Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren??

Ga naar beneden

Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren?? Empty Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren??

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 6:29

Ben 5,5 maand geleden bevallen en heb sinds anderhalve week opeens onwijze pijn in mijn borsten! Ik geef al een paar maanden geen borstvoeding meer en ben bezig met mijn 4e pilstrip.

Zouden het toch nog hormonen oid kunnen zijn?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren?? Empty Re: Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren??

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:38

Ik denk dat de zwangerschapshormonen je lichaam inmiddels wel verlaten hebben. Maar wie weet iets anders hormonaals.

Gast
Gast

Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren?? Empty Re: Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren??

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:46

Twellie schreef:Ik denk dat de zwangerschapshormonen je lichaam inmiddels wel verlaten hebben. Maar wie weet iets anders hormonaals.

Ja, ik ga morgen naar de dokter ervoor. Ik vind het zó vreemd! Ik slik de pil en was twee weken geleden ongesteld dus ik kan bijna niet zwanger zijn.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 26 mei 2011 - 8:13

Misschien is het een bijwerking van de pil? Het kan zijn dat je lichaam op de huidige pil (die je voor je zwangerschap misschien ook al had) anders reageert na een zwangerschap. Ik reageer na mijn zwangerschap heel anders op de pil (doorbraakbloedingen, hoofdpijn, erge pijnen tijdens mijn menstruatie). En dit terwijl ik dezelfde pil voor mijn zwangerschap slikte en totaal geen last had. Morgen misschien even vragen bij je huisarts, of dit mogelijk is?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: