Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zegt jouw avatar over jouw?

+42
Zininzon
RYW
Dennenappel
Rev3rie
Atelier Madame
Shisha
Highway
Oasis
Sjaantje
Laquisia
Chocolate Cookie
Phileine
Qiara
TGR
LWB
Zwoesj
Jeanette
Fearie
Ambivalence
Monte
Marsy28
Flippin' Bitch
Caramba
Polly
TNMN
SuperGrover
Antibes
Mamsie
Merai
Melis_je
Verde
Jente10
Tullow
Arwyn
Sterre
Paper Crown
Mida4you
SoGood
Guus
Blond
Sweety
Moezie
46 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Empty Re: Wat zegt jouw avatar over jouw?

Bericht  Shisha do 26 mei 2011 - 21:25

Mijn avatar is een foto die ik gemaakt heb in Egypte van een muurschildering in het hotel waar we zaten. Op het plaatje zie je een falucca en dat verwijst weer naar mijn oude forumnaam.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Empty Re: Wat zegt jouw avatar over jouw?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:26

2CKC2 schreef:
Jade schreef:Ik ben ook nieuwschierig wie Noa is :shock:

Ik denk al eeeeeeeeeeuwen dat Noa, Deesjemeis is.
en jij bent? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:27

Mijn avatar zegt niks over mij.

Noa, ik heb dus ook geen flauw idee wie jij voorheen was ... Zou ik dat moeten weten? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:30

Alex schreef:Mijn avatar zegt niks over mij.

Noa, ik heb dus ook geen flauw idee wie jij voorheen was ... Zou ik dat moeten weten? scratch
Nee hoor het doet er ook niet toe. Maar ik ben in elk geval niet deesjesmeis laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:31

Noa schreef:
Alex schreef:Mijn avatar zegt niks over mij.

Nee hoor het doet er ook niet toe. Maar ik ben in elk geval niet deesjesmeis Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 394967

Dat idee heb ik nooit gehad. Maar het doet er wel toe hoor :P ik ben namelijk heel nieuwsgierig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:35

Ok, ok, misschien moet ik t ook maar gewoon zeggen, het boeit niet zoveel eigenlijk, ik was Zohie op t vorige forum angel

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 26 mei 2011 - 21:36

Mijn avatar is een stukje groen naast mn oude huis smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:38

Persephone schreef:Nou wil ik ook weten wie Noa is!

Mijn avatar zegt niet zoveel over mij, ik ben hard op zoek naar een nieuwe, dit was het eerste leuke plaatje dat ik kon vinden. Als iemand suggesties heeft voor een andere hoor ik dat graag.

Ik heb geen flauw idee of je zoiets zoekt, maar als ik jou(w) reacties (@ vilein - bezit ze nu haar reacties? Dus met een W..?) lees dan denk ik altijd :"Weet wat ze wilt, blij met haar vormen, kan bitchy overkomen :P , maar wel duidelijk/straight to the point" en een beetje 'angry'.

Deze avatars vind ik daar wel bij passen. (Correct me if i'm wrong Wink )

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Tumblr_lggrfoGIxl1qed9eno1_500_large

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 A+bad+woman+is_large

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 StephanWurth24_large

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Picc-nimenbm3-91844-320-340_large_large

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Dsc_0127_54308459_large

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Tumblr_ky3qz9mUZo1qzeqeno1_500_large

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 Tumblr_lkv8ueUQmk1qj0lmko1_500_large

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 26 mei 2011 - 21:41

Punk'd schreef:

Gaaf!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Phileine do 26 mei 2011 - 21:44

Punk'd: Nu is het inderdaad met een -w! (Het zijn de reactie van Persephone Wink ) Het laatste plaatje vind ik trouwens erg mooi als avatar.

Noa: Oh, nu valt het kwartje en kan ik de link ook wel leggen smile

Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rev3rie do 26 mei 2011 - 21:48

Mijn avatar is van een artiest waar ik laatst naar het concert ben geweest. Ik vind dit stukje uit haar nieuwe clip super mooi en het past bij mij omdat ik wel van ''zweverigheid'' houd. En dit plaatje past bij reverie. Liefde, droom en fantasie....
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:50

Ehm.. dat ik een blond servies heb.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:55

Melis_je schreef:
Punk'd schreef:

Gaaf!

Prachtige foto!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 21:58

Vilein schreef:Punk'd: Nu is het inderdaad met een -w! (Het zijn de reactie van Persephone Wink ) Het laatste plaatje vind ik trouwens erg mooi als avatar.

Haha nee hoor, het is met +W.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:00

Ooh Noa, ik vond je op het vorige forum wat minder opvallend. Hier ben je een stuk feller en geef je je ongezouten mening.

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 26 mei 2011 - 22:00

Storm schreef:
Vilein schreef:Punk'd: Nu is het inderdaad met een w erachter! (Het zijn de reactie van Persephone Wink ) Het laatste plaatje vind ik trouwens erg mooi als avatar.

Haha, dat bedoelde ik ook Wink Alleen mijn -w staat voor de toevoeging w, al is +w dan inderdaad wat duidelijker Laughing
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:10

Vilein schreef:
Storm schreef:
Vilein schreef:Punk'd: Nu is het inderdaad met een w erachter! (Het zijn de reactie van Persephone Wink ) Het laatste plaatje vind ik trouwens erg mooi als avatar.

Haha, dat bedoelde ik ook Wink Alleen mijn -w staat voor de toevoeging w, al is +w dan inderdaad wat duidelijker Laughing

Haha het was duidelijk hoor Very Happy Bedankt voor de uitleg.. Ik ga het nu niet meer verkeerd doen!

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel do 26 mei 2011 - 22:18

Noa, ik herken je nog wel van het vorige forum. Daar gaf je ook wel je mening e.d., maar was je minder actief en duidelijk aanwezig naar mijn idee.
Ik mag beide wel smile.

Mijn avatar verwijst alleen naar mijn forumnaam, verder niets eigenlijk. Hij is ook niet heel boeiend, vond hem via google 'Dennenappel'.
En de forumnaam, ik wist er geen een en op het vorige forum waren veel namen al bezet. Toen bedacht ik mij deze, ik noemde mijn broertje vroeger wel eens zo.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Guus do 26 mei 2011 - 22:25

Zo n.a.v. dit topic maar weer een andere avatar...

dit is een foto van Viviane Sassen, een fotograaf die ik erg mooi werk vind hebben (ze heeft de prix de Rome gewonnen) en dit werk heb ik via de kunstuitleen in huis gehad voordat we naar Curacao gingen.

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 VivianeSassen

Levi van Veluw vind ik ook erg goed, fascinerend! ze hadden dit werk bij de kunstuitleen toen we terugkwamen... maar mijn vriend zette z'n veto in omdat hij m spooky vind Cry

Wat zegt jouw avatar over jouw? - Pagina 6 510181234792898

Laatst aangepast door Goochempie op do 26 mei 2011 - 22:30; in totaal 2 keer bewerkt
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine do 26 mei 2011 - 22:28

Punk'd schreef:

Haha het was duidelijk hoor Very Happy Bedankt voor de uitleg.. Ik ga het nu niet meer verkeerd doen!

Fijn dat mijn uitleg je geholpen heeft smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Melis_je do 26 mei 2011 - 22:33

Persephone schreef:
Prachtige foto!

Als jij hem niet neemt,... smile
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Phileine do 26 mei 2011 - 22:40

Naar aanleiding van dit topic vond ik het ook wel tijd worden voor een nieuw plaatje smile Op mijn avatar staat mijn favoriete zangeres afgebeeld en naast haar goede zangkwaliteiten vind ik haar ook nog eens een erg mooie vrouw I love you (Het is trouwens Regina Spektor).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:42

Zij is erg goed inderdaad, Vilein.

Pff al die nieuwe avatars weer, moet ik weer wennen haha. Was net aan mijn eigen verandering gewend :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:47

Ik heb ook maar een nieuwe genomen! Sorry Marin;).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 22:49

Ik zag het net in het foto topic. En wat stom, zo'n hartjes-bel. Ik bedoel heel mooi hoor, maar laatst gingen Kiek en ik bellen blazen met een sterren-bel-maak-ding, en daar kwam gewoon een ronde bel uit! Kiek helemaal teleurgesteld.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: