Kledingadvies...?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kledingadvies...?
Angel Blue Eyes schreef:Brennuss schreef:Fotoooo ABE!
Moeilijk, moeilijk.
Foto, foto, foto!
Laatst aangepast door appeltje op za 28 mei 2011 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zonder hoofdletters nu ;))
Gast- Gast
Als je zo tegen me schreeuwt zal ik vanavond even kijken wat ik kan doen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Als je zo tegen me schreeuwt zal ik vanavond even kijken wat ik kan doen.
Haha, ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Ik ben iets langer als 1.60, 1.63 om eerlijk te zijn en ik heb ook maat 40 en bovenmaat M soms L (ligt eraan hoe het uitvalt) en ik voel me juist NIET dik...
Ik droeg vroeger ook echt wel maatje 34 / 36 maar ik vind juist dat daar ook heeeel weinig keus in is!
De gemiddelde nederland heeft geloof ik maatje 40!
Ik snap best dat je je onzeker voelt, maar dat hoeft niet meid!
Wel ben ik benieuwd naar wat voor leuks je hebt kunnen vinden!
C&A kan ik altijd heel erg goed slagen, V&D ook (maar komt ook mn zusje werkt daar dus daar krijgen we personeelskorting!)..
Hoop dat je binnenkort weer wat leuks kunt scoren!
X
Ik droeg vroeger ook echt wel maatje 34 / 36 maar ik vind juist dat daar ook heeeel weinig keus in is!
De gemiddelde nederland heeft geloof ik maatje 40!
Ik snap best dat je je onzeker voelt, maar dat hoeft niet meid!
Wel ben ik benieuwd naar wat voor leuks je hebt kunnen vinden!
C&A kan ik altijd heel erg goed slagen, V&D ook (maar komt ook mn zusje werkt daar dus daar krijgen we personeelskorting!)..
Hoop dat je binnenkort weer wat leuks kunt scoren!
X
Gast- Gast
ABE, je hebt ook een webshop tegenwoordig van de miss etam, met hele mooie kleding! Speciaal voor lange, en speciaal voor korte vrouwen. Ik denk dat laagjes jou mooi staan. Bv. zo'n action rokje, en dan met een lange top erop, en dan een mooie blazer, of kort jasje.
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd naar het resultaat, vooral van het Action rokje en de tuniek! Ik heb dat rokje, maar nog niks voor erboven..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, om jullie van dienst te zijn ben ik begonnen met het ophangen van een spiegel. Mijn arm is echter niet lang genoeg om mezelf op de foto te kunnen zetten. Nu hangt de spiegel niet alleen scheef, maar ehmz.... Ik had ook geen tape meer, dus hij hangt half.
Ik heb toch even geprobeerd of ik een lange arm heb, maar helaas. Ik krijg alleen mijn tieten erop. Foto houden jullie nog even tegoed.
Ik heb toch even geprobeerd of ik een lange arm heb, maar helaas. Ik krijg alleen mijn tieten erop. Foto houden jullie nog even tegoed.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Nou, om jullie van dienst te zijn ben ik begonnen met het ophangen van een spiegel. Mijn arm is echter niet lang genoeg om mezelf op de foto te kunnen zetten. Nu hangt de spiegel niet alleen scheef, maar ehmz.... Ik had ook geen tape meer, dus hij hangt half.
Whaha, ik hou je eraan! Fijn dat je iig geslaagd bent, met basics maak je de beste outfits vind ik!
Gast- Gast
Heel vreemd. Maar ondanks de maat voelde ik me vandaag ontzettend trots en 'mooi'. Ik was ook lachend aan het winkelen, nadat ik de C&A had gehad. En toen ik ook nog van die domme ballerina's kocht bij de Bristol (absoluut plastic en gaat niet lang mee met die zweetvoetjes van me) was ik helemaal goed gehumd. Heerlijk!
Het was een goed idee om een topic te openen en ik ben heel erg dankbaar voor de antwoorden. Vooral de, let niet op de maat tip, was eigenlijk wel een goede. Stiekem heb ik alle maten uit de kleding geknipt. Wat niet weet, wat niet deert. Thanks ya all!
Het was een goed idee om een topic te openen en ik ben heel erg dankbaar voor de antwoorden. Vooral de, let niet op de maat tip, was eigenlijk wel een goede. Stiekem heb ik alle maten uit de kleding geknipt. Wat niet weet, wat niet deert. Thanks ya all!
Gast- Gast
We zijn een week verder...
En de maat 42 had ik niet mee moeten nemen. Hij zakt me namelijk letterlijk van mijn kont af. Hij is al twee keer gewassen, zelfs in de droger geweest, maar het mag niet baten. Hij is gewoon te groot....
Nou ja, dat is dan wel weer een voordeel. Maat 42 heb ik dus echt niet.
En de maat 42 had ik niet mee moeten nemen. Hij zakt me namelijk letterlijk van mijn kont af. Hij is al twee keer gewassen, zelfs in de droger geweest, maar het mag niet baten. Hij is gewoon te groot....
Nou ja, dat is dan wel weer een voordeel. Maat 42 heb ik dus echt niet.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingadvies gevraagd
» Kledingadvies nodig
» kledingadvies gevraagd
» Kledingadvies - wisselende temperatuur
» Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!
» Kledingadvies nodig
» kledingadvies gevraagd
» Kledingadvies - wisselende temperatuur
» Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: