N.a.v Hoe vaak douchen?
+25
smooch
Tullow
Dennenappel
Shisha
Kiara
Rovine
ekiaam87
Mizz_S
Bruintje Beer
Jeanette
Monte
Arwyn
Flippin' Bitch
JustMeDaan
Lady4
Melis1985
patjuhhh
Paper Crown
Suus
SoGood
Oasis
Atelier Madame
Guus
Highway
VeryCherry
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: N.a.v Hoe vaak douchen?
's Ochtends en na het sporten. Soms was ik me ook wel eens 's ochtends aan de wastafel als ik 's middags ga sporten.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik douche me sowieso om de dag en altijd 's ochtends, omdat ik er een hekel aan heb om met nat haar te moeten gaan slapen (mijn haar heeft wel een uur of 3 nodig om een beetje droog te zijn). Heb nog steeds niet geleerd hoe te douchen zonder m'n haar te wassen, haha, dus niet elke dag. Als het warm weer is en ik 's nachts heb liggen zweten, dan douche ik vaker. Als ik me niet douche, was ik me wel van top tot teen.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Elke avond en in de ochtend was ik me aan de kraan. Als ik me vies voel(als het zomer is en in de nacht warm is) dan ook in de ochtend nog een keer
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Soms 's ochtends, soms 's avonds, soms 's ochtends en 's avonds en soms om de dag.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ga elke dag onder de douche.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Elke ochtend, en soms als ik me 's avonds vies voel of als ik er gewoon zin in heb of als ik heb gesport.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
elke ochtend.. anders word ik niet wakker.. Ik voel me dan ook echt niet fris.
Gast- Gast
meestal iedere dag wel een keer, zeker in de zomer. In de winter meestal om de dag. Als ik een feestje heb ofzo, dan douche ik meestal ook een keer extra, dan kan ik mijn haar daarna beter doen en lekker smeren met bodylotion e.d.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Keer of 5 per week, meestal direct als ik thuiskom uit mijn werk (als ik nergens meer heen hoef). In het weekend wanneer het een beetje uitkomt. Ik skip wanneer ik me niet vies voel. Van een beetje zitten op kantoor waar ik met de auto heenga word ik niet echt vies.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Arwyn schreef:Ik douche me sowieso om de dag en altijd 's ochtends, omdat ik er een hekel aan heb om met nat haar te moeten gaan slapen (mijn haar heeft wel een uur of 3 nodig om een beetje droog te zijn). Heb nog steeds niet geleerd hoe te douchen zonder m'n haar te wassen, haha, dus niet elke dag. Als het warm weer is en ik 's nachts heb liggen zweten, dan douche ik vaker. Als ik me niet douche, was ik me wel van top tot teen.
Met een douchemuts?
Ik douche me elke avond, maar soms sla ik een dagje over als ik weinig heb gedaan dat me zweterig heeft gemaakt.
Na het sporten douche ik me uiteraard en dan ook nog de volgende ochtend om mijn haar te wassen. Slapen met nat haar is namelijk niet goed voor mijn kapsel van de volgende dag. Verder ook voor een feestje oid.
Kiara- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11
Ik douche meestal 's avonds. Of ik ga in bad. Als ik een dag vrij ben en weinig heb gedaan sla ik het wel eens over maar over het algemeen douche/badder ik iedere dag.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Marin schreef:In principe 1 x per dag, en dan het liefst 's ochtends. Maar als ik echt thuis zit en helemaal niets doe, douche ik soms een dagje niet. En het komt ook wel voor dat ik juist 2x op een dag douche, als het warm is bijvoorbeeld. Maar over 't algemeen elke ochtend.
Flippin' Bitch schreef:'s Ochtends en na het sporten. Soms was ik me ook wel eens 's ochtends aan de wastafel als ik 's middags ga sporten.
Deze twee!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Elke ochtend en soms 's avonds nog extra. Sowieso moet ik 's ochtends wel douchen, anders heb ik echt een bad hairday
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik douche elke ochtend en in de zomer soms 2x
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Over het algemeen elke dag.
En als het echt warm geweest is 2 keer.
En als het echt warm geweest is 2 keer.
Gast- Gast
Het fijnst vind ik elke ochtend, maar nu ik zoveel ochtenden om 5.40uur de deur uit moet douche ik 's avonds, ik heb geen zin om nog vroeger op te staan. Maar dan douche ik op vrijdagavond weer niet, dan pas weer op zaterdag ochtend, dus dan zit er 1,5 dag tussen. Op zondag douche ik dan ook 's ochtends maar 's avonds ook weer om me klaar te maken voor de werk week weer. Gemiddels douche ik dus 1 keer per dag maar het wisseld!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik ga elke dag in de douche, soms twee keer als ik ben wezen sporten of als het heel warm is.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Douchekop op de laagste stand en met een knip je haar omhoog.Arwyn schreef: Heb nog steeds niet geleerd hoe te douchen zonder m'n haar te wassen, haha,.
Gast- Gast
In ieder geval elke ochtend en soms ook s'avonds.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Purple schreef:Douchekop op de laagste stand en met een knip je haar omhoog.Arwyn schreef: Heb nog steeds niet geleerd hoe te douchen zonder m'n haar te wassen, haha,.
Of een douchemuts
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: