Wat zegt jouw avatar over jouw?
+42
Zininzon
RYW
Dennenappel
Rev3rie
Atelier Madame
Shisha
Highway
Oasis
Sjaantje
Laquisia
Chocolate Cookie
Phileine
Qiara
TGR
LWB
Zwoesj
Jeanette
Fearie
Ambivalence
Monte
Marsy28
Flippin' Bitch
Caramba
Polly
TNMN
SuperGrover
Antibes
Mamsie
Merai
Melis_je
Verde
Jente10
Tullow
Arwyn
Sterre
Paper Crown
Mida4you
SoGood
Guus
Blond
Sweety
Moezie
46 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Wat zegt jouw avatar over jouw?
Haha, ik dacht ook Deesjemeis.. Of anders June van het vorige forum (maar zag dat hier ook een June rondloopt, weet alleen niet of dat de June van het vorige forum was)...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Noa, ik dacht niet dat je Deesjemeisje was, want je reageert heel anders. Wel eerlijk en soms fel, maar wel een stuk doordachter dan Deesjemeisje Maar wie je voorheen was, ik heb echt géén idee.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, daar zou ik ook echt niet blij mee zijn. Misschien komt het ook omdat jullie beiden met gezond leven/slank zijn bezig zijn. (Edit: en blond zijn) En beiden een langdurige relatie hebben en volgens mij beiden klaar zijn met studeren. Je bent hier wel feller dan op het vorige forum, daar hield je je meer 'wijselijk stil' heb ik het idee. Ik herkende je heel snel, maar ik weet niet meer waaraan.Noa schreef:Je mag t best weten hoor, maar dat iedereen denkt dat ik deesjesmeis was is toch wel een lichte schok voor me...Twellie schreef:Oke dan blijf ik wel in duister tasten .
Laatst aangepast door Melis_je op do 26 mei 2011 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik dacht dat omdat je soms fel reageert / een sterke mening hebt. Daarin zag ik de overeenkomst met Deesjemeis, maar zoals ik al zei miste ik dan wel de nodige opmerkingen over ongewenste buitenlanders.
Gast- Gast
En Noa is ook heel open over haar depressie bijvoorbeeld, terwijl met Deesjemeis natuurlijk helemaal níets mis was..
Antibes- Ratel
Ah, ik heb net ontdekt wie je bent.. Maar ik snap de imago-change niet echt.. Het is mij juist eerder andersom opgevallen.. Je vorige naam associeerde ik totaal niet met "fel" en nu in de twee weken dat ik terug ben vind ik je juist behoorlijk fel overkomen..
Antibes- Ratel
Haha ja dat heb ik ook wel hoor, Antibes. Ik vind Noa hier ook feller dan op 't oude forum. Maar ook leuker, nu valt ze me op (en hebben we leuke foodie gesprekken), terwijl op 't oude forum ik eigenlijk amper reacties van haar kan herinneren.
Gast- Gast
Haha, imago-change: failed!
Antibes- Ratel
Ohw, shit, hahaha!! Is mijn plannetje dus totaal mislukt... Hmm, misschien moet ik die felle kant in mezelf maar gewoon laten voor wat t is...
Gast- Gast
Ja ok, dat wist ik allemaal niet van haar, ik kan me alleen nog herinneren dat ze heel fel tegen buitenlanders was en zo ben ik zelf echt totáál niet, eerder het tegenovergestelde en dat is wel iets heel fundamenteels voor mij. Ik zou bv echt niet om kunnen gaan met een racist.Melis_je schreef:Ja, daar zou ik ook echt niet blij mee zijn. Misschien komt het ook omdat jullie beiden met gezond leven/slank zijn bezig zijn. (Edit: en blond zijn) En beiden een langdurige relatie hebben en volgens mij beiden klaar zijn met studeren. Je bent hier wel feller dan op het vorige forum, daar hield je je meer 'wijselijk stil' heb ik het idee. Ik herkende je heel snel, maar ik weet niet meer waaraan.Noa schreef:Je mag t best weten hoor, maar dat iedereen denkt dat ik deesjesmeis was is toch wel een lichte schok voor me...Twellie schreef:Oke dan blijf ik wel in duister tasten .
Gast- Gast
Wat mijn avatar over mij zegt? Tja, het is mijn nick alleen dan in de 'volwassen versie'. Ik heb de avatar zelf gemaakt, vond m wel vrolijk met die kleurtjes!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Op mijn avatar zie je Tarja Turunen, en ik ben een groot fan van haar
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gegoogled op roze en kwam hem tegen en ik houd ervan om met oog make-up te experimenteren! Dus dat klopt wel dan :-)
Gast- Gast
Nou wil ik ook weten wie Noa is!
Mijn avatar zegt niet zoveel over mij, ik ben hard op zoek naar een nieuwe, dit was het eerste leuke plaatje dat ik kon vinden. Als iemand suggesties heeft voor een andere hoor ik dat graag.
Mijn avatar zegt niet zoveel over mij, ik ben hard op zoek naar een nieuwe, dit was het eerste leuke plaatje dat ik kon vinden. Als iemand suggesties heeft voor een andere hoor ik dat graag.
Gast- Gast
Mijn avatar zegt over mij dat ik van muziek hou en dat ik Calvin Harris leuk vind (zijn muziek én zijn uiterlijk ) ook vind ik de kleuren heel mooi in mijn avatar.
Gast- Gast
Ik zal nu even serieus reageren.. Stoer en Sexy, heel simpel.. :-)
Gast- Gast
Het is een taart die ik gemaakt heb; dus het zegt over mij dat ik taarten maak
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb deze avatar omdat ik de vorige zat was en graag een nieuwe wil. Omdat ik nog niet weet welke avatar dat moet worden, leek me dit wel een leuke tussenoplossing.
Gast- Gast
Mijn avatar zegt over mij dat ik een tijdje terug in Valencia ben geweest en deze foto heb genomen in de Ciudad de las artes y las ciencias.
Het wordt al bijna weer tijd voor een nieuwe.. Eens kijken wat dat dan weer over mij zal zeggen.
Het wordt al bijna weer tijd voor een nieuwe.. Eens kijken wat dat dan weer over mij zal zeggen.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Punk'd schreef:Wat zegt jouw avatar over jouw?
En heb je gezocht naar een avatar die iets over jouw moest zeggen (of over jouw naam), of kwam je hem toevallig tegen?
Oh gekkerd, nu doe je het weer! (en ik moest het zeggen ) Jou is in het 2e geval zonder w
Ow shoott haha.. Laatst was er een keer een topic titel met "jou" en toen gingen er ook allemaal mensen zeuren haha.. Dus ik dacht ik plak overal gewoon een W achter.. dan zal het wel goed zijn (niet dus )
Maar dan weet ik dat nu weer..
Maar even serieus.. Hoe weet je nou dat die eerste met W is en die tweede zonder W.. Ik wil dat echt heel graag goed doen namelijk.
Gast- Gast
Jade schreef:Ik ben ook nieuwschierig wie Noa is
Ik denk al eeeeeeeeeeuwen dat Noa, Deesjemeis is.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Punk'd schreef:Jen_ schreef:Punk'd schreef:Wat zegt jouw avatar over jouw?
En heb je gezocht naar een avatar die iets over jouw moest zeggen (of over jouw naam), of kwam je hem toevallig tegen?
Oh gekkerd, nu doe je het weer! (en ik moest het zeggen ) Jou is in het 2e geval zonder w
Ow shoott haha.. Laatst was er een keer een topic titel met "jou" en toen gingen er ook allemaal mensen zeuren haha.. Dus ik dacht ik plak overal gewoon een W achter.. dan zal het wel goed zijn (niet dus )
Maar dan weet ik dat nu weer..
Maar even serieus.. Hoe weet je nou dat die eerste met W is en die tweede zonder W.. Ik wil dat echt heel graag goed doen namelijk.
Het is 'jouw avatar' omdat het in dit geval gaat om bezit (het gaat om de avatar die jij bezit). Het moet iets over 'jou' zeggen. In dit geval is er geen sprake van bezit, het zegt alleen iets over diegene. In alle gevallen van bezit (jouw huis, jouw neus, etc) plak je er een -w achter, en in de andere gevallen is het gewoon 'jou'.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb dat serieus nog nooit gedacht, Deesjemeis is veel feller in haar reacties en ook heel vaak kwetsend. Ik ervaar Noa helemaal niet zo.2CKC2 schreef:Jade schreef:Ik ben ook nieuwschierig wie Noa is
Ik denk al eeeeeeeeeeuwen dat Noa, Deesjemeis is.
Gast- Gast
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zegt jouw avatar over jou?
» als iemand zegt tot zo
» Wat zegt ze nou? (reclame)
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Wat zegt dat kind nou toch?
» als iemand zegt tot zo
» Wat zegt ze nou? (reclame)
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Wat zegt dat kind nou toch?
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: