Mexico, Guatemala en Belize.. malariapillen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mexico, Guatemala en Belize.. malariapillen?
Weet iemand of dit moet? Ik kan het op internet niet duidelijk vinden. We willen de mayaroute gaan doen, maar ook zwanger worden.. en dat mag niet met malaria pillen.
Iemand ervaring? Morgen ook maar even de GGD bellen.
Iemand ervaring? Morgen ook maar even de GGD bellen.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Mexico, Guatemala en Belize.. malariapillen?
Jep, mij werd aangeraden ze wel mee te nemen, voor precies dezelfde reis
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
En je hebt ze dus ook gebruikt?Zora schreef:Jep, mij werd aangeraden ze wel mee te nemen, voor precies dezelfde reis
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Haha ja dus volgens mij moest ik een dag f 2 van tevoren beginnen, en zelfs na terugkomst nog een paar dagen... Hangt er volgens mij ook wel een beetje van af wat je gaat doen, maar als je de jungle ingaat...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag op tv laatst iemand die Malaria had.. Het schijnt dat dat nooit meer uit je lichaam gaat! (Die persoon moest de rest van zijn leven medicijnen slikken..)
Lijkt me wel belangrijk om dat te voorkomen!
Wel ontzettend gaaf dat je de jungle in gaat zeg! Heel erg stoer.
Lijkt me wel belangrijk om dat te voorkomen!
Wel ontzettend gaaf dat je de jungle in gaat zeg! Heel erg stoer.
Gast- Gast
Echt waar? Volgens mij krijg je dan een antibiotica kuur. Als je besmet bent met malaria krijg je dus parasieten in je lichaam en als die dan dood gaan door anti biotica is het toch weg of denk ik nu te simpel? Dengue moet je wel voor oppassen, als je dat een 2e keer krijgt kan je echt problemen krijgen, hersenbloedingen etc. Ik heb tijdje terug Malarone geslikt maar ik kreeg er enorme buikpijn van, ook de hele tijd diaree, hoofdpijn.. Ik zou even goed kijken naar de bijwerkingen eerst, want het verpest echt je reis nogal
Gast- Gast
Ik weet niet zeker of die pillen in dat gebied nodig zijn maar als je ze gaat nemen wil ik je aanraden om Malarone te nemen en geen Lariam ook al is deze een stuk goedkoper. Dit laatste middel heeft veel bijwerkingen en kan zelfs depressies en psychoses veroorzaken!
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: