Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingadvies - wisselende temperatuur

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 22:57

Op de afdeling waar ik werk kan de temperatuur niet goed worden afgesteld, waardoor het in verschillende kamers nogal verschilt qua warmte. Vaak is het echt koud in de kamers waar ik juist afspraken heb. Dresscode is zakelijk en met een gebreid vest gaan zitten kan hooguit als ik niet van werkplek hoef, maar dus niet ergens anders. Heeft iemand tips/voorbeelden over hoe ik toch netjes gekleed in koudere ruimtes kan zijn? Wil er in principe best wat nieuwe kleding voor kopen, maar liefst dus aanvulling op wat ik al heb: donkere tinten kokermodel-jurken en/of kokermodel rokken met blouse. Gaat me vooral om armen die te koud worden; benen minder last van, dus pantalons hoef ik niet te kopen met bijpassende colbertjes.
Hoop dat jullie wat leuke voorbeelden weten!smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  TukTuk di 8 jan 2013 - 22:59

Misschien gek, maar is een thermoshirtje onder je blouse bijvoorbeeld geen optie?

Edit: bij de action heb je van die dames shirtjes die ook gewoon strak/nauwsluitend zitten (ze hebben er ook van die lossere meer t-shirt achtige)


Laatst aangepast door AngelNyn op di 8 jan 2013 - 23:04; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Pommes di 8 jan 2013 - 23:01

AngelNyn schreef:Misschien gek, maar is een thermoshirtje onder je blouse bijvoorbeeld geen optie?

Dit wilde ik ook zeggen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:18

Thnx voor de tip. Het is alleen niet echt handig, omdat ik wissel van ruimte aantal keren per dag. Dan is juist iets over kleding aan- en uittrekken makkelijker... Bedankt iig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:38

Laagjes! Het is hier ook altijd wisselend qua temperatuur.

Ik doe dan aan: een hemdje, blousje, vestje/colbertje en als het echt koud is soms nog een shirtje tussen het hemdje en blousje. Als ik het dan warm heb doe ik het vest uit en als ik het koud heb weer aan. Prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:39

Oh en wat ik ook wel doe, is een dun vestje onder mijn colbertje. Ziet niemand en is lekker warm!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Minx di 8 jan 2013 - 23:41

Wat ik vaak doe is met laagjes werken. In jou geval zou ik denk ik wel een paar mooie colberts zoeken voor bij je rokken. Of nette vestjes. En eventueel een mooie sjaal die je dan om je nek doet?

Maar ik herken het dus helemaal.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:42

Oh ja mooie sjaal is ook een goed idee, daar krijg ik het ook altijd lekker warm van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:50

Wat lief dat jullie zo meedenken! smile Doordat ik nu ff erg druk ben qua nieuwe baan en verhuizing moet ik tijd echt plannen om te shoppen. Mochten jullie toevallig leuke links weten met gepaste/geschikte kleding, lees ik het graag. Laagjes is idd het beste, want het verschil is soms echt gevoelsmatig een jas...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:57

http://www.hm.com/nl/product/06981?article=06981-C#article=06981-B

Deze vestjes zijn handig voor onder colbertjes.

http://www.wefashion.nl/Blazers/DAMES-BLAZER-pce.YKA4QMebYAAAElq8g4aFDhddkKA4QNH_kAAAE7_3l.X5Jz-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html

Dit soort colbertjes draag ik veel en daar kan dus ook een vestje onder.

http://www.wefashion.nl/Blouses/DAMES-BLOUSE-pcsBAKA4QM7BIAAAElrcg4aFDhEg8KA4QNwf4AAAE6i.Nfp.h.-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252FP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%3DsBAKA4QM7BIAAAElrcg4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3DP2IKA4QM0xYAAAEl3r84aFDh%26%40Page%3D4

Dit soort blousjes draag ik veel en daar kan dus makkelijk een laag (of twee) onder.

Is mooi met een rok maar ook met een pantalon!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Minx wo 9 jan 2013 - 0:07

Ja dat is echt vervelend, zal ook even rond gaan kijken smile je hebt een behoorlijk klein maatje toch?

Bij mij is het verschil behandelkamer/oefenzaal. De behandelkamer moet lekker warm zijn mensen liggen er half naakt en de oefenzaal is om te sporten. Dus weet hoe vervelend het is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 2:19

Superlief! Heel erg bedankt.smile kijk straks ff uitgebreid, nu geen tijd.

Minx, thnx voor rond willen kijken - maat 34/36. Verschilt nog wel eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Minx wo 9 jan 2013 - 2:41

zo'n colbert bijvoorbeeld
Kledingadvies - wisselende temperatuur L23050_604

Zo'n vestje met een mooie sjaal en blouse kan het weer helemaal netjes maken.
Kledingadvies - wisselende temperatuur N28819_963

Of net wat speelser. Maar weet natuurlijk niet hoe ze op je werk daar tegenover staan
Kledingadvies - wisselende temperatuur TW125075201_JacquardLace_Evergreen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies - wisselende temperatuur Empty Re: Kledingadvies - wisselende temperatuur

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum