Online inchecken easyjet?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Online inchecken easyjet?
Ik hoop dat jullie hier iets meer van snappen als ik...Aankomende week ga ik op vakantie voor een paar dagen met moeder en zusje en de tickets zijn in maart besteld online. Nou dacht mijn moeder dat ze gewoon de instapkaarten kon uitprinten en dan die mee te nemen daar schiphol. Maar in een andere mail hebben ze het over online inchecken..echter lukt ons dit niet. Als ik dat doe kom ik weer gewoon op de site met de te downloaden of de te printen instapkaarten. Hoef ik dan niet online in te checken?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Online inchecken easyjet?
Je bedoelt met instapkaarten toch echt de kaarten die je aan de gate laat zien, en niet de e-tickets? Dan ben je al online ingecheckt namelijk.
edit:
Voor de duidelijkheid: Er zit dus een verschil tussen het e-ticket, wat je in je email kreeg, en een instapkaart. Met dat eerste moet je nog naar de balie (of online inchecken als dat wel lukt), met dat tweede is het online inchecken gelukt en kan je naar de gate.
edit:
Voor de duidelijkheid: Er zit dus een verschil tussen het e-ticket, wat je in je email kreeg, en een instapkaart. Met dat eerste moet je nog naar de balie (of online inchecken als dat wel lukt), met dat tweede is het online inchecken gelukt en kan je naar de gate.
Gast- Gast
Als je je boardingtickets hebt gekregen staat er heel groot BOARDINGPASS op, anders heb je andere tickets. Je kunt pas 24 uur van tevoren inchecken via internet.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Volgens mij is online inchecken verplicht bij easyjet.
Heel simpel, een dag van te voren ofzo ga je naar de site van easyjet,klik je op online inchecken. Je moet wat gegevens invullen en klaar. Je kan dan gelijk je boardingpass printen en hoeft dan niet langs de incheckbalie (tenzij je bagage moet droppen) maar gelijk door security.
Heel simpel, een dag van te voren ofzo ga je naar de site van easyjet,klik je op online inchecken. Je moet wat gegevens invullen en klaar. Je kan dan gelijk je boardingpass printen en hoeft dan niet langs de incheckbalie (tenzij je bagage moet droppen) maar gelijk door security.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
luisa schreef:Volgens mij is online inchecken verplicht bij easyjet.
Nee hoor, da's Ryanair. Easyjet kan ook gewoon aan de balie, of ze hebben het net dit jaar veranderd.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» Handbagage Easyjet
» Handbagage EasyJet
» H&M online
» Online sale
» Handbagage Easyjet
» Handbagage EasyJet
» H&M online
» Online sale
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: