Wat zegt jouw avatar over jouw?
+42
Zininzon
RYW
Dennenappel
Rev3rie
Atelier Madame
Shisha
Highway
Oasis
Sjaantje
Laquisia
Chocolate Cookie
Phileine
Qiara
TGR
LWB
Zwoesj
Jeanette
Fearie
Ambivalence
Monte
Marsy28
Flippin' Bitch
Caramba
Polly
TNMN
SuperGrover
Antibes
Mamsie
Merai
Melis_je
Verde
Jente10
Tullow
Arwyn
Sterre
Paper Crown
Mida4you
SoGood
Guus
Blond
Sweety
Moezie
46 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat zegt jouw avatar over jouw?
Haha! Ja.. Ik vind het hartje eigenlijk ook niet zo leuk, maar ik vind de foto wel mooi. En het hartje past ook wel weer bij me.
Wel jammer dat er geen sterrenbellen uit zo'n ding komen, hoe cool zou dat zijn!
Wel jammer dat er geen sterrenbellen uit zo'n ding komen, hoe cool zou dat zijn!
Gast- Gast
Haha ja terwijl uit de multi-bellenblazers wel heel veel bellen tegelijk kwamen, dus ze snapte er niets van
maar ik vind je plaatje ook mooi hoor schat
maar ik vind je plaatje ook mooi hoor schat
Gast- Gast
Off topic: Marin, heb je mijn PM gezien?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ja Super lief van je. En ik ben er nog even over aan het nadenken, want ik weet het niet goed. Maar ik kom er op terug!
Gast- Gast
Is goed, ik hoor het wel
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Powerbabe schreef:Haha! Ja.. Ik vind het hartje eigenlijk ook niet zo leuk, maar ik vind de foto wel mooi. En het hartje past ook wel weer bij me.
Ik vind hem een beetje softy .. Bij powerbabe denk ik meer aan zoiets..(al ben jij volgens mij ook wel een lief typje, en dan past die avatar die je hebt juist wel erg goed )
Of krachtig maar wel classy
whaha deze is een grapje hoor
Gast- Gast
Vind je 't niet raar om een foto van iemand te doen, die je eigenlijk niet kent?
Gast- Gast
Die plaatjes staan toch gewoon op internet? Dan maakt dat vrij weinig uit lijkt me..Marin schreef:Vind je 't niet raar om een foto van iemand te doen, die je eigenlijk niet kent?
Gast- Gast
Haha, je hebt wel gelijk hoor punk'd! Maar ik ben helemaal geen Evil bitch.. Maar ik vind een paar van jouw foto's wel mooi. Alleen ik wil eigenlijk geen foto van een blonde vrouw, geen idee waarom, maar dat past gewoon niet bij me haha.
Ik sla ze op, dan kan ik daar volgende keer 1 van gebruiken .
Ik sla ze op, dan kan ik daar volgende keer 1 van gebruiken .
Gast- Gast
Storm schreef:Die plaatjes staan toch gewoon op internet? Dan maakt dat vrij weinig uit lijkt me..Marin schreef:Vind je 't niet raar om een foto van iemand te doen, die je eigenlijk niet kent?
Nee zo bedoel ik het niet, maar gewoon het feit dat het iemand is die je niet kent. Dat is zo nietszeggend voor jezelf.
Gast- Gast
nou ik ken de personen die erop staan dan niet, maar wel diegene die hem gemaakt heeft...
maar euhm nu ik erover nadenk maakt het me eigenlijk niet uit en gaat het meer om het beeld dan de persoon
maar euhm nu ik erover nadenk maakt het me eigenlijk niet uit en gaat het meer om het beeld dan de persoon
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Marin schreef:Vind je 't niet raar om een foto van iemand te doen, die je eigenlijk niet kent?
Nee bij mij ook niet. Het gaat er meer om wat de foto uitstraalt.
Gast- Gast
Het is een foto die ik zelf heb gemaakt op de boot van Zweden (waar ik echt een heerlijke vakantie heb gehad, me thuis voelde en een super leuk contact aan over heb gehouden) naar Duitsland.
Tsja en de zon he... die past wel bij mijn naam
Tsja en de zon he... die past wel bij mijn naam
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Het is een albumhoes van een oude hardrock band genaamd Rainbow. En dat vind ik een erg goede band.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Niet meer dan dat ik zoekende ben en altijd op reis ben om te vinden wat ik eigenlijk zoek. Wat ik zoek, daar ben ik nog niet achter. Maar zolang ik het nog niet heb gevonden is dit mijn avatar.
Gast- Gast
Mijn avatar is een foto die ik eind vorig jaar gemaakt heb in Casa Bacardi (museum) in Puerto Rico. Ik ben dol op het merk Bacardi (maar drink het zelf niet).
Gast- Gast
Ik zocht een leuke avatar. Vlinders vind ik wel leuk en de kleuren staan voor mijn vrolijkheid denk ik. Verder zit er niet echt iets achter geloof ik
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Het is een albumhoes van een oude hardrock band genaamd Rainbow. En dat vind ik een erg goede band.
Dat ben ik helemaal met je eens .
Gast- Gast
Ik ben op zoek naar een andere, maar deze heb ik, omdat ik het leven even niet té serieus wil nemen en zo weinig mogelijk stress wil hebben om onbelangrijke zaken. Er zijn ergere dingen in de wereld dan werk enzo..
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Niet meer dan dat ik zoekende ben en altijd op reis ben om te vinden wat ik eigenlijk zoek. Wat ik zoek, daar ben ik nog niet achter. Maar zolang ik het nog niet heb gevonden is dit mijn avatar.
Ik vind hem erg mooi, ben er ook trouwens eindelijk waar ik het plaatje van herkende..Tijdens mijn vorige studie hebben we eens een opdracht moeten maken met ansichtkaarten en daar lag deze ook bij
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Het is een foto van het pootje van onze kat... En ben gek op katten!
Gast- Gast
Twellie schreef:Lady Starstruck schreef:Het is een albumhoes van een oude hardrock band genaamd Rainbow. En dat vind ik een erg goede band.
Dat ben ik helemaal met je eens .
Leuk dat je Rainbow ook kent
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb net een nieuwe, maar ik verwijs zo toch enigszins naar mijn naam, en hij is grappig haha
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Youandi schreef:Ik ben op zoek naar een andere, maar deze heb ik, omdat ik het leven even niet té serieus wil nemen en zo weinig mogelijk stress wil hebben om onbelangrijke zaken. Er zijn ergere dingen in de wereld dan werk enzo..
Die van jou vind ik echt fantastisch!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zegt jouw avatar over jou?
» Wat zegt ze nou? (reclame)
» als iemand zegt tot zo
» Wat je denkt, maar niet zegt!
» Wat zegt dat kind nou toch?