Wat zegt dat kind nou toch?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zegt dat kind nou toch?
Geen groot probleem, maar ik erger me er zo aan dat ik dat kind maar niet kan verstaan!
Op tv heb je nu zo'n reclame van de C1000 met Cas Janssen en Jack Wouterse waar ze in de auto zitten en aangesproken worden door een motoragent. Dat bijdehante jongetje achterin zegt dan wat tegen die agent en ik heb al zowat met mijn neus in de tv gezeten, maar ik versta nog steeds niet wat hij nou op het einde zegt.
Iemand met goede oren die het wel verstaan heeft? Dan kan ik weer rustig slapen
Op tv heb je nu zo'n reclame van de C1000 met Cas Janssen en Jack Wouterse waar ze in de auto zitten en aangesproken worden door een motoragent. Dat bijdehante jongetje achterin zegt dan wat tegen die agent en ik heb al zowat met mijn neus in de tv gezeten, maar ik versta nog steeds niet wat hij nou op het einde zegt.
Iemand met goede oren die het wel verstaan heeft? Dan kan ik weer rustig slapen
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Wat zegt dat kind nou toch?
Ja, nu hoor ik het ook!! Is dat ook weer opgelost:D Bedankt!
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Dat kind is zo vreselijk bijdehand, het maakt het echt een leuk wijs ventje. Het zal je als agent maar gebeuren dat je uitgepraat raakt door z'n jochie.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Ik vind sowieso dat ie wat vreemd spreekt, maar ik verstond het wel direct! Stomme reclame.
Gast- Gast
Vesper schreef:Ik vind sowieso dat ie wat vreemd spreekt, maar ik verstond het wel direct! Stomme reclame.
Laat een kind van zijn leeftijd zo'n (lange) tekst uit z'n hoofd leren mét goede intonatie. No wonder dat t een beetje vreemd klinkt...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zegt ze nou? (reclame)
» als iemand zegt tot zo
» Wat zegt jouw avatar over jou?
» Wat je denkt, maar niet zegt!
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» als iemand zegt tot zo
» Wat zegt jouw avatar over jou?
» Wat je denkt, maar niet zegt!
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: