Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is leuk uit Amerika?

+5
Lady4
Prosecco
JD
Happydobby
Jeanette
9 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat is leuk uit Amerika? - Pagina 3 Empty Re: Wat is leuk uit Amerika?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:24

Happydobby schreef:
Punk'd schreef:Ik vind trouwens abercrombie wel wat kleiner vallen.. Ik heb bijna altijd S, maar van zo'n trui moest ik wel een M hebben, anders zat hij te strak bij mij armen.

Dat klopt, in Amerika valt veel kleding kleiner, ook bij de Old Navy pas ik altijd de kleding want anders zit het krap.

Hm ik vind het altijd wel meevallen juist. Twee jaar geleden paste ik daar nog de M!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 vr 27 mei 2011 - 9:36

Marin schreef:
Lady4 schreef:
Marin schreef:Ik vind dat vest van dat plaatje meer een jasje trouwens, door die knopen.

Ik ga even kijken welke ik allemaal zou willen
Maar ik kan hem niet vinden op de site..

Het is toch deze?

Jullie zitten op een andere site. Ik zat op een Nederlandse, die het invoert. Wel met een veilig online kopen keurmerk, overigens.

Weet even niet meer welke , want dat was op mijn laptop en ik typ dit vanaf mijn iPhone.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:37

Oh ja daar zullen ze niet alles hebben, en misschien niet de collectie van nu, maar de oude.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:22

Ik genoot juist heel erg van de maaltijden aan boord, tijdens zo'n lange vlucht zijn dat echt m'n lichtpuntjes.:P In september gaan we pas echt lowbudget vliegen, met Icelandair. Daar krijg je alleen je drinken gratis, als je snacks of een warme maaltijd wil, moet je betalen.

Verder qua vliegtuigmaatschappijen naar Amerika heb ik natuurlijk nog niet zoveel ervaring, maar weet wel dat ik ruim de voorkeur geef aan British Airways boven American Airlines.

Laatst aangepast door freakielief op vr 27 mei 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 27 mei 2011 - 10:29

freakielief schreef:

Verder qua vliegtuigmaatschappijen naar Amerika heb ik natuurlijk nog niet zoveel ervaring, maar weet wel dat ik ruim de voorkeur geef aan British Airways boven American Airlines.

Als je bij American Airlines boekt vanaf Amsterdam dan vlieg je met British airways, hetzelfde verhaal als klm/delta.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:34

Happydobby schreef:
freakielief schreef:Verder qua vliegtuigmaatschappijen naar Amerika heb ik natuurlijk nog niet zoveel ervaring, maar weet wel dat ik ruim de voorkeur geef aan British Airways boven American Airlines.
Als je bij American Airlines boekt vanaf Amsterdam dan vlieg je met British airways, hetzelfde verhaal als klm/delta.
Hangt er misschien vanaf of je een overstap hebt, wij zijn naar Londen gevlogen met BA, maar vanaf Londen naar NY met AA. Op de terugvlucht wel helemaal met BA.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 27 mei 2011 - 10:38

freakielief schreef:
Happydobby schreef:
freakielief schreef:Verder qua vliegtuigmaatschappijen naar Amerika heb ik natuurlijk nog niet zoveel ervaring, maar weet wel dat ik ruim de voorkeur geef aan British Airways boven American Airlines.
Hangt er misschien vanaf of je een overstap hebt, wij zijn naar Londen gevlogen met BA, maar vanaf Londen naar NY met AA. Op de terugvlucht wel helemaal met BA.

ja dat kan ook, wij hadden naar seattle ook een rechtstreekse heenvlucht met delta en terug een overstap, ook met delta maar overstappen was goedkoper dan rechtstreeks.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 10:44

Woei, nou heb ik ondanks de stomme lange heenreis wel weer heel veel zin om te gaan!smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 15:03

Ik zit nu in de US en ik vind dat vest wel erg leuk!! Ga eens kijken of ik nog naar A&F kan gaan... vast wel. Is wel duur maar ik ben hier niet zo vaak he :P

Ik heb trouwens gevlogen met US Airways en die vliegtuigen zijn best crappy ook. Dat wist ik van tevoren maar het scheelde nu in prijs en vliegafstand met andere airlines.. heb ook eens met United gevlogen en die vond ik heel fijn.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 27 mei 2011 - 20:01

Ik weet niet of je makeup gebruikt, maar in Amerika en Canada is het echt veel goedkoper, ik sla meestal wel wat in.. mascara van Maybelline en ook veel oogschaduw daarvan.

Tja uggs zal ik dan ook wel graag mee willen.. jammer dat die te duur zijn. Ik weet ook dat mijn zus bij Victoria Secret lingerie heeft gekocht omdat dat goedkoper was... En mijn vriend heeft daar een zonnebril gekocht omdat het goedkoper was. Misschien heb je er wat aan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 21:09

Ik heb in Londen bij A&F een trui gepast en die vond ik ook klein vallen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:14

Ik las trouwens dat er in Milaan ook een A&F zit.. Weet iemand hoe het daar is qua prijzen? (Omdat ze in Londen 80 Dollar gewoon 80 Pond hebben gemaakt :P )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:15

Jaaa in Londen is het inderdaad ook gewoon duur. Zucht, ik wil naar Amerika :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:16

Lady4 schreef:
Marin schreef:
Lady4 schreef:
Marin schreef:Ik vind dat vest van dat plaatje meer een jasje trouwens, door die knopen.

Ik ga even kijken welke ik allemaal zou willen
Maar ik kan hem niet vinden op de site..

Het is toch deze?

Jullie zitten op een andere site. Ik zat op een Nederlandse, die het invoert. Wel met een veilig online kopen keurmerk, overigens.

Weet even niet meer welke , want dat was op mijn laptop en ik typ dit vanaf mijn iPhone.

Als ik via Abercrombie.com bestel en ik geef aan billing/adress in Nederland.. kan ik gewoon alles bestellen smile .. Als ik naar Abercrombie.nl ga is er ineens heel veel niet.. Dus gewoon naar .com gaan :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:17

Fauve schreef:Jaaa in Londen is het inderdaad ook gewoon duur. Zucht, ik wil naar Amerika :P

Ja ik ook.. Zit nog steeds te twijfelen om volgende zomer een summercourse te gaan volgen in NYC.. Maar omdat ik in Amsterdam zo gefaald heb :P staan mijn ouders/vriend niet meer 100% achter mij..

Terwijl ik denk dat een summercourse echt anders is dan een stage.. Helemaal omdat iedereen overal vandaan komt en niemand kent..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:22

Hoe lang is zo'n summer course Punk'd?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:27

Fauve schreef:Hoe lang is zo'n summer course Punk'd?

Ligt eraan.. Ik wil een cursus fashion design (of iets in die richting gaan doen).. Die zijn tussen de 5/6 weken op Parsons.

Schrok me wel dood van de prijs haha.. maar ik vind het wel echt iets waarmee ik mijn (saaie studententijd) toch mooi/leuk kan afsluiten. De Cursus (exc. materiaal) kost 3000 dollar.. en 5/6 weken internet op de campus 1900 dollar..

Ik ben dus flink aan het sparen mocht ik het gaan doen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:30

Ooooh Parsons! OMG OMG, wat gaaf Very Happy Kijk je ook Project Runway? Wink Ik denk dat 5/6 weken best te doen is.

Ehh we gaan wel een beetje off-topic :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:30

Fauve schreef:Ooooh Parsons! OMG OMG, wat gaaf Very Happy Kijk je ook Project Runway? Wink Ik denk dat 5/6 weken best te doen is.

Ehh we gaan wel een beetje off-topic :P

Jaah haha ik stuur je even een pm :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 22:33

Is goed :P

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi vr 27 mei 2011 - 22:58

I loooovvvveeee A&F en American Eagle Outfitters.

Die jeans zijn echt super, altijd lang genoeg en zitten perfect. Helaas ben ik afgelopen weekend uit mn eerste gescheurd, die had ik NY gekocht in 2008. Gelukkig gaat mijn zus in Juli naar Amerika, dus ik ga maar even een wishlist samenstellen Wink

Het vest wat eerder gepost is, zoiets heb ik trouwens maar dan met een dubbele rij knopen. Gewoon heerlijk voor thuis op de bank!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 23:02

Bij mij hebben veel mensen ook al een wensenlijst ingediend. Ik neem alleen voor mezelf dingen mee terug, misschien wat voor mn moeder en zusje. Verder niks.

Maar die truien zijn erg leuk, ga ik ook voor kijken!

Gast
Gast

Bericht  TNMN za 28 mei 2011 - 1:19

Marin schreef:
Fauve schreef:In Londen is het trouwens ook heel donker in de Abercrombie winkel!

Ja da's ook een flagshipstore. Maar twijfel nou of het niet in elke winkel zo is. Ik kan het me niet herinneren :P

En ja, in die tijd droeg ik vaak nog twee verschillende sokken hahaa.

In Glasgow is de winkel net een discotheek, heel donker en keiharde muziek. Evil or Very Mad
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:41

Misschien een zonnebril?

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame za 28 mei 2011 - 20:33

uggs!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: