Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+13
Silver
May
Sterre
banjer49
Suus
Roze Roos
marissie21
Cheesegirl
Caroow
Lejow
Lady4
Jordana
Lotus
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 17:00

Goedemorgen alvast,

Ik ben al anderhalf uur wakker en het is nu vijf uur. Dan klopt er toch iets niet. Rolling Eyes Hiervoor heb ik wel redelijk geslapen, maar ik had best wat meer slaap kunnen gebruiken. Hebben jullie lekker geslapen?
Vandaag ga ik maar een beetje rustig aan doen. Vanmiddag heb ik beeldende therapie en daarna ga ik naar mijn moeder. Verder moet ik maar zien wat ik ga doen. Wie is de mol kijken, een beetje lezen, forummen, zoiets.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Jordana do 6 jan 2011 - 17:15

Goedemorgen,

Ik ben ook weer wakker,moet zo naar mijn werk. Maar heb niet zoveel zin
Ben niet helemaal lekker, Veel hoesten, Bovenlichaam doet echt zeer, en wat slecht slapen.
Maar effe doorzetten vandaag en dan weer weekend.

Donderwolkje: Hele dikke hug voor jou.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 18:44

Goedemorgen,

Ik ben ook al vanaf 5 uur op! Wel lekker hoor, heb al heel wat opgeruimd en schoongemaakt intussen. Nu nog ff lekker internetten tot het tijd is om te gaan werken. Vanavond een etentje met m'n collega's, gezellig!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 6 jan 2011 - 18:57

Goedemorgen,

Pff, dat is wel erg vroeg Donderwolkje. Kun je 's avonds niet beter een uurtje later naar bed gaan?
Ik heb lekker geslapen, was dan ook nog diep in dromenland toen de wekker ging. Lag er gisteravond eigenlijk wat te laat in, want had een gezellig etentje met collega's.

Ik ga zometeen ook naar mijn werk, hele dag gipsen aanleggen. Vanavond eet ik samen met twee goede vriendinnen. Gezellig even bijkletsen en lekker eten! Daarna nog even winkelen denk ik. Misschien dat ik de kroeg nog in ga met wat vriendinnen, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik daar de puf nog voor heb vanavond.

Fijne dag iedereen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lejow do 6 jan 2011 - 19:02

Goedemorgen allemaal!

Lady, gips-ze smile

Ik ga zo ook naar mijn werk. Dan zit de eerste week er alweer op.. Vanmiddag de vrijdagmiddagborrel met collega's, altijd wel gezellig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Caroow do 6 jan 2011 - 19:58

Goedemorgen!

Ik ben net uit bed, hoef pas om half 11 te werken, maar moet dan wel om 9 uur weg, lopen :shock: Werken tot 7 uur en dan met een vriendin even winkelen en dan naar Loft Very Happy Heb er zin in!

Fijne dag allemaal!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Cheesegirl do 6 jan 2011 - 20:04

Ik moet vandaag naar school tot vier uur. Vanavond heb ik eigenlijk nog geen plannen. Ik denk rustig aan een film kijken met mijn vriend of lekker lezen.

fijne dag allemaal!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:31

Goedemorgen!

Wat vervelend donderwolkje dat je zo slecht geslapen hebt. Ben je de rest van de dag dan ook heel erg moe of valt dat mee?

Caroow, lekker zeg om half 11 beginnen! Waarom moet je lopen? Het is in elk geval wel sportief Very Happy

Ik moet straks naar school. 10 uur beginnen. Er is een leraar ziek.
Ik heb best oké geslapen. Ik kan alleen zo moeiljik uit bed komen, maar als ik te lang blijf liggen heb ik vreselijke hoofdpijn. Maar trekt gelukkig wel snel weg smile

Fijne dag allemaal smile

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 6 jan 2011 - 20:39

Gekje schreef:Goedemorgen!

Wat vervelend donderwolkje dat je zo slecht geslapen hebt. Ben je de rest van de dag dan ook heel erg moe of valt dat mee?

Caroow, lekker zeg om half 11 beginnen! Waarom moet je lopen? Het is in elk geval wel sportief Very Happy

Ik moet straks naar school. 10 uur beginnen. Er is een leraar ziek.
Ik heb best oké geslapen. Ik kan alleen zo moeiljik uit bed komen, maar als ik te lang blijf liggen heb ik vreselijke hoofdpijn. Maar trekt gelukkig wel snel weg smile

Fijne dag allemaal smile

Een vriendin komt me op het werk ophalen, vandaar dat ik lopend ga. Wel heel sportief idd, een uur lopen! En half 11 vind ik niet heel lekker, meestal begin ik om 12 of om 5 uur, dat is fijner smile

Veel plezier op school!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:41

Ga je wat leuks doen samen?
Wandelse in elk geval Very Happy Ik vind het altijd wel lekker om te wandelen/hardlopen.

Gast
Gast

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 20:50

Ik heb gelukkig nog wat kunnen slapen, maar ik ben nog steeds moe. Later naar bed is geen optie, want ik ben 's avonds al vroeg te moe om mijn ogen nog open te houden. (en dan maakt het niet uit hoe laat ik wakker ben geworden) Overdag valt de vermoeidheid over het algemeen wel mee, gelukkig. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik echt veel energie heb.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:52

Heb je een vast ritme op de dag ? Ik merk dat als mijn dag en nachtritme wat anders is dat ik vermoeider ben en ook wel slechter slaap.
Lijkt me erg vervelend als je zo kwakkelt met je slapen.

Gast
Gast

Bericht  marissie21 do 6 jan 2011 - 20:55

goedemorgen allemaal

ik ben vanaf kwart over 8 wakker... moet zo naar de tandarts brrr... gelukkig alleen voor controle. daarna ff koffiedrinken bij men moeder en ff boodschappen doen...

marissie21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 20:55

Ik heb wel een redelijk vast ritme ja.

Het vervelendste is gewoon dat ik altijd zo vroeg naar bed moet... dat is ook één van de redenen dat ik denk dat ik niet meer verder kan met mijn studie (HBO-V). Maar goed, misschien komt er ooit verandering in.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:56

marissie21 schreef:goedemorgen allemaal

ik ben vanaf kwart over 8 wakker... moet zo naar de tandarts brrr... gelukkig alleen voor controle. daarna ff koffiedrinken bij men moeder en ff boodschappen doen...

Sterkte :P

Donderwolkje, vervelend zeg. Ook wel eens een bloedonderzoek gehad ofzo? Hoop voor je dat het snel veranderd. Scheelt een hoop als de nachtrust beter wordt. hug

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos do 6 jan 2011 - 21:04

Goedemorgen!

Poe wat waren er al veel mensen vroeg wakker!

Ik heb wel redelijk geslapen, veel gedroomd! Zo werken, gebroken dienst en vanavond komt mijn date dus tussendoor moet ik nog ff heel snel opruimen!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:08

Goedemorgen,

Ik heb weekend! En voor het eerst in maanden écht weekend, omdat mijn eerste werkweek erop zit. En dat was héftig zeg...
Ik zet er maar niet teveel over op het forum, ik wil niet herkend worden en mijn werkplek is best herkenbaar geloof ik en straks kom ik hier collega's tegen, maar poeh, ik was er flink van ondersteboven afgelopen week. Maar het is ook héél erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 6 jan 2011 - 21:10

Goedemorgen!
Wat een vroege vogels allemaal, zeg! En Lilith, fijn dat je werk leuk is en je nu lekker van je weekend kunt gaan genieten smile
Ik heb nog een werkdagje te gaan en daarna lekker borrelen.
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 21:12

Fijn dat je werk leuk is, Lilith! En wat lekker dat je weekend hebt. Dan heb je ook lekker de tijd om te forummen. Wink
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  banjer49 do 6 jan 2011 - 21:25

goedenmorgen allemaal, ik heb vandaag een vrije dag genomen, ben weer verkouden en gisteren hele dag hoofdpijn erbij niet fijn dus, vandaag was ik wel vroeg wakker, nu lekker ff internetten en daarna ff rommellen in huis, voor de rest niet veel plannen vandaag, vanavond ng wel ff wokken met mijn mannetje.
fijne dag allemaal
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Sterre do 6 jan 2011 - 21:44

Goedemorgennn!

Ik heb ook weekend, maar ga vandaag thuis nog wat aan het werk en mijn administratie doen. Mijn hamster had vannacht een tunnel gegraven onder haar waterbakje, die dus op z'n kop lag. Ze zat er echt zo naast van: doe er eens wat aan nerd . Haha, stom beessie.

Verder komt vandaag mijn Iphone bounce ! En ga ik vanmiddag even taart halen omdat mijn vriend vanavond zijn verjaardag viert. Er komen 8 mensen eten en borrelen, gezellig.

Fijne dag!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:46

Sterre schreef:Goedemorgennn!

Ik heb ook weekend, maar ga vandaag thuis nog wat aan het werk en mijn administratie doen. Mijn hamster had vannacht een tunnel gegraven onder haar waterbakje, die dus op z'n kop lag. Ze zat er echt zo naast van: doe er eens wat aan nerd . Haha, stom beessie.

Fijne dag!

Cute Very Happy hahahahah! Zeg, hamstert jouw hamster ook zoveel? Paige doet dat wel de laatste tijd, dan vul ik haar bakje en is het binnen een half uur allemaal verdwenen in haar huis. Leuk en aardig, maar daarna gaat ze dus wel in mijn vinger bijten (HONGER!). Ik niet schnap, zou ze dan vergeten zijn dat het in haar woonkamer ligt? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:48

Darcy schreef:
Sterre schreef:Goedemorgennn!

Ik heb ook weekend, maar ga vandaag thuis nog wat aan het werk en mijn administratie doen. Mijn hamster had vannacht een tunnel gegraven onder haar waterbakje, die dus op z'n kop lag. Ze zat er echt zo naast van: doe er eens wat aan Goedemorgen 827601 . Haha, stom beessie.

Fijne dag!

Cute Very Happy hahahahah! Zeg, hamstert jouw hamster ook zoveel? Paige doet dat wel de laatste tijd, dan vul ik haar bakje en is het binnen een half uur allemaal verdwenen in haar huis. Leuk en aardig, maar daarna gaat ze dus wel in mijn vinger bijten (HONGER!). Ik niet schnap, zou ze dan vergeten zijn dat het in haar woonkamer ligt? :P
Dement hamstertje? Wordt ze ook al incontinent?

Gast
Gast

Bericht  May do 6 jan 2011 - 21:59

Goedemorgen allemaal,

Mijn dag begon goed, ik ben sinds dinsdag begonnen met gezonder eten en koekjes laten staan. En zat er eigenlijk een beetje doorheen, dus ging op de weegschaal staan en ben gewoon al 1,4 kilo afgevallen Very Happy Dus dat geeft voorlopig weer genoeg motivatie.
Ik ga zo een uur wandelen, en daarna hard aan de studie. Mijn werk belde nog of ik vanmiddag ook nog kon werken, maar heb maar gezegd dat ik niet kon. Anders kan ik nooit een keer afstuderen.

Iedereen een fijne dag en een hug voor wie hem kan gebruiken!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 22:00

Goedemorgen!
Ik zit nog even in mijn pyjama op de bank.
Straks even naar de stad, mn wenkbrauwen laten doen Rolling Eyes
Vanavond op stap.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen