Wat is leuk uit Amerika?
+5
Lady4
Prosecco
JD
Happydobby
Jeanette
9 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat is leuk uit Amerika?
Hahaha leuk! Nou dan krijg je vast wel iets leuks
ik weet nog dat mijn vader toen hij voor 't eerst naar Amerika ging, voor mij een gi-gan-tische Mickey Mouse knuffel mee had genomen. Ik was toen 4 en dat beest was nog groter dan ik
VH heeft net Starbucks oploskoffie voor me meegenomen, daar ben ik ook zo blij mee.
ik weet nog dat mijn vader toen hij voor 't eerst naar Amerika ging, voor mij een gi-gan-tische Mickey Mouse knuffel mee had genomen. Ik was toen 4 en dat beest was nog groter dan ik
VH heeft net Starbucks oploskoffie voor me meegenomen, daar ben ik ook zo blij mee.
Gast- Gast
Ik heb allemaal mooie cadeautjes uit het buitenland. Vroeger was mijn vader door de hele wereld voor zijn werk, van Australie tot Kuala Lumpur, en kreeg als kind altijd een cadeautje uit het land, heb een mooie kangaroeknuffel en dat soort dingen. En nu gaat die alleen nog maar naar Amerika.
Gast- Gast
Marin schreef:Happydobby schreef:, altijd als we met hun vliegen krijg je de keus chicken or pasta. Echt weinig variatie.
Hahaha dat is heel standaard hoor, dat ligt niet aan Delta. Dat is altijd zo op vluchten naar Amerika. Ik hoor het ze zo zeggen: chicken or pasta, chicken or pasta, chicken or pasta.
Ja erg he, Ik ben 2 keer naar USA geweest en allebei met Delta. en het is altijd hetzelfde eten, zo ranzig.
Bij KLM is het eten veel beter, ontbijt met fruit, broodje, yoghurt en een pannekoek, en bij Delta, zo'n kant en klaar broodje en een banaan!
Owja en oreo koekjes, ze hebben daar veel smaken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Marin schreef:Happydobby schreef:, altijd als we met hun vliegen krijg je de keus chicken or pasta. Echt weinig variatie.
Hahaha dat is heel standaard hoor, dat ligt niet aan Delta. Dat is altijd zo op vluchten naar Amerika. Ik hoor het ze zo zeggen: chicken or pasta, chicken or pasta, chicken or pasta.
Ja erg he, Ik ben 2 keer naar USA geweest en allebei met Delta. en het is altijd hetzelfde eten, zo ranzig.
Bij KLM is het eten veel beter, ontbijt met fruit, broodje, yoghurt en een pannekoek, en bij Delta, zo'n kant en klaar broodje en een banaan!
Owja en oreo koekjes, ze hebben daar veel smaken.
Ik heb volgens mij 1 x met Delta gevlogen. KLM is de slechtste maatschappij, omdat die meestal door Northwest wordt uitgevoert en dat zijn oude vliegtuigen. United en Continental zijn mijn favorieten en C. hoort tegenwoordig bij UA. Ik vind eigenlijk overal het eten gelijk en ik vind het altijd wel lekker
Het enige crappy is dat je tegenwoordig alleen op de intercontinentale vluchten gratis eten krijgt, en bij een binnenlandse vlucht (dus bijv van Washington naar San Francisco, als je over moet stappen), moet je betalen. Terwijl die vlucht net zo lang duurt Dat is wel irritant, maar zo gaat dat tegenwoordig helaas, dat is binnen Europa ook zo met al die goedkopere airlines.
Gast- Gast
Marin schreef:Happydobby schreef:, altijd als we met hun vliegen krijg je de keus chicken or pasta. Echt weinig variatie.
Klm doet dat ook inderdaad Toen ik naar Japan vloog hadden we keus uit chicken or rice
Gast- Gast
Ja het is niet alsof je van een menukaart mag kiezen ofzo
Het is al heel wat dat er keuze is! Alhoewel dat in first class misschien wel zo is? Geen idee, ik ben nog nooit met first class gevlogen!
Het is al heel wat dat er keuze is! Alhoewel dat in first class misschien wel zo is? Geen idee, ik ben nog nooit met first class gevlogen!
Gast- Gast
Marin schreef: Geen idee, ik ben nog nooitmet first classgevlogen!
Gast- Gast
misschien deze met een grote strik eromheen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:misschien deze met een grote strik eromheen??
Mag ook zonder strik hoor
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
[quote="Prosecco"]
Gewoon zonder kleren is ook goed.
*Marietje* schreef:misschien deze met een grote strik eromheen??
Gast- Gast
Dat vest is echt mooi! Kun je dat in NL ook ergens bestellen??
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Marin"]
Beter nog haha
Prosecco schreef:*Marietje* schreef:misschien deze met een grote strik eromheen??
Beter nog haha
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
[quote="Marin"]
oke oke zonder strik én zonder kleren....scheelt weer een hoop uitpak en uitkleedwerk!Prosecco schreef:*Marietje* schreef:misschien deze met een grote strik eromheen??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
ohh ik hou van abercrombie.
Mijn ouders hadden uit new york heel veel meegenomen voor mij.. Ik had ze een boodschappenlijst meegegeven met plaatjes en maten.. (en eventueel 2e keuzes haha).. Die hebben ze daar aan een meid gegeven die daar werkte.. Die vond het helemaal leuk dat ze voor een meid in Nederland, aan de hand van een lijstje kleding mocht pakken en inpakken ..
In Londen ben ik ook geweest.. Alleen even voor de sfeer.. Die prijzen daar zijn belachelijk! Gewoon dollar naar pond omgezet.. 80 dollar = 80 pond.. (euh no way, ik laat me niet zo naaien haha)..
Wil nu een keer online bestellen (doet mijn paps wel eens, die is abercrombie broek fan).. maar de verzendkosten/invoerrechten vind ik zo klote..
Mijn ouders hadden uit new york heel veel meegenomen voor mij.. Ik had ze een boodschappenlijst meegegeven met plaatjes en maten.. (en eventueel 2e keuzes haha).. Die hebben ze daar aan een meid gegeven die daar werkte.. Die vond het helemaal leuk dat ze voor een meid in Nederland, aan de hand van een lijstje kleding mocht pakken en inpakken ..
In Londen ben ik ook geweest.. Alleen even voor de sfeer.. Die prijzen daar zijn belachelijk! Gewoon dollar naar pond omgezet.. 80 dollar = 80 pond.. (euh no way, ik laat me niet zo naaien haha)..
Wil nu een keer online bestellen (doet mijn paps wel eens, die is abercrombie broek fan).. maar de verzendkosten/invoerrechten vind ik zo klote..
Gast- Gast
@marit, Northwest is nu ook Delta geworden en KLM en Delta werken nu nog meer samen waardoor je als je bij KLM boekt naar USA je dus heel veel kans hebt om met Delta te gaan.
Delta heeft trouwens ook veel oude vliegtuigen, de boeing 757 word al jaren niet meer gemaakt maar hun vliegen er nog steeds mee omdat ze zuinig zijn.
Wat wij ook altijd uit Amerika willen hebben is seasoned salt, ik strooi dat over mijn eten. Zo lekker
Delta heeft trouwens ook veel oude vliegtuigen, de boeing 757 word al jaren niet meer gemaakt maar hun vliegen er nog steeds mee omdat ze zuinig zijn.
Wat wij ook altijd uit Amerika willen hebben is seasoned salt, ik strooi dat over mijn eten. Zo lekker
Happydobby- Ratel
Ik vind trouwens abercrombie wel wat kleiner vallen.. Ik heb bijna altijd S, maar van zo'n trui moest ik wel een M hebben, anders zat hij te strak bij mij armen.
Deze wil ik nu graag hebben - Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit niet 'gewoon' draag maar meer op chill dagen of als ik even snel naar de supermarkt moet.
Deze vind ik leuk voor sporten.
Deze wil ik nu graag hebben - Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit niet 'gewoon' draag maar meer op chill dagen of als ik even snel naar de supermarkt moet.
Deze vind ik leuk voor sporten.
Gast- Gast
IK WIL DAT VEST!!
Lady4- Ratel
Happydobby schreef:@marit, Northwest is nu ook Delta geworden en KLM en Delta werken nu nog meer samen waardoor je als je bij KLM boekt naar USA je dus heel veel kans hebt om met Delta te gaan.
Oh da's balen dan krijg je nog meer crappy vliegtuigen er bij. Maar ik spaar nu punten van United, dus ik vlieg tegenwoordig het liefst met United. Nog 2 vluchten en ik heb al genoeg punten voor een gratis binnenlandse vlucht
En sowieso hebben United en Continental de mooiste vliegtuigen van al deze airlines..
Seasoned salt kan je toch ook gewoon bij de supermarkt in NL kopen? Heb het vaak genoeg gezien althans. Of hebben ze in Amerika een speciaal smaakje wat ze hier niet hebben?
De waslijst wat ik uit Amerika meeneem is echt enorm, van Neutrogena Facewash tot Burts Bees lipbalm tot supermarktproducten tot kleren tot tja, wat niet
Gast- Gast
Ik vind dat vest van dat plaatje meer een jasje trouwens, door die knopen.
Ik ga even kijken welke ik allemaal zou willen
Gast- Gast
Ohh marin die met dat strikje is leuk.. haha de enige afwijkende kleur
Gast- Gast
Haha ja die vond ik toch leuker in 't wit. Maar het Hollister vest wat ik nu aan heb, is weer diezelfde kleur donkerblauw. En ik heb nog een Hollister shirtje in die kleur, en twee A&F topjes, en een A&F korte broek. Argh ik ben echt erg!
Gast- Gast
Maar ik kan hem niet vinden op de site..Marin schreef:Ik vind dat vest van dat plaatje meer een jasje trouwens, door die knopen.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Maar ik kan hem niet vinden op de site..Marin schreef:Ik vind dat vest van dat plaatje meer een jasje trouwens, door die knopen.
Het is toch deze?
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik vind trouwens abercrombie wel wat kleiner vallen.. Ik heb bijna altijd S, maar van zo'n trui moest ik wel een M hebben, anders zat hij te strak bij mij armen.
Dat klopt, in Amerika valt veel kleding kleiner, ook bij de Old Navy pas ik altijd de kleding want anders zit het krap.
Happydobby- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk en minder leuk op het forum
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Welke Amerika foto?
» Amerika en medicijnen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Welke Amerika foto?
» Amerika en medicijnen
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: