Handbagage Easyjet
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Handbagage Easyjet
Aangezien er verschillende dingen op de site staan; wie weet hoeveel kg handbagage je mee mag bij Easyjet? Is het echt maar 5 kg of gaat het meer om de afmetingen?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Handbagage Easyjet
Ze wegen niet, dus het gaat meer om het formaat. Maar het belangrijkste is dat je maar 1 stuk handbagage bij je hebt. Je kunt wel stiekem eentje extra meenemen zo onder je jas meesmokkelen (heb ik vaak gedaan), of iets kopen op 't vliegveld en wat spullen in die plastic tas doen (ook vaak gedaan), maar officieel mag je maar 1 stuk handbagage mee nemen (en dat geld dus ook voor rugzak en kleine handtas, dat mag dus niet!). Ze zijn daar vrij streng in, en anders moet je bijbetalen.
Gast- Gast
Okee, top dankjewel!Marin schreef:Ze wegen niet, dus het gaat meer om het formaat. Maar het belangrijkste is dat je maar 1 stuk handbagage bij je hebt. Je kunt wel stiekem eentje extra meenemen zo onder je jas meesmokkelen (heb ik vaak gedaan), of iets kopen op 't vliegveld en wat spullen in die plastic tas doen (ook vaak gedaan), maar officieel mag je maar 1 stuk handbagage mee nemen (en dat geld dus ook voor rugzak en kleine handtas, dat mag dus niet!). Ze zijn daar vrij streng in, en anders moet je bijbetalen.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Marin schreef:Ze wegen niet, dus het gaat meer om het formaat. Maar het belangrijkste is dat je maar 1 stuk handbagage bij je hebt. Je kunt wel stiekem eentje extra meenemen zo onder je jas meesmokkelen (heb ik vaak gedaan), of iets kopen op 't vliegveld en wat spullen in die plastic tas doen (ook vaak gedaan), maar officieel mag je maar 1 stuk handbagage mee nemen (en dat geld dus ook voor rugzak en kleine handtas, dat mag dus niet!). Ze zijn daar vrij streng in, en anders moet je bijbetalen.
Tegenwoordig zijn ze ook streng op kleine handtasjes als 2e stuk of een plastic tasje met aankopen. Het moet allemaal in 1 tas passen en zo moet je het presenteren... Past het niet, dan moet je inchecken en betalen. Daar verdienen ze op dus ze worden steeds strenger. Maar bij Easyjet hebben ze mij tot nu toe nooit gewogen idd. De formaten moeten wel echt kloppen. Past het niet in zo'n ijzeren bakje, dan moet je wederom inchecken en betalen. Neem gewoon zo weinig mogelijk mee zou ik zeggen. Kun je daar ook nog wat shoppen .
Gast- Gast
Zusje schreef:Marin schreef:Ze wegen niet, dus het gaat meer om het formaat. Maar het belangrijkste is dat je maar 1 stuk handbagage bij je hebt. Je kunt wel stiekem eentje extra meenemen zo onder je jas meesmokkelen (heb ik vaak gedaan), of iets kopen op 't vliegveld en wat spullen in die plastic tas doen (ook vaak gedaan), maar officieel mag je maar 1 stuk handbagage mee nemen (en dat geld dus ook voor rugzak en kleine handtas, dat mag dus niet!). Ze zijn daar vrij streng in, en anders moet je bijbetalen.
Tegenwoordig zijn ze ook streng op kleine handtasjes als 2e stuk of een plastic tasje met aankopen. Het moet allemaal in 1 tas passen en zo moet je het presenteren... Past het niet, dan moet je inchecken en betalen. Daar verdienen ze op dus ze worden steeds strenger. Maar bij Easyjet hebben ze mij tot nu toe nooit gewogen idd. De formaten moeten wel echt kloppen. Past het niet in zo'n ijzeren bakje, dan moet je wederom inchecken en betalen. Neem gewoon zo weinig mogelijk mee zou ik zeggen. Kun je daar ook nog wat shoppen .
Bij easyjet mag je onbeperkt gewicht meenemen als handbagage als het maar in het juiste formaat tas/koffer zit en je het zelfstandig in en uit de overheadlockers kan plaatsen. Dus klopt dat ze niet wegen bij Easyjet.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Handbagage EasyJet
» Online inchecken easyjet?
» Handbagage schiphol
» Ryanair + handbagage
» Wat zit er in jouw handbagage?
» Online inchecken easyjet?
» Handbagage schiphol