Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoort dit bij het ontzwangeren?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoort dit bij het ontzwangeren? Empty Hoort dit bij het ontzwangeren?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:28

De afgelopen 3 weken zit ik helemaal niet lekker in m'n vel. Ik ben heel prikkelbaar, ontzettend moe, zweet sneller, heb het erg druk in m'n lijf en hoofd, heb af en toe last van hartkloppingen en af en toe heb ik van de ikbenzwangerkwaaltjes zoals gevoelige tepels, last van m'n bekken etc. En voor de duidelijkheid, ik ben niet zwanger smile Ik ben gewoon echt helemaal mezelf niet bah.. Sad

Herkenbaar?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij het ontzwangeren? Empty Re: Hoort dit bij het ontzwangeren?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:30

Razz_ schreef:De afgelopen 3 weken zit ik helemaal niet lekker in m'n vel. Ik ben heel prikkelbaar, ontzettend moe, zweet sneller, heb het erg druk in m'n lijf en hoofd, heb af en toe last van hartkloppingen en af en toe heb ik van de ikbenzwangerkwaaltjes zoals gevoelige tepels, last van m'n bekken etc. En voor de duidelijkheid, ik ben niet zwanger smile Ik ben gewoon echt helemaal mezelf niet bah.. Sad

Herkenbaar?

Zo herkenbaar Sad maar of het met ontzwangeren te maken heeft....geen flauw idee, zit totaal niet lekker in me vel!

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 20 maa 2011 - 11:13

Ja ik denk het wel. Dit os zo'n typisch gevoel van blegh ik weet niet wat ik wil, ik heb een kindje en ben er nu aan gewend etc. Ik wil weer is wat anders gaan doen een keer.
Je lijf heeft 9 maanden nodig om te ontzwangeren. Moet je ook weer ongesteld worden? Dat kan namelijk de bekkenklachten veroorzaken.

Ik zou het ff aankijken en anders als je toch denkt dat er iets niet lekker zit dan laat je ff bloed prikken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 19:40

Mamsie schreef:Ja ik denk het wel. Dit os zo'n typisch gevoel van blegh ik weet niet wat ik wil, ik heb een kindje en ben er nu aan gewend etc. Ik wil weer is wat anders gaan doen een keer.
Je lijf heeft 9 maanden nodig om te ontzwangeren. Moet je ook weer ongesteld worden? Dat kan namelijk de bekkenklachten veroorzaken.

Ik zou het ff aankijken en anders als je toch denkt dat er iets niet lekker zit dan laat je ff bloed prikken.

Nee ik ben al een aantal keer ongesteld geworden dus daar ligt het niet aan. Maargoed nog 1 maand en 1 week en dan moeten de 9 maanden ontzwangeren voorbij zijn, nog even volhouden dus :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 21:00

ik heb dat ook...heel herkenbaar helaas, ben emotioneel soms ook nog gewoon een wrak, kan soms gewoon nog huilen om niets.

Maarja komt goed, haha

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 21:19

Razz_ schreef:De afgelopen 3 weken zit ik helemaal niet lekker in m'n vel. Ik ben heel prikkelbaar, ontzettend moe, zweet sneller, heb het erg druk in m'n lijf en hoofd, heb af en toe last van hartkloppingen en af en toe heb ik van de ikbenzwangerkwaaltjes zoals gevoelige tepels, last van m'n bekken etc. En voor de duidelijkheid, ik ben niet zwanger smile Ik ben gewoon echt helemaal mezelf niet bah.. Sad

Herkenbaar?

Het is net of ik dit zelf geschreven heb... Ben net 3 maanden geleden bevallen, dus ik kan nog ff Evil or Very Mad
Bah!

Gast
Gast

Bericht  Thunder zo 20 maa 2011 - 21:23

Bij mij duurde ontzwangeren wel wat langer dan 9 maanden hoor. Ik had niks van jouw klachten, maar ik was zo vergeetachtig als de pest (wat op het werk voor hilarische momenten heeft gezorgd) en had vreselijk last van haaruitval.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:05

Heel herkenbaar. nu mijn zoontje bijna 1 wordt, wordt ik ook steeds meer mezelf!

Gast
Gast

Bericht  loesje ma 21 maa 2011 - 1:23

[quote="Rataplan"][color=green][i]Bij mij duurde ontzwangeren wel wat langer dan 9 maanden hoor. Ik had niks van jouw klachten, maar ik was zo vergeetachtig als de pest (wat op het werk voor hilarische momenten heeft gezorgd) en had vreselijk last van haaruitval.[/i][/color][/quote]

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:30

Ik heb eigenlijk (in beide gevallen) helemaal geen last gehad van dat ontzwangeren Embarassed .

Maar ik lees dat je snel zweet en hartkloppingen hebt. Dat zou ik wel in de gaten houden. Bij mij waren dat kwaaltjes die te maken hadden met een overactieve schildklier. Dat komt veel vaker voor na een zwangerschap dan je denkt (ik meen bij 1 op de 9 vrouwen!). Ik had verder last van trillende handen, had het áltijd warm (ook als het objectief gezien koud was), een opgezette schildklier (dat ding onderin je hals) en een zenuwachtig/opgejaagd gevoel. Je zou dus altijd even bloed kunnen laten prikken, al is het maar om uit te sluiten dat het daar aan ligt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:49

oh ja dat haaruitval heb ik nog steeds enorm!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 7:59

Minneke schreef:Ik heb eigenlijk (in beide gevallen) helemaal geen last gehad van dat ontzwangeren Embarassed .

Maar ik lees dat je snel zweet en hartkloppingen hebt. Dat zou ik wel in de gaten houden. Bij mij waren dat kwaaltjes die te maken hadden met een overactieve schildklier. Dat komt veel vaker voor na een zwangerschap dan je denkt (ik meen bij 1 op de 9 vrouwen!). Ik had verder last van trillende handen, had het áltijd warm (ook als het objectief gezien koud was), een opgezette schildklier (dat ding onderin je hals) en een zenuwachtig/opgejaagd gevoel. Je zou dus altijd even bloed kunnen laten prikken, al is het maar om uit te sluiten dat het daar aan ligt.

Ohjee dat wist ik niet. Ik heb het nu echt sinds de laatste 3 weken. Ook trillende handen maar ik heb het niet altijd warm. Als ik me zo over 2 weken nog zo voel dat zal ik eens naar de huisarts gaan. Ik werk sinds deze week een dag minder en misschien dat dat ook een beetje gaat helpen. Dus ik wacht nog even 2 weekjes af.

Ik heb denk ik 2 a 3 maanden last gehad van haaruitval maar nu is m'n haar gelukkig een stuk dikker lijkt wel en heb niet extreem last van haaruitval

Gast
Gast

Bericht  Fiwen ma 21 maa 2011 - 10:06

Ohw wat herkenbaar! Ik vind het heel vervelend voor jullie, maar voor mezelf vind het erg fijn om te lezen dat ik me in ieder geval niet aanstel en dat er meer moeders last hebben van het ontzwangeren.

Hartkloppingen en zweten heb ik ook echt veel last van, vooral 's nachts. Ik zal het eens in de gaten houden en anders toch maar eens langs de huisarts gaan voor de zekerheid. Zeker die hartkloppingen, daar wordt ik soms gewoon helemaal naar van.
Verder ben ik nog zo labiel als het maar zijn kan. Bij iedere 'tegenslag' loop ik te huilen, ik vergeet echt alles en ben ontzettend moe.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 19:49

zeer herkenbaar !
Alleen duurde het bij mij ook veel langer dan die 9 maanden ! Ik geloof dat ik mezelf weer een beetje was toen S al bijna 1,5 was.
En dat haaruitval !!! Vreselijk ! Daar ben ik nu ook pas een tijdje vanaf !

Edit: nu moet ik zeggen dat ik tijdens de zwangerschap haast nergens last van heb gehad dus misschien dat ik de dubbele dosis heb gekregen erna hahah

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: