Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

+2
Arwyn
PapillonRose
6 plaatsers

Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose wo 27 apr 2011 - 8:01

Na het lezen van meerdere topics over wat wel en niet zou staan qua kleding en kledingadvies gevraagd, ga ik het ook eens wagen!

Graag zou ik jullie mening willen, wat zou mij staan? In het verleden vond ik het niet zo moeilijk om leuke kleding te kopen, vond zelf dat ik er best ok uitzag en kreeg ook regelmatig complimentjes. Na de zwangerschap is mijn figuur erg veranderd en staat de meeste kleding van ervoor me niet goed meer (zelfs al past het vaak nog wel). Vandaag toen ik ging shoppen voor mijn dochtertje ook een beetje rondgekeken voor mezelf, maar vind er geen lol meer aan. Geen idee wat er nu bij mij past.

Mijn figuur: Ik ben lang, heb grote borsten, een aardig buikje sinds de zwangerschap en heb juist weer vrij lange slanke benen.. Ik weet echt niet meer wat me staat Rolling Eyes

Even twee foto's om het te verduidelijken hoe ik er nu uitzie (ja ik weet dat dit niet echt flatteus staat met mijn buikje Embarassed ):
Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Sam1186

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Sam1190x
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:06

Ik denk dat wijder vallende/ uitlopende tuniekjes je leuk zullen staan :-) zeker omdat je lange , slanke benen hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Arwyn wo 27 apr 2011 - 8:26

He, dat doet me denken aan mijn eigen figuur, haha.
Wat bij mij goed werkt: een goed aansluitende broek/rok, liefst net over m'n muffintops heen zodat het allemaal wat gestroomlijnder is. Daarboven kan een strakker shirtje, maar een shirtje dan wat wijder uitloopt is ook leuk. Die heb ik dan vaak wel met een band onderaan zodat hij wel een beetje aansluit. Als het helemaal uitloopt, word ik alleen nog maar breder.
Uitlopende jurkjes zijn wel weer erg leuk. Mooi aangesloten bij de borst en daaronder wijder zodat je buitje niet zo opvalt.
En je benen showen is altijd goed natuurlijk! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Julia wo 27 apr 2011 - 8:28

Ik herken het wel. Ook ik heb nog iets een buikje (slap vel helaas) en slankere/dunnere benen. En ik heb cup c/d. Het is idd lastig om nu ineens kleding te kopen voor een nieuw lichaam, jaren lang weet je precies wat staat en wat niet en nu is het ineens anders.

Ik heb shirtjes gekocht die wat wijder bij mijn buik zitten, maar die nog wel mijn taille laten zien. Ik moet nog broeken kopen en ga op zoek naar een broek met een wat hogere taille. En jurkjes sja..dat lijkt me lastiger. Ik heb nog een paar oude jurkjes die iets losser zitten bij de buik, maar wel weer strakker naar beneden, dat staat nog erg leuk. Oja, ik draag bijna altijd een correctiehemdje van de action. Maakt dat buikje net wat strakker!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Jeanette wo 27 apr 2011 - 8:28

Razz88 schreef:Ik denk dat wijder vallende/ uitlopende tuniekjes je leuk zullen staan :-) zeker omdat je lange , slanke benen hebt.

+1

Zoiets;

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Vvx2393x26

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Xx061x620

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Blg040x03

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Vvx2391x24
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:29

Ik heb zelf ook een buik en zwembadjes, heb pas een shaper gekocht van Triumph -> http://www.triumph.com/nl/nl/1379.html#
Ben er echt zooo blij mee want het scheelt super veel!
Wat ik zelf vaak aan heb, m'n shaper natuurlijk, hemdje daarover en dan een soort van lang vest maar dan zonder knopen, rits ofzo..
Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose wo 27 apr 2011 - 8:43

Leuke suggesties Jeanette!

En Arwyn, ik herken wat je zegt over de jurkjes / topjes. Ze moeten bovenaan wel een beetje aansluiten anders vind ik mezelf ook nog breder lijken.

Jurkjes / tuniekjes die bij mijn borsten (met name een band eronder) strak zitten en daarna wijder uitlopen heb ik er een paar van en die probeer ik zoveel mogelijk te dragen. Helaas zijn het er niet veel, dus misschien dat ik daar wel wat leuks van kan bij kopen.

Broeken is wat lastiger helaas. Het leek me slim om een broek met een wat hogere taille te gaan omdat de probleemzone dan in de broek valt. Helaas heb ik extreem gevoelige darmen en kan ik alleen tegen hele lage heupbroeken. Wat er niet echt charmant uitziet met zo'n buikje eroverheen Laughing Dus nu draag ik wat meer jurkjes en rokjes. Hoewel dat wel fijn zit, staat het niet altijd goed zoals je op de foto ziet Rolling Eyes

Ik heb trouwens wel een corrigerend hemdje van de action en ook heb ik daar een broekje van. Vind het hemdje fijner dan het broekje trouwens, maar afhankelijk van wat ik draag wissel ik ze wel af. Staat ook al weer net iets mooier als ik zoiets onder mijn kleding draag. Alleen kwam ik er gisteren wel achter dat het met warm weer minder fijn is zo'n syntetisch ding wat vrij dik is Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:43

Hé, wat leuk, volgens mij hebben wij ongeveer hetzelfde figuur. Ik heb ook grote borsten (G-cup), een buikje en slanke armen en benen. Nu heb ik, op tip van Melisje, een account aangemaakt bij 2style4you en daar kreeg ik een uitgebreid advies. Dat zal ik even kopiëren voor je, wellicht heb je er iets aan:

"Oké, je hebt een maatje meer maar jouw schouders en heupen staan mooi in verhouding tot elkaar. Wanneer je wat kilootjes aankomt, zullen ze zich over je gehele lichaam verdelen. Je hebt een gemiddelde lengte.

Je haalt het beste uit jouw figuur met kleding die de aandacht naar het centrum trekt en vanaf dat punt een symmetrische driehoeksvorm richting het boven- en onderlichaam maakt. Misschien is het even wennen aan het idee dat je wat extra vorm moet creëren want je denkt nu waarschijnlijk meteen dat je dan iets zwaarder lijkt. Heb vertrouwen en probeer het eens uit: je oogt dan helemaal in balans. Ook zul je direct wat langer en dus ook slanker lijken. Soms kun je dus maar beter even op je tanden bijten en bepaalde trends aan je voorbij laten gaan. Want waarom iets kopen als het je niet goed staat?

Je hebt ook aangegeven dat je wat zwaardere borsten hebt. Voor jou zijn er dan ook alleen maar lagere halslijnen geselecteerd. Door wat meer huid te tonen, geef je meer balans aan je borstpartij. En geloof ons, veel vrouwen hebben een wat dikkere buik, je bent echt niet de enige! Gelukkig bestaat er voldoende kleding waarbij de minder nadruk op je buik ligt. En jouw wat vollere billen? Daar gaan we vooral geen accent op leggen."

Ik weet natuurlijk niet of alles klopt. Zo zijn mijn schouders en heupen even breed en heb ik volle billen. Misschien is dat bij jou niet zo, daar moet je even naar kijken en het opmeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:45

Jeanette schreef:Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Blg040x03
Dit kun je wel vergeten. Ik vind je andere keuzes ook niet erg goed voor haar figuur, maar die zouden bij een twijfeldag nog kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:46

Ik heb het idee dat jouw schouders breder zijn dan je heupen? Klopt dat, of ligt dat aan de foto?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose wo 27 apr 2011 - 8:50

Handig dat advies Gloria Very Happy En je ziet het goed, mijn schouders zijn iets breder dan mijn heupen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:57

Jeanette schreef:

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Xx061x620


Waar staat deze onder? Ik kan hem namelijk niet terugvinden :-)

Edit: gevonden, maar alleen de glanslegging is nog te koop


Laatst aangepast door Birgit op wo 27 apr 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 9:03

Ja, PR, maar dan gelden delen van mijn advies niet voor jou, ben ik bang. Misschien kun je zelf een account aanmaken? Kost niks, hartstikke leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose wo 27 apr 2011 - 9:05

Ik zal eens kijken Gloria, een account aanmaken kan geen kwaad. En het lijkt me inderdaad nog leuk ook.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose wo 27 apr 2011 - 9:16

Account is aangemaakt! En het advies komt inderdaad niet helemaal overeen met het jouwe Gloria. Grotendeels wel hoor, maar bijvoorbeeld de schouders staat bij mij wat over omdat ze inderdaad wat breder zijn.

Het advies van die site is best handig! Alleen toen ik in de shop ging kijken werd ik niet echt blij jammergenoeg. Leek me handig om met het advies dat aan stond kleding te vinden. Maar het meeste is niet echt mijn smaak. Dan maar ergens anders shoppen met het advies in mijn achterhoofd Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Jeanette wo 27 apr 2011 - 11:00

Ik zie niet in waarom mijn suggesties niet zouden kunnen bij het figuur van PapillonRose. Ik wil mezelf echt niet ophemelen, maar ik heb ook een klein buikje waar ik een hekel aan heb, maar door mijn kledingkeuze weten vaak mensen niet eens dat ik dat heb, omdat ik me er goed naar kleed naar hun zeggen. Ik zou zeggen; stap de stad in en probeer wat dingetjes uit!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose vr 29 apr 2011 - 4:41

Ik vind je suggesties wel erg leuk Jeanette! Waarschijnlijk zit er helaas niks anders dan binnenkort maar een shopdagje te gaan houden en met het advies in mijn achterhoofd een hoop te gaan passen.

Vroeger vond ik shoppen hardstikke leuk, maar tegenwoordig vermijd ik het liever. Maarja, met een kast vol kleding die niet meer past of niet meer staat zal ik er toch aan moeten geloven er weer iets fatsoenlijks bij te kopen..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose di 3 mei 2011 - 1:58

En ik heb al wat aan het advies gehad Very Happy Op de rommelmarkt al een topje en een tuniekje gekocht waarvan ik dacht dat het mijn buik zou verhullen en dat bleek ook zo te zijn toen ik het bij thuiskomst paste.

En vandaag nog een rokje, topje en tuniekje gekocht wat ook prima staat Very Happy Onder dit tuniekje doe ik wel mijn corrigerende broekje aan omdat je mn buikje nog een beetje ziet eronder, maar met broekje kan het prima.

Ik ben weer blij, heb voorlopig alvast weer een paar dingetjes die passen én leuk staan!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Ugly Betty di 3 mei 2011 - 4:39

Dat vraagt om foto's :-)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  PapillonRose di 3 mei 2011 - 5:16

Ugly Betty schreef:Dat vraagt om foto's :-)
Ja, eigenlijk wel hè? Helaas kan ik van de kleding geen foto's vinden online.. Dus dat wordt van de week foto's maken als ik het aan heb nerd
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Arwyn di 3 mei 2011 - 5:27

PapillonRose schreef:
Ugly Betty schreef:Dat vraagt om foto's :-)
Ja, eigenlijk wel hè? Helaas kan ik van de kleding geen foto's vinden online.. Dus dat wordt van de week foto's maken als ik het aan heb nerd

Goed idee! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Dolphinne wo 4 mei 2011 - 10:12

Ik heb ook veel problemen met mijn buikje sinds mijn zwangerschap.
Ik kocht vaak ook niet de juiste kleding waardoor het soms juist extra geaccentueerd werd.

Nu kijk ik zowiezo naar wat langere shirtjes/jurkjes/tunieken. En het liefste ook wat lossere modellen bij mijn buik.
Ik merk alleen dat ik op moet passen met shirtjes die strakker zitten tot onder mijn borsten en daarna wijder uitlopend. Dan lijk ik net weer zwanger.

Laatst ben ik met een vriendin gaan shoppen en zij kon mij goed vertellen en goed advies geven wat wel en niet mooi stond. Sindsdien let ik daar zelf ook meer op en kom ik thuis met dingen die me een stuk beter staan.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd! Empty Re: Dan ga ik ook maar: kledingadvies gevraagd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum