Strings zijn uit
+37
Dennenappel
Raindrop
silly-one
Luthien
SuperGrover
Zonnetje
Laquisia
Phileine
Prosecco
Merai
Flippin' Bitch
Caroow
Sweety
Highway
Sneeuwvlok
Minx
SoGood
luisa
Serena
Dolphinne
Toet
Jeanette
MiKa
Janelie
Suus
Mizz_S
Fearie
Shisha
May
Arwyn
Silver
Jente10
Blond
VeryCherry
loura
Atelier Madame
Guus
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Strings zijn uit
Ik draag alleen maar boxertjes; liefst van bjorn borg.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik draag meestal strings en zo nu en dan een hipster tussendoor.
Als ik ongesteld draag ik op de zwaarste dagen hipsters die wat steviger zitten.
Sorry, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan die Bjorn Borg dingen. Ik vind ze én niet lekker zitten (te groot, te lomp) én bovendien vind ik ze lelijk. Oh én het feit dat er levensgroot BJORN BORG op staat.. Nehhhh, me not like it! Maar ieder zijn smaak he
Als ik ongesteld draag ik op de zwaarste dagen hipsters die wat steviger zitten.
Sorry, maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan die Bjorn Borg dingen. Ik vind ze én niet lekker zitten (te groot, te lomp) én bovendien vind ik ze lelijk. Oh én het feit dat er levensgroot BJORN BORG op staat.. Nehhhh, me not like it! Maar ieder zijn smaak he
Gast- Gast
+1!!Jeanette schreef:Punk'd schreef:Ik vind dit soort strings het mooiste.. Van mij mag die band nog wel iets dikker.. Eigenlijk een kruising tussen zo'n sexy hipster en string.
Voor dat lijf ben ik trouwens aan het trainen whaha
*Zucht* IK WIL OOK ZO'N LIJF!!!
Oh en ik draag strings, hipsters en soms shorts. Ik probeer mijn lingerie ook te matchen met elkaar maar soms willen mijn bh en short ofzo weleens verschillen van elkaar
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
VeryCherry schreef:Die naad die in hipsters zit, vind ik trouwens verschrikkelijk zitten.
Daarom koop ik naadloos van Sloggi
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik draag meestal strings en zo nu en dan een hipster tussendoor.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik draag alleen maar strings, met kant. Die zitten het fijnst (voel ze eigenlijk niet) & zie je niet in mijn kleding.
Gast- Gast
Hipsters en boxers. Ben al een tijd over gestapt van strings. En je ziet mijn hipsters niet zitten
Gast- Gast
Eigenlijk altijd strings. Maar bij mijn boyfriendjeans een hipster.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Eigenlijk altijd strings maar ik heb laatst een setje broekjes (bij de ah!) gekocht voor in de zomer, dan hoef ik niet bang te zijn als mijn rok opwaait haha .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Ik draag alleen maar strings.
Zijn er hier trouwens meiden die gewone slipjes dragen?
Toevallig stond ik er vandaag met een in m'n handen, maar ik heb hem niet gekocht omdat ik het model zo lelijk vind. (deze paste mooi bij een bh die ik gekocht heb)
Het liefst draag ik een hipster, en anders een Bjorn Borg boxer. Maar ik heb ook erg veel setjes met een string erbij, maar die vind ik niet meer zo lekker zitten.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Haha punk'd dat heb ik ook altijd met die broekjes, ik heb er teveel bil voor ofzo.
Ik draag onder mijn kleding altijd strings maar als ik de hele dag in mijn joggingbroek loop of in bed draag ik nog wel eens andere dingen. Alles wat mooi staat trek ik aan haha.
Ik draag onder mijn kleding altijd strings maar als ik de hele dag in mijn joggingbroek loop of in bed draag ik nog wel eens andere dingen. Alles wat mooi staat trek ik aan haha.
Gast- Gast
Ik vind strings vreselijk en boxers trouwens ook. Meestal draag ik hipsters/'gewone' onderbroeken (maar wel met leuke printjes en kant).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag ook alleen maar strings. Ik hoef ook niet met iets anders aan te komen bij mijn vriend. Maar die hipsters die er tegenwoordig zijn, vind ik wel erg leuk. Dus ik denk dat ik die wel een keer ga aanschaffen..
Gast- Gast
Ik zweer bij deze strings
OMG, dat lijkt mij dus echt helemaal niets.
Meestal draag ik strings en af en toe een hipster.
OMG, dat lijkt mij dus echt helemaal niets.
Meestal draag ik strings en af en toe een hipster.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik draag ook altijd strings. Ik vind ze fijn zitten onder strakke broeken en je ziet ze niet zitten. Mijn vriend houdt ook het meest van strings of hipsters. Ik heb wel een aantal boxers, want die draag ik 's nachts altijd of onder een rok die net boven mijn knieën komt. Onder een strakke broek vind ik een boxer echt niet fijn zitten, ik weet niet hoe dat komt.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Strings of hipsters (vaker strings) mijn kont ziet er in alle 2 goed uit
Gast- Gast
Strings, hipsters, boxers, 'gewone' onderboeken, ik heb het allemaal. Strings draag ik het liefst, hipsters ook nog wel, maar veel hipsters en boxers kruipen zo op, en daar kan ik echt niet tegen. De 'gewone' onderboek is voor baaldagen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb mijn strings sinds een paar weken vervangen voor hipsters, dat zit toch beter met een dikke buik. En straks in kraamtijd kan ik ook geen strings aan, dus kan ik vast wennen...
Gast- Gast
Ik heb in m'n leven misschien 10 strings gehad, ik vind ze verschrikkelijk. Draag altijd hipsters (heb een paar 'slips', maar die kunnen eigenlijk ook wel door voor hipster). Als je echt geen randje mag zien dan heb ik een soort van boxer van de hema.
Ik ben zelf erg tevreden over m'n billen. Als ik naar m'n zussen kijk dan heb ik het wat dat betreft getroffen (die hebben letterlijk een zitvlak).
Ik ben zelf erg tevreden over m'n billen. Als ik naar m'n zussen kijk dan heb ik het wat dat betreft getroffen (die hebben letterlijk een zitvlak).
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
ik draag altijd strings.
Hipsters kruipen altijd op bij mij.. ik vind dat echt niet fijn!
Hipsters kruipen altijd op bij mij.. ik vind dat echt niet fijn!
Gast- Gast
ik draag al bijna 8 jaar geen strings meer. Alleen als een broek/rok er om vraagt. Ik vind ze niet zitten en hipsters/boxer zitten veel lekkerder. Ben boxer gaan dragen vanwege school. Met sportmassage moesten we ze aan en in het begin ging hij nog over mijn string, maar binnen een half jaar niet meer en daarna heb ik ze nog maar zelden aangehad.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Voornamelijk hipsters en soms ook boxers.
Strings vind ik echt niet lekker zitten.
Strings vind ik echt niet lekker zitten.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
toetje_ schreef:Ik heb deze in 10 verschillende kleuren denk ik.
Kan geen foto van de achterkant vinden, maar het is een beetje hetzelfde idee als wat punk'd plaats.
Ik heb ook een paar hipsters, maar die vind ik op de een of andere manier niet fijn zitten bij het kruis.
Deze en die op de foto met dat fantastische lijf vind ik het lekkerst zitten en ook mooi staan. Waar kopen jullie deze? Strings dus die laag zitten en met een dikkere kanten band.
Een kante hipster kan ook erg mooi staan, mits ik mij niet beweeg. Daarna begint hij meteen al te kruipen en te doen. Jammer, mijn billen komen er wel mooi in uit.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
VeryCherry schreef:Ik draag alleen maar strings.
Zijn er hier trouwens meiden die gewone slipjes dragen?
Ja hoor, waarom niet?
Gast- Gast
Ik draag altijd strings die van Hunkemoller 3 voor E12 zijn ze volgens mij, ze zijn van kant. Ik hou niet van die touw strings, die vind ik dus echt niet lekker zitten.
En als ik ga slapen draag ik hipsters, ook onder rokjes/jurkjes trouwens.
En als ik ga slapen draag ik hipsters, ook onder rokjes/jurkjes trouwens.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» HEMA strings, zijn die wel eens in de aanbieding?
» Nav Op welke leeftijd begonnen jullie met strings?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Nav Op welke leeftijd begonnen jullie met strings?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: