien net thuis)
Kreeg ik eindelijk reactie, maar hij was nog niet thuis...
Dus ik vragen dat als hij thuis kwam even wou kijken of mijn vriend daar sliep.
Nou dat wou hij wel eventjes doen, belt hij mij 5 min later op; ja ik ga nu naar huis was op de bank bij iemand in slaap gevallen dus als ik niet gesmst had was hij waarschijnlijk vanochtend pas thuis gekomen...
Half uurtje later belde mijn vriend zelf op; ja hij was daar blijven slapen.
Ik natuurlijk pissig lag al ander half uur wakker en was al in staat om daar naar toe te rijden!
Tsja zijn telefoon lag nog in de auto, die had hij voordat hij op bed ging nog wel even uit de auto gehaald maar was bevroren dus had hij hem beneden laten liggen.
Achteraf kon hij zelf ook wel bedenken dat hij even had moeten sms'en.
Hij reageerde zo koel net alsof ik me aan het aanstellen was.
Nou hij zal het straks als hij thuis komt nog wel van mij te horen krijgen!
Zo een heel verhaal maar moest het even kwijt!
Ik ga zo maar wat opruimen en wassen enz.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo lekker geslapen.
M´n vriend had gister een feestje van z´n broertje (schoonouders niet thuis)
Hij had gezegd dat als hij daar zou blijven slapen wel even zou bellen of sms'en maar ik kon er eigenlijks wel vanuit gaan dat hij thuis zou slapen.
´s nachts ben ik een paar keer wakker geweest maar geen vriend naast mij...
Op een gegeven moment werd ik om kwart voor 6 weer wakker en nog geen vriend dus dacht dan moet ik maar even sms'en waar hij blijft en of hij nog thuis komt?
Kreeg ik geen gehoor dus ik maar bellen nee hoor hij nam ook niet op..
Dus ik zijn broertje sms'en, maar ook geen gehoor (ja nu net 5 minuten geleden)
Ik was al helemaal in de stress natuurlijk!
Steeds maar weer bellen maar geen gehoor.
Heb ik op een gegeven moment zijn andere broertje maar gesmst (feestbeest dus misschien net thuis)
Kreeg ik eindelijk reactie, maar hij was nog niet thuis...
Dus ik vragen dat als hij thuis kwam even wou kijken of mijn vriend daar sliep.
Nou dat wou hij wel eventjes doen, belt hij mij 5 min later op; ja ik ga nu naar huis was op de bank bij iemand in slaap gevallen dus als ik niet gesmst had was hij waarschijnlijk vanochtend pas thuis gekomen...
Half uurtje later belde mijn vriend zelf op; ja hij was daar blijven slapen.
Ik natuurlijk pissig lag al ander half uur wakker en was al in staat om daar naar toe te rijden!
Tsja zijn telefoon lag nog in de auto, die had hij voordat hij op bed ging nog wel even uit de auto gehaald maar was bevroren dus had hij hem beneden laten liggen.
Achteraf kon hij zelf ook wel bedenken dat hij even had moeten sms'en.
Hij reageerde zo koel net alsof ik me aan het aanstellen was.
Nou hij zal het straks als hij thuis komt nog wel van mij te horen krijgen!
Zo een heel verhaal maar moest het even kwijt!
Ik ga zo maar wat opruimen en wassen enz.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik heb heerlijk geslapen. Heb bij een vriendin geslapen want had gisteren een verjaardag van haar.
Net richting huis was het behoorlijk glad op de weg, maar het is allemaal goed gegaan.
Straks weer een verjaardag, maar dan van mijn broertje. erg gezellig!
Net richting huis was het behoorlijk glad op de weg, maar het is allemaal goed gegaan.
Straks weer een verjaardag, maar dan van mijn broertje. erg gezellig!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Goedemorgen! Nou ja middag.. Ik werd zonet wakker door de bel. Anders had ik nog wel even doorgeslapen. Ik moest echt even nadenken waar ik was, welke dag het was en hoe laat het zou zijn. Ik was echt zo gedesoriënteerd. Uitgaan was gisteren dus erg leuk, zoals je zult begrijpen. Nu ga ik even een rondje internet doen en daarna als een speer opruimen want m'n huis is een zooi.
Gast- Gast
Whahaha Marin, ook goede mogguh! Ik herken het wel hoor, dat gedesorienteerde... Altijd wel vaag.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: