Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingadvies...?

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 1:48

Angel Blue Eyes schreef:
Brennuss schreef:Fotoooo ABE! Very Happy

Moeilijk, moeilijk. :P

Foto, foto, foto!


Laatst aangepast door appeltje op za 28 mei 2011 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zonder hoofdletters nu ;))

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 2:01

Als je zo tegen me schreeuwt zal ik vanavond even kijken wat ik kan doen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 2:09

Angel Blue Eyes schreef:Als je zo tegen me schreeuwt zal ik vanavond even kijken wat ik kan doen. Wink

Haha, ik ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 4:58

Ik ben iets langer als 1.60, 1.63 om eerlijk te zijn en ik heb ook maat 40 en bovenmaat M soms L (ligt eraan hoe het uitvalt) en ik voel me juist NIET dik...

Ik droeg vroeger ook echt wel maatje 34 / 36 Neutral maar ik vind juist dat daar ook heeeel weinig keus in is!

De gemiddelde nederland heeft geloof ik maatje 40!

Ik snap best dat je je onzeker voelt, maar dat hoeft niet meid!

Wel ben ik benieuwd naar wat voor leuks je hebt kunnen vinden!

C&A kan ik altijd heel erg goed slagen, V&D ook (maar komt ook mn zusje werkt daar dus daar krijgen we personeelskorting!)..

Hoop dat je binnenkort weer wat leuks kunt scoren!

X

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:08

ABE, je hebt ook een webshop tegenwoordig van de miss etam, met hele mooie kleding! Speciaal voor lange, en speciaal voor korte vrouwen. Ik denk dat laagjes jou mooi staan. Bv. zo'n action rokje, en dan met een lange top erop, en dan een mooie blazer, of kort jasje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Arwyn za 28 mei 2011 - 5:48

Ik ben ook benieuwd naar het resultaat, vooral van het Action rokje en de tuniek! Ik heb dat rokje, maar nog niks voor erboven..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:15

Nou, om jullie van dienst te zijn ben ik begonnen met het ophangen van een spiegel. Mijn arm is echter niet lang genoeg om mezelf op de foto te kunnen zetten. Nu hangt de spiegel niet alleen scheef, maar ehmz.... Ik had ook geen tape meer, dus hij hangt half. :P

Ik heb toch even geprobeerd of ik een lange arm heb, maar helaas. Ik krijg alleen mijn tieten erop. :P Foto houden jullie nog even tegoed. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:40

Angel Blue Eyes schreef:Nou, om jullie van dienst te zijn ben ik begonnen met het ophangen van een spiegel. Mijn arm is echter niet lang genoeg om mezelf op de foto te kunnen zetten. Nu hangt de spiegel niet alleen scheef, maar ehmz.... Ik had ook geen tape meer, dus hij hangt half. :P

Ik heb toch even geprobeerd of ik een lange arm heb, maar helaas. Ik krijg alleen mijn tieten erop. :P Foto houden jullie nog even tegoed. Wink

Whaha, ik hou je eraan! Fijn dat je iig geslaagd bent, met basics maak je de beste outfits vind ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:17

Heel vreemd. Maar ondanks de maat voelde ik me vandaag ontzettend trots en 'mooi'. Ik was ook lachend aan het winkelen, nadat ik de C&A had gehad. En toen ik ook nog van die domme ballerina's kocht bij de Bristol (absoluut plastic en gaat niet lang mee met die zweetvoetjes van me) was ik helemaal goed gehumd. Heerlijk! Very Happy

Het was een goed idee om een topic te openen en ik ben heel erg dankbaar voor de antwoorden. Vooral de, let niet op de maat tip, was eigenlijk wel een goede. Stiekem heb ik alle maten uit de kleding geknipt. Wat niet weet, wat niet deert. :P Thanks ya all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 7:19

We zijn een week verder...

En de maat 42 had ik niet mee moeten nemen. Hij zakt me namelijk letterlijk van mijn kont af. Mad Hij is al twee keer gewassen, zelfs in de droger geweest, maar het mag niet baten. Hij is gewoon te groot.... nerd

Nou ja, dat is dan wel weer een voordeel. Maat 42 heb ik dus echt niet. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies...? - Pagina 2 Empty Re: Kledingadvies...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum