Strings zijn uit
+37
Dennenappel
Raindrop
silly-one
Luthien
SuperGrover
Zonnetje
Laquisia
Phileine
Prosecco
Merai
Flippin' Bitch
Caroow
Sweety
Highway
Sneeuwvlok
Minx
SoGood
luisa
Serena
Dolphinne
Toet
Jeanette
MiKa
Janelie
Suus
Mizz_S
Fearie
Shisha
May
Arwyn
Silver
Jente10
Blond
VeryCherry
loura
Atelier Madame
Guus
41 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Strings zijn uit
Leuk, ik krijg net een berichtje binnen dat het merendeel van de vrouwen haar billen hult in hipsters en dat de string uit begint te raken. Hoe zit dat bij jullie? Draag jij voornamelijk strings, slipjes, hipsters of boxers? Wat vind jij het mooiste, bij jezelf en bij anderen? En wat vind je überhaupt van je billen?
Gast- Gast
Re: Strings zijn uit
Strings zijn voor mij al eeuwen uit, wat een verschrikking.. Ik vind het ook helemaal niet mooi staan..
Hipsters en boxertjes, daar hou ik van..
Hipsters en boxertjes, daar hou ik van..
Gast- Gast
Ik draag bijna uitsluitend strings, vind ik het fijnste zitten en het mooiste staan onder kleding. Bij anderen heb ik er niet echt een mening over, zo vaak zie ik mensen niet in hun ondergoed. Maar als iemand aangekleed is vind ik het wel het mooiste als er geen ondergoed zichtbaar is.
En ik ben best tevreden met mijn billen.
Laatst aangepast door freakielief op wo 25 mei 2011 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
freakielief schreef:Ik draag bijna uitsluitend strings, vind ik het fijnste zitten en het mooiste staan onder kleding. Bij anderen heb ik er niet echt een mening over, zo vaak zie ik mensen niet in hun ondergoed:P Maar als iemand aangekleed is vind ik het wel het mooiste als er geen ondergoed zichtbaar is.
+1 En het zal me een worst wezen dat strings uit zijn
Gast- Gast
ik draag toch meestal strings...
boxers en hipsters kruipen bij mij altijd op, vind ik zo irritant!
heb die snachts wel aan, maar eigenlijk doen ze het dan ook...
maar in mijn nakie slapen kan ik niet, daar krijg ik nachtmerries van
mijn billen... tsja zijn wat dikker dan 5 jaar geleden (wat opzich niet vreemd is) maar ik vind ze nu net niet mooi... ze moeten wat strakker vooral maar ach, erg mee zitten doe ik niet.
boxers en hipsters kruipen bij mij altijd op, vind ik zo irritant!
heb die snachts wel aan, maar eigenlijk doen ze het dan ook...
maar in mijn nakie slapen kan ik niet, daar krijg ik nachtmerries van
mijn billen... tsja zijn wat dikker dan 5 jaar geleden (wat opzich niet vreemd is) maar ik vind ze nu net niet mooi... ze moeten wat strakker vooral maar ach, erg mee zitten doe ik niet.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb string nooit fijn gevonden.. ik kan me nog herinneren dat die krengen inkwamen.. denk een jaar of 10 geleden. Ik had toen een meisje in de klas die had een witte doorschijnende broek en een grote witte string eronder. Die zo opviel! Ik krijg dat beeld nooit meer van mn netvlies af
Overigens draag ik ze zo nu en dan wel eens, maar geef mij maar een lekkere hipster of boxer!
Overigens draag ik ze zo nu en dan wel eens, maar geef mij maar een lekkere hipster of boxer!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind die string/hipsters het mooist maar ja die zie je vaak wel door kleding heen en dat vind ik echt geen potje. Dus ik draag altijd strings overdag en snachts meestal die hipsters
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
M'n billen ben ik wel erg blij mee trouwens.. Zeker in zo`n mooie hipster als op m`n avatar..
Gast- Gast
Ik draag alleen maar strings.
Zijn er hier trouwens meiden die gewone slipjes dragen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag meestal strings of hipsters, van de Hunkemoller (3 voor 12 euro). Van die kanten gevalletjes.
Ik ben redelijk blij met mijn billen. Ze zijn niet klein, maar wel mooi gevormd.
Ik ben redelijk blij met mijn billen. Ze zijn niet klein, maar wel mooi gevormd.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik draag alleen strings tijdens het sporten onder sportkleding (maar dan weer niet bij spinning ) en onder andere dunne kleding.
En zo nu en dan bij andere gelegenheden
Maar over het algemeen vind ik ze niet lekker zitten, dus doe mij maar een hipster of een boxer.
En zo nu en dan bij andere gelegenheden
Maar over het algemeen vind ik ze niet lekker zitten, dus doe mij maar een hipster of een boxer.
Gast- Gast
Eigenlijk altijd boxers en soms hipsters. Heb strings vroeger wel eens geprobeerd maar vond het echt niet fijn zitten.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik draag alleen maar strings en dan het liefs alleen van kant. Persoonlijk voel ik mezelf daar het fijnste en het meest vrouwelijk in en dan moet het natuurlijk wel een bij elkaar passend setje zijn.
Gast- Gast
Ik draag voornamelijk hipsters of boxers.. Alleen onder mijn witte broek heb ik een string aan, vind niet een mooi gezicht als mijn hipster zo zichtbaar zou zijn.. "wat me gewoon tussen de oren zit"
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
+1Fauve schreef:freakielief schreef:Ik draag bijna uitsluitend strings, vind ik het fijnste zitten en het mooiste staan onder kleding. Bij anderen heb ik er niet echt een mening over, zo vaak zie ik mensen niet in hun ondergoed:P Maar als iemand aangekleed is vind ik het wel het mooiste als er geen ondergoed zichtbaar is.
+1 En het zal me een worst wezen dat strings uit zijn
Gast- Gast
Ik draag al jaren hipsters/boxertjes, heb sowieso niet lang strings gedragen.
Wat anderen dragen maakt mij helemaal niet uit, als je maar niet zo'n rare lijn over de billen ziet lopen of een heel stuk string boven de broek uit ziet komen, haha.
Wat anderen dragen maakt mij helemaal niet uit, als je maar niet zo'n rare lijn over de billen ziet lopen of een heel stuk string boven de broek uit ziet komen, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik draag alleen hipsters/boxers. Ik vind strings echt niet lekker zitten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik draag altijd strings of hipsters. Gewone onderbroeken draag ik denk ik vanaf mijn 12e al niet meer. Die gingen altijd zo snel lubberen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
In een strakke broek die erg tekent zal ik een string dragen (maar liever niet haha). Voor de rest draag ik veel boxers en hipsters, zitten toch een stuk fijner.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik draag echt nooit strings, nooit gedaan ook, ook niet toen ze 'in' waren.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
ik draag boxers/hipsters vind dat gewoon het fijnst zitten. Bij dunne broeken en witte broeken e.d. draag ik wel een string want ik vind het niet mooi als het doorschijnt en je ziet dat je een boxer/hipster aanhebt.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik draag alleen maar strings.
+1
Ik heb geen 1 andere soort onderbroek.
Gast- Gast
Ik draag het liefst hipsters/boxertjes, heb een hekel aan strings
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» HEMA strings, zijn die wel eens in de aanbieding?
» Nav Op welke leeftijd begonnen jullie met strings?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Nav Op welke leeftijd begonnen jullie met strings?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: