Ikea ontbijt?
+5
Zora
Phileine
Happydobby
Zininzon
Pussycat
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ikea ontbijt?
Heb dat nog nooit gedaan eigenlijk...
Maar zou dat dus druk zijn?
Dan heb ik het over de ikea ontbijt voor 1 euro. Mensen hier die dat wel eens doen?
Maar zou dat dus druk zijn?
Dan heb ik het over de ikea ontbijt voor 1 euro. Mensen hier die dat wel eens doen?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Ikea ontbijt?
Bij de Ikea bij mij in de buurt staan in weekenden en vakanties rijen voor de kassa en je moet geluk hebben om een tafel te vinden.
Door de week geen problemen
Door de week geen problemen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Nooit geprobeerd, wij gaan altijd voor de gehaktballen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dat is druk, maar best wel de moeite waard. Voor een ontbijt voor een eurootje wil ik best in een drukke ballenbakbende zitten
Gast- Gast
Hmm moet er niet aan denken s'ochtend gehaktballen
En wij gaan naar utrecht.
En wij gaan naar utrecht.
Pussycat- Ratel
Wel eens gedaan. Wel druk, maar altijd nog wel een plekje kunnen vinden en rijen bij de kassa niet langer dan anders!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Gisteren gedaan. De koffie was trouwens heel vies!
Ach ja en de 2e bakkie is gratis toch?
Nou ja voor de kwaliteit hoef je het denk ik ook niet echt te doen... en anders neem ik de 2e keer gewoon thee
Of zou het gewoon aan je zwangerschap liggen?
Pussycat- Ratel
Smikkell schreef:Best goed te doen voor een euro..
Dat dacht ik dus ook.. Dat doe ik thuis niet voor 1 euro
Pussycat- Ratel
Nou, terwijl wij koffie stonden te tappen, ging iemand theewater pakken, vlg mij lag het daaraan. Degene met wie ik was vond het ook vies, en die is niet zwanger.Pussycat schreef:ProudMama schreef:Gisteren gedaan. De koffie was trouwens heel vies!
Ach ja en de 2e bakkie is gratis toch?
Nou ja voor de kwaliteit hoef je het denk ik ook niet echt te doen... en anders neem ik de 2e keer gewoon thee
Of zou het gewoon aan je zwangerschap liggen?
Gast- Gast
En de eieren zijn al gepeld. Al doet het plaatje anders vermoeden. Ik heb me daarna weken afgevraagd wie al die eieren gepeld zou hebben? Fabrieken vol Chinese vrouwtjes? Grote machines die heel goed eieren kunnen pellen zonder de eieren zelf te beschadigen? Gemische middelen die de schil doen oplossen?
Laatst aangepast door Smikkell op vr 27 mei 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wist niet dat ze ook ontbijt hadden, dat ga ik binnenkort eens proberen! Woon toch vlakbij (lees: op loopafstand) van de Ikea :-)
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Op het plaatje ziet het er goed uit! Beter dan het ontbijt wat je in frankrijk in een hotel krijg.
Happydobby- Ratel
Huh? Ik heb gister zelf moeten pellen hoor!Smikkell schreef:En de eieren zijn al gepeld. Al doet het plaatje anders vermoeden. Ik heb me daarna weken afgevraagd wie al die eieren gepeld zou hebben? Fabrieken vol chinese vrouwtjes? Grote machines die heel goed eieren kunnen pellen zonder de eieren zelf te beschadigen? gemische middelen die de schil doen oplossen?
Gast- Gast
Is prima hoor. Wel druk inderdaad, maar kan altijd gewoon een plekje vinden. Morgen ga ik het euro-ontbijtje proberen van de HEMA
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
ProudMama schreef:Huh? Ik heb gister zelf moeten pellen hoor!Smikkell schreef:En de eieren zijn al gepeld. Al doet het plaatje anders vermoeden. Ik heb me daarna weken afgevraagd wie al die eieren gepeld zou hebben? Fabrieken vol chinese vrouwtjes? Grote machines die heel goed eieren kunnen pellen zonder de eieren zelf te beschadigen? gemische middelen die de schil doen oplossen?
Zelf moeten pellen? Jeetje
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ow, hier liggen altijd schalen gepelde eieren (uit van die emmers)ProudMama schreef:Huh? Ik heb gister zelf moeten pellen hoor!Smikkell schreef:En de eieren zijn al gepeld. Al doet het plaatje anders vermoeden. Ik heb me daarna weken afgevraagd wie al die eieren gepeld zou hebben? Fabrieken vol chinese vrouwtjes? Grote machines die heel goed eieren kunnen pellen zonder de eieren zelf te beschadigen? gemische middelen die de schil doen oplossen?
Gast- Gast
Ik vind dat zwangere vrouwen die in bedden ergens in ziekenhuizen liggen te 'rusten', best ondertussen wat emmers eieren kunnen pellen en zo toch iets doen voor de maatschappijProudMama schreef:Waar ik ga niet.
Zora: alleen mijn eigen ei hoor, niet hun hele voorraad
Gast- Gast
Goed idee, ik lig hier tegen 3 lege bedden aan te kijken, geef me dan maar liever iets te doen!Smikkell schreef:Ik vind dat zwangere vrouwen die in bedden ergens in ziekenhuizen liggen te 'rusten', best ondertussen wat emmers eieren kunnen pellen en zo toch iets doen voor de maatschappijProudMama schreef:Waar ik ga niet.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Goed idee, ik lig hier tegen 3 lege bedden aan te kijken, geef me dan maar liever iets te doen!Smikkell schreef:Ik vind dat zwangere vrouwen die in bedden ergens in ziekenhuizen liggen te 'rusten', best ondertussen wat emmers eieren kunnen pellen en zo toch iets doen voor de maatschappijProudMama schreef:Waar ik ga niet.
Jeetje, lig je alleen?
Ik neem ook wel eens mijn groenten mee naar het werk, er zijn altijd bejaarden die willen schillen haha.
Happydobby- Ratel
Prachtige vergelijking..Happydobby schreef:ProudMama schreef:Goed idee, ik lig hier tegen 3 lege bedden aan te kijken, geef me dan maar liever iets te doen!Smikkell schreef:Ik vind dat zwangere vrouwen die in bedden ergens in ziekenhuizen liggen te 'rusten', best ondertussen wat emmers eieren kunnen pellen en zo toch iets doen voor de maatschappijProudMama schreef:Waar ik ga niet.
Jeetje, lig je alleen?
Ik neem ook wel eens mijn groenten mee naar het werk, er zijn altijd bejaarden die willen schillen haha.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: